5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

План уроку з образотворчого мистецтва для 1 підготовчої групи художньої школи

Про матеріал
План уроку з образотворчого мистецтва для 1 підготовчої групи художньої або загальноосвітньої школи містить в собі розробку малювання з дітьми 6-7 літнього віку за допомогою саморобних штампиків, створення своїх власних узорів, розвиток фантазії.
Перегляд файлу

Урок з образотворчого мистецтва для 1 класу

«Орнамент»

Тема уроку: Орнамент. Поняття візерунка та орнаменту. Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту «Рамка для фотографії»

Мета: Навчити дітей складати декор зі стилізованих рослинних і геометричних елементів, використовуючи штампи; закріпити поняття ритму у декоративних композиціях та особливостями їх компонування на площині, розвивати за заохочувати до креативності та творчості, виховувати любов до народної творчості

Обладнання для вчителя: магнітна дошка, таблиці, малюнки із зображенням рослинного орнаменту, квіти, листя, плоди, рамки

Обладнання: аркуш паперу А-3, пензлі, фарба, вода, ганчірка, саморобні штампики різних форм, люстерко

Завдання: скласти орнамент рамки для фотографії за допомогою штампиків

 

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Вступна бесіда.

Добрий день, учні, сьогодні ми будемо малювати орнамент. Діти, хто з вас знає  де можна зустріти орнамент в повсякденному житті?(одяг, посуд, вази, килими, вишивки, тощо )

Для чого використовують орнамент?(Орнамент використовують, щоб прикрашати предмети побуту.)

Отже, орнамент – це декоративна композиція, яка складається з елементів, що ритмічно повторюються, чергуються. Орнамент бере свій початок в геометріії, фантазії та природі. Природа як самий багатий та невичерпний взірець краси служила взірцем як у давні часи так і нині. Художників надихала природа та вони відтворювали своє бачення природи (квітів, рослин) у різних художніх виробах.

Орнамент буває: Центричний, Сітчастий, Стрічковий.

Існують види орнаменту за мотивом : геометричний

 рослинний , зооморфний, антропоморфний

Геометричні візерунки можуть бути прямолінійні, криволінійні та змішані.

Рослинний – складається з рослинних елементів декоративно –стилізованих квітів, листя, гілок і т. д.

 

2. Перегляд демонстраційного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель на дошці розвішує наочний матеріал та демонструє приклади орнаментів.

Вчитель викладає  на магнітній дошці орнамент із заготовлених картонних шаблонів у певній послідовності, та пропонує дітям придумати свій орнамент

Учні беруть штампики (можна використовувати сирі овочі ,наприклад, картоплю)та змащують їх гуашю та починають роботу. 

Вчитель пояснює, що елементи візерунку можна повертати чи нахиляти,  можна «відзеркалювати» їх на папері (для наглядності можна користуватися маленьким дзеркалом)

Зображення у центрі малюнку (портрет або тварина )малюється заздалегідь або  потім.

 V. Підсумок уроку

Перегляд і вербальне оцінювання виробів.

Виставка дитячих робіт.

docx
Додано
31 січня
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку