План уроку Тема. Поезія Ліни Костенко

Про матеріал

Виразне читання віршів та творча робота.

1. Виразне читання поезії Ліни Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать…» вголос.

2. Виразне читання поезії «Українське альфреско» вголос, потім мовчки.

3. Словникова робота.

Альфреско — настінний живопис водяними фарбами по сирій штукатурці.

4. Виразне читання поезії «Хай буде легко. дотиком пера…».

5. Виразне читання поезії «Я вранці голос горлиці люблю…» вголос, повторно мовчки.

6. Виразне читання поезії «Недумано, негадано…», прослуховування аудіо-запису пісні.

7. Написання есе на одну з поезій Ліни Костенко, яка найкраще вам сподобалася.

Перегляд файлу

План уроку

Урок №

Тема.  Поезія Ліни Костенко

  Мета:  допомогти учням усвідомити ідейно-художнє багатство, естетичність,філософічність поезії Л. Костенко; розвивати усне зв’язне мовлення, образне, асоціативне мислення, уміння аналізувати ліричні твори, висловлювати власні враження та думки; виховувати кращі людські якості, любов до поезії, естетичний смак.

Очікувані результати:  учні знають поетичні твори Ліни Костенко, вміють їх виразно читати й аналізувати, давати власну читацьку оцінку, визначати засоби творення поетичних образів.

Обладнання:  портрет письменниці, видання творів, ілюстрації до них, аудіозаписи пісень та зразків художнього читання.

Тип уроку:  розвиток зв’язного мовлення.

Перебіг уроку

  I.  Мотивація навчальної діяльності учнів.

Оголошення теми й мети уроку

  Вступне слово викладача.

II.  Актуалізація опорних знань учнів

  Творча робота.

Складіть усний твір на тему «Ліна Костенко — наша сучасниця, митець і Людина з великої літери».

III.  Основний зміст роботи

  Виразне читання віршів та творча робота.

1.  Виразне  читання  поезії  Ліни  Костенко  «Страшні  слова,  коли  вони  мовчать…» вголос.

2.  Виразне читання поезії «Українське альфреско» вголос, потім мовчки.

3.  Словникова робота.

Альфреско — настінний живопис водяними фарбами по сирій штукатурці.

4.  Виразне читання поезії «Хай буде легко. дотиком пера…».

5.  Виразне  читання  поезії  «Я  вранці  голос  горлиці  люблю…»  вголос,  повторно мовчки.

6. Виразне читання поезії «Недумано, негадано…», прослуховування аудіо-запису пісні.

  7. Написання есе на одну з поезій Ліни Костенко, яка найкраще вам сподобалася.

Висновки й підсумки викладача.

 IV.  Підбиття підсумків уроку

  Інтерактивна вправа «Займи й обґрунтуй позицію».

  Поезія Ліни Костенко здатна вплинути на мою душу, зачепила її за живе.

 V.  Домашнє завдання

Вміти виразно читати, аналізувати поезії Ліни Костенко; зробити письмовий аналіз (або есе) однієї з поезій, одну вивчити напам’ять; прочитати роман у віршах «Маруся Чурай»; підготувати повідомлення.

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку