План виховної діяльності «Для учнів 5 класу»

Про матеріал

Мета виховної діяльності:

створити виховуючи середовище на основі демократизації і гуманізації шкільного життя, переорієнтувати внутрішній світ на збагачення індивідуального досвіду самопізнання, самооцінки, саморозвитку, самовираження, самореалізації;

побудувати систему виховання, яка відповідає загальнолюдським моральним цінностям особистості і суспільства;

включати у виховний процес культурно-національні чинники виховання, а саме, виховання на прикладах життєдіяльності батьків, навколишньої природи, розкриття величі національно державної мови, культури, міжнародної ролі України, видатних здобутків її славних синів та дочок.

Перегляд файлу

 

                    ПОГОДЖЕНО

                       Директор НВК ________  О. Твардовська           

                       «___» вересня 2018р.

 

План виховної діяльності

з учнями 5 класу

Вербівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів –

 дошкільний навчальний заклад»

на І семестр 2017-2018 н.р.

Картинки по запросу виховний план на 5 клас

Класний керівник    

Островець

Тетяна

Олександрівна

 

 

 

 

Науково-методична проблема школи

«Розвиток ключових компетентостей учнів, підвищення рівня їх соціалізації та адаптації до життя в громадському суспільстві шляхом удосконалення освітнього процесу на інноваційній основі».

 

Науково-методична проблема методобєднання класних керівників

«Формування загальнолюдських моральних цінностей шляхом залучення учнів до різних форм позакласної роботи».

Тема, над якою працює класний керівник

«Формування ключових компетентостей у виховній роботі класного керівника».

 

Похожее изображение

 

 

 

Картинки по запросу символіка україни

 

 

 

План

організаційно-практичних заходів

щодо Основних орієнтирів

виховання учнівської молоді 1-11 класів

та  Програм національного виховання учнівської молоді

Дубровиччини, Рівненщини

за ціннісними ставленнями

на І семестр 2018-2019 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

 

1 – Основні орієнтири

2 – Програма національного виховання учнівської молоді Рівненщини

3 - Програма національного виховання учнівської молоді Дубровиччини

 

 

 

 

 

 

 

Завдання виховної діяльності, визначені основними розділами програми національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 рр.:

Розділ 1. Ціннісне ставлення до суспільства і держави

  • Формувати здатності дитини пізнавати себе як учня, члена колективу, як українця.
  • Виховувати в учнів почуття любові до рідного дому, школи, своєї країни.
  • Ознайомлювати із законами держави.

Розділ 2. Ціннісне ставлення до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю

  • Ознайомлювати з історією рідного краю, його історичними постатями.
  • Виховувати прагнення дотримання традицій.
  • Формувати систему елементарних знань про фольклор рідного краю.

Розділ 3. Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей

  • Формувати моральні якості: чуйність чесність, правдивість, справедливість, милосердя.
  • Засвоєння і збереження звичаїв і традицій родини, краю, Батьківщини, що впливає на соціальну спрямованість дитини в сім’ї та соціальному середовищі.

Розділ 4. Ціннісне ставлення особистості до себе

  • Виховувати фізично й морально здорову особистість.
  • Формувати вміння висловлювати свої думки, спілкуватися з однолітками та дотримуватись правил спілкування.
  • Формувати навички здорового способу життя.

Розділ 5. Ціннісне ставлення особистості до природи

  • Виховувати дбайливе ставлення до природи.
  • Формувати екологічну культуру у ставленні до навколишнього світу.
  • Залучати до охорони природи рідного краю.

Розділ 6. Ціннісне ставлення особистості до праці

  • Формувати трудову активність учнів.
  • Виховувати повагу і любов до праці, готовність і здатність працювати .
  •  Виховувати бережливе ставлення до особистої, народної, приватної та інших форм власності.

Розділ 7. Ціннісне ставлення особистості до мистецтва

         Формувати основи естетичної культури.

 Виявляти обдарованих дітей та розвивати їх творчі  здібності у галузі мистецтва

 

 

 

 

 

 

Модель випускника середньої школи

Ціннісне ставлення до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю:

  • наявність знань про історичні пам’ятки минулого і сьогодення;
  • знання родинних реліквій, звичаїв, традицій;
  • володіння вміннями збирати, оформляти фольклорний матеріал.

Ціннісне ставлення особистості до природи:

  • бережливе ставлення до природи;
  • активна життєва позиція щодо збереження природи;
  • вміння природокористування.

Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей:

  • єдність моральної свідомості та поведінки;
  • єдність слова і діла;
  • активна моральна життєва позиція.

Ціннісне ставлення особистості до мистецтва:

  • володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів;
  • вміння адекватно сприймати художні твори різних видів мистецтва;
  • високий рівень духовності особистості.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави:

  • сформованість патріотичних почуттів, знання та володіння державною мовою;
  • любов до рідного краю, Батьківщини, поваги до українських та родинних законів, звичаїв, обрядів і традицій;
  • особисте усвідомлення себе українцем.

Ціннісне ставлення особистості до праці:

  • повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності;
  • правова грамотність з питань праці, професійної діяльності;
  • навички ведення домашнього господарства.

Ціннісне ставлення особистості до себе:

-      наявність принциповості і незалежності вільної особистості в гармонії з гуманістичною толерантністю та вихованістю;

-     дотримання правил культури поведінки і спілкування, високої загальної культури;

-     вести здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

Мета виховної діяльності:

  • створити виховуючи середовище на основі демократизації і гуманізації шкільного життя, переорієнтувати внутрішній світ на збагачення індивідуального досвіду самопізнання, самооцінки, саморозвитку, самовираження, самореалізації;
  • побудувати систему виховання, яка відповідає   загальнолюдським моральним цінностям особистості і суспільства;
  • включати у виховний процес культурно-національні чинники виховання, а саме, виховання на прикладах життєдіяльності батьків, навколишньої природи, розкриття величі національно державної мови, культури, міжнародної ролі України, видатних здобутків її славних синів та дочок.

 

Картинки по запросу виховна діяльність

Картинки по запросу виховна діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу осінній листок

 

Вересень

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю

Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до

природи

1 тиждень

Бесіда «Що таке патріот…?»(03.09)

 

Година спілкування « Ти і твоє коло спілкування».

(04.09)

 

Малюнок на вільну тему. (07.09)

2 тиждень

 

 

 

 

 

Бесіда «Травми. Види та наслідки».

(13.09)

 

3 тиждень

 

 

 

 

 

 4 тиждень

 

Бесіда «Фольклор рідного краю». (24.09)

 

 

 

 

 

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до мистецтва

Робота з батьками

Робота з класом

Індивідуальна

робота з учнями

Охорона безпеки життєдіяльності

 

1 тиждень

Квест за участі учнів середньої ланки. (03.09)

 

 

 

 

Вступний інструктаж з охорони здоров»я «Загальні правила поведінки учнів у школі».

(04.09)

2 тиждень

 

 

 

 

 

Бесіда «Булінг. Прояви агресивності у класі». (12.09)

Бесіда  «Ти і твій друг».

 (10.09)

 

 

3 тиждень

 

Малюнок «Голуб миру. Ваше розуміння слова мир». (21.09)

 

Бесіда «Правила спілкування або як не посваритися». (19.09)

Методика діагностики

 рівня шкільної тривожності Філіпса. (17.09)

Первинний інструктаж з пожежної безпеки «План евакуації».

(20.09)

 4 тиждень

 

 

Батьківські збори «Адаптація учнів до навчання у середній школі».

(28.09)

Година спілкування «Правила поведінки з однокласниками».

(26.09)

 

 

 

 

Листопад

 

Місячник правового виховання

Картинки по запросу осінній листок

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю

Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей

Ціннісне став-лення особи-стос-ті до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

1 тиждень

Усний журнал: «Світова книга прав дитини» (06.11)

 

 

 

 

2 тиждень

 

 

 

 

Конкурс сімей «Майстер на всі руки. (14.11)

 

 

 

3 тиждень

Усний журнал «Підліток і закон». (20.11)

 

 

 

 

 4 тиждень

 

Година спілкування «Засвоєння і збереження звичаїв і традицій родини, краю, Батьківщини, що впливає на соціальну спрямованість дитини в сім’ї та соціальному середовищі.» (29.11)

 

 

 

 

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до мистецтва

Робота з батьками

Робота з класом

Індивідуальна робота з учнями

Охорона безпеки життєдіяльності

 

1 тиждень

 

 

 

Опитувальник „ Мій клас” (методика Боврозера у модифікації Ю.Гільбуха).

(06.11)

 

 

Бесіда «Правила користування кухонними, електричними та газовими приладами».

(09.11)

2 тиждень

 

 

 

 

 

 

Конкурс «Пісні моєї бабусі». (16.11)

 

3 тиждень

 

 

 

Батьківські збори

 

 

(23.11)

 

Бесіда «Як підібрати правильний одяг».

(22.11)

 4 тиждень

 

Малюнок на тему « Я і мої права». (26.11)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Місячник національно-патріотичного виховання

Картинки по запросу осінній листок

 

 

 

 

 

 

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю

Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

1 тиждень

 

 

 

 

 

2 тиждень

 

 

 

Година спілкування « Історія рідного краю». (09.10)

 

Анкета-тест для визначення проблем міжособистісних взаємин. (11.10)

 

 

3 тиждень

Брейн-ринг: «Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки. (19.10)

 

 

 

Бесіда «Дбайливе ставлення до природи».

(16.10)

 4 тиждень

 

 

Бесіда «Морально-вольові якості». (23.10)

 

 

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до мистецтва

Робота з батьками

Робота з класом

Індивідуальна робота з учнями

Охорона безпеки життєдіяльності

 

1 тиждень

Формування трудової активності класу шляхом підвищення санітарного стану класної кімнати. (05.10)

 

 

 

Виховна година «Всі діти мають право на любов і піклування».

(02.10)

 

 

Бесіда «Зброя в руках дитини».

(04.10)

2 тиждень

 

 

 

 

 

 

Методика:

Неіснуюче тварина. (12.10)

 

 

3 тиждень

 

 

 

Бесіда «Правила поведінки з однокласниками».

(18.10)

 

Бесіда «Якщо вдома не стало світла».

(17.10)

 4 тиждень

 

Година спілкування «Основи естетичної культури». (25.10)

 

 

 

 

 

Грудень

Міжнародний тиждень права

Картинки по запросу снежинки

 

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю

Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до себе

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

1 тиждень

Бесіда «Декларація прав дитини». (04.12)

 

 

 

 

2 тиждень

 

 

Бесіда «Конвенція про права дитини». (11.12)

 

 

 

 

3 тиждень

Бесіда «Захист від недбалого ставлення, жорстокості, експлуатації».(18.12)

 

 

Фотовиставка «У колі сім’ї». (20.12)

 

 4 тиждень

 

 

 

Година спілкування «Правила та закони у твоєму житті». (27.12)

 

 

 

 

 

 

 

Розділ.

Тема.

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до мистецтва

Робота з батьками

Робота з класом

Індивідуальна

 робота з учнями

Охорона

безпеки

життєдіяльності

 

1 тиждень

 

 

 

Бесіда «Правила поведінки учнів в школі та за її межами. (07.12)

 

Бесіда « Правила безпечної поведінки на змарезлих водоймах».

(05.12)

2 тиждень

 

 

 

Година спілкування «Види мистецтва. Улюблений вид діяльності». (14.12)

 

Виховна година «Закон. Знання. Відповідальність». (12.12)

 

 

3 тиждень

 

 

Бесіда «Підве

дення підсумків успішності за І семестр 2018 н.р.» (21.12)

 

 

Бесіда « Правила поведінки біля ялинки»

(17.12)

 4 тиждень

 

 

Бесіда до свята Нового Року в НВК. (24.12)

Анкета-тест для вивчення взаємин у колективі. (28.12)

 

 

 

 

\

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

  1. Правове виховання
  2. Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.
  1. Бесіди: «Правила поведінки учнів в школі та за її межами», «Правила вуличного руху», «Права та обов’язки учнів школи», «Декларація прав дитини», «Конвенція про права дитини», «Захист від недбалого ставлення, жорстокості, експлуатації», «Захист від фізичного та психологічного насильства», «Право на освіту», «Право на відпочинок і дозвілля», «Особливості та основні риси Конституції України»;
  2. Виховні години: «Закон. Знання. Відповідальність», «Всі діти мають право на любов і піклування»;
  3. Усний журнал: «Світова книга прав дитини» (на основі статей Конвенції ООН про права дитини), «День прав людини», «Правоохоронні органи .Види. Відповідальність за них»; «Підліток і закон», «Права, свободи та обов’язки громадян України», «Особливості відповідальності неповнолітніх», «Як ви розумієте і співвідносите «свобода» і «відповідальність»?».
  1. Родинне виховання

Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.

  • Презентація: «Традиції моєї родини»;
  • Складання «Дерева роду», гра «Малюємо дерево роду»;
  • Конкурс серед сімей «З історії роду»;
  • Гра-вікторина «Розкажи про рідний край»;
  • Бесіди: «Ними пишається рідний край», «Хто піклується про наше селище?»;
  • Вікторини знавців народної мудрості, прикмет: «З бабусиної скрині», «Дідусеві загадки», «Розкажи молодшому брату (сестрі)»;
  • Конкурс серед сімей: «З історії роду» (оповідання, малюнок, фото підбірки);
  • Класний вернісаж «Альбом моєї родини»;
  • Конкурс: «Пісні моєї бабусі», «Сімейні хроніки», «Бабусина скриня»;
  • Фотовиставка «У колі сім’ї», «Зустріч поколінь»;
  • Конкурс юних господинь;
  • Конкурс сімей «Майстер на всі руки», «Будинок на всі руки»;
  • Відзначення Дня матері – конкурс маминих уроків, пісень…;
  • Виставка-конкурс «Сімейна хроніка»;
  • Заочна мандрівка «Географічна карта моєї родини»;
  • Конкурс сімейних літописів «Не зламайте дерево роду»;
  • Вечір «Сім’я року», «Дорогі мої батьки».

3. Національно-патріотичне виховання:

Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи. Проводяться свято Різдва, свято Стрітення та свято матері; акція «Родина»; конкурс знавців рідної мови, конкурс читців, конкурс знавців народної казки.

Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.

  1. Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає діяльності»;
  2.  Брейн-ринг: «Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки»;

Години спілкування: «Правила та закони у твоєму житті», «Що таке правопорушення навчати її жити заради Батьківщини. Проводять заходи до Дня Збройних Сил України, Дня партизанської слави, річниць визволення селища і Київщини від фашизму;відзначення Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 роки; проведення заходів до 75-річчя утворення Київської області, до 21-ї річниці Чорнобильської трагедії.   

  1. Психологічні практикуми:  «Що таке «Я» ?», «Структура мого власного “Я”»;  «Розвиток впевненості в собі», «Розвиток творчого потенціалу особистості», «Знайди себе», «Широкий світ захоплень»;

2.Уроки громадянськості: «Люби і знай свій рідний край», «Твоя країна – Україна», «Рід, родина, рідня», «Велика родина – рідна Батьківщина», «Історія української національної символіки»;

3.Години спілкування: «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати неможна тільки Батьківщину…», «Українці – європейська нація»,

«Світ уявлень та вірувань», «Старовинна обрядовість в житті українців»;

4.Круглі столи: «Я і Україна», «Моральні заповіді українців», «Звичаї і традиції в житті українців», «Народне дитинознавство»,

«Вивчення геральдики нашого краю»;

5.Розмова-зустріч: «Дружна сім'я – першоджерело людського духу, високо моральності народу»;

6.Конференції: «Українці – гілка слов’янського народу», «Майбутнє України в наших руках», «Обрядовість і звичаєвість українців»,

«Походження держави і права», «Наш закон»; «Держава та людина»; «Право і мораль»; «Ми громадяни України»;

7.Класні години: «Національні герої України», «Живий подих історії», «Не розгубіть скарбів душі», «Україна – суверенна держава», «Походження українського народу»;

8.Інтелектуальні ігри, вечори, конкурси:

Брейн-ринг «Гетьмани України», «Що? Де? Коли?», Поле чудес, Вечори цікавої історії рідного краю, Вечори Пам’яті : визначні дати історії, Вечори творчого портрету, Вечір: «Забуті сторінки історії», виставки родинних реліквій, виставки народного одягу, виставки дитячих творчих робіт, виставки декоративно-прикладного мистецтва, конкурс народних традиційних страв, аукціон народної мудрості

4. Трудове виховання

Трудове виховання –прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.

  • Прибирання класних приміщень;
  • Оформлення класних кімнат і кабінетів;
  • Ремонт підручників;
  • Чергування в класі, школі, їдальні;
  • Ремонт господарського інвентарю і меблів;
  • Участь у ремонті школи;
  • Благоустрій шкільного подвір’я;
  • Насадження кущів та дерев;
  • Створення клумб;
  • Ведення дослідницької роботи.

5. Естетичне виховання

Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.

1. Класні години: «Естетичні цінності», «Естетичні почуття і судження», «Естетичний смак і оцінювання», «Прекрасне, красиве, потворне, комічне, трагічне»;

2. Години спілкування: «Естетичне сприйняття дійсності», «Формування естетичної мети», «Розвиток художньо-естетичного сприймання»;

  1. Уроки милування;
  2. Подорожі за художніми творами;
  3. Художні екскурсії;
  4. Колекціонування.

6. Морально-етичне виховання.

Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.

 

  1. Класні години: «Я і мій ідеал», «Азбука однокласника: права і обов’язки»;
  2. Години спілкування: «Формула спілкування», «Що таке духовність?», «Знайти заняття для душі», «Мистецтво розуміти себе і колектив», «Добрі справи красять людину», «Для чого бути чесним, порядним?», «Азбука ввічливості»;
  3. Анкети: «Я і колектив мого класу», «Чому я такий?»;
  4. Дискусії: «Що я зичу для однокласників, друзів, України?», «Без кого і без чого я не в змозі існувати?», «Контроль і самоконтроль. З чого вони розпочинаються?», «Що я думаю про себе?», «Що думає клас про мене?», «Що означає «бути оптимістом»  у відносинах з однокласниками?»;
  5. Відверта розмова: «Мої плани і плани мого класу», « Я в житті класу»;
  6. Круглі столи: «Ідеал сучасної людини», «Художній смак і мода», «Делікатність і тактовність поруч зі мною».

7. Екологічне виховання

Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи. Залучаючи учнів школи до екологічних трудових акцій: «Чиста планета», «Парад квітів біля школи», «Юннатівський зеленбуд» формується почуття відповідальності за навколишнє середовище як національну і загальнолюдську цінність, виховується любов до природи. До Дня Землі  традиційно проводиться конкурс малюнків: «Майбутнє Землі – в наших руках». Оскільки виховання і навчання тісно взаємопов’язані, то екологічне виховання є невід’ємною частиною декади біології: конкурс газет та плакатів «Екологічні проблеми ІІІ тисячоліття», фото конкурс «Ти і природа». 

  1. Години спілкування: «Я – частина природи», «Моє довкілля», «Я і довкілля», «Потреба спілкування з природою», «Я та моє місце в світі», «Людина особистість духовна», «Я і природа»;
  2. Інтелектуальні ігри: «Ми в гостях у Природи», «Фольклор і природа», «Цікаве довкілля», «Місто майстрів», «Дзвони Чорнобиля», «Екологічний дивосвіт»;
  3. Усний журнал: «Червона Книга України», «Екологічні проблеми Київщини», «Екологічні проблеми нашого селища»;
  4. Диспути: «Чому так сталося?», «У світі екології», «Ноосфера – що це таке?», «Що таке людина?»;
  5. Ділова зустріч з керівниками підприємств, забруднювачів середовища;
  6. Захист наукових проектів: «Людина і світ природи», «Річки Київської області», «Екологічні проблеми України»;
  7. Літературні читання: “Довкілля і поезія”, “Поезія  довкілля”, “Гармонія людини і довкілля”;
  8. Екологічні акції: «Зелена весна», «Чиста планета», «Парад квітів біля школи», «Юннатівський зеленбуд»;
  9. Конкурс творців екологічних казок;
  10. Конкурс умільців аранжування квітів «Фантазії осені», «Зимові сюжети»;

8. Формування здорового способу життя.

Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.

Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення учнів у різні види спортивно-фізкультурної діяльності.

  1. Класні години: «Життя і здоров’я людини», « Розвиток і збереження здоров'я», «Права і обов'язки підлітків щодо збереження і зміцнення здоров’я», «Спілкування і здоров’я»;
  2. Усний журнал: «24 березня – Всесвітній день боротьби з туберкульозом», «7 квітня – Всесвітній день здоров’я»; «26 квітня – День Чорнобильської трагедії»; «8 травня – Всесвітній день Червоного Хреста та Червоного Півмісяця», «31 травня – Всесвітній день без тютюну», «1 червня – Міжнародний день захисту дітей», «26 червня – Всесвітній день боротьби з наркоманією2, «1 жовтня – Міжнародний день громадян похилого віку», «1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом»;
  3. Години спілкування: «Видатні постаті про здоров’я», «Українські приказки і прислів’я про здоров’я», «Правила поведінки на льоду», «Правила поведінки на воді»;
  4. Конференції: «Спортивні ігри та їх оздоровлювальний потенціал», «З турботою про майбутнє», «Алкоголь та його вплив на здоров’я», «Особиста відповідальність про здоров’я», «Безпечне довкілля і служби захисту населення», «Спілкування і здоров’я»;
  5. Круглі столи: «Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків», «Організація життєвого ритму. Розпорядок дня підлітків», «Сон і здоров’я», «Активний відпочинок та його види», «Вправи і процедури для збереження і зміцнення здоров’я», «Загартування. Його значення для здоров’я»;
  6. Уроки-тренінги: «Формула здорового способу життя», «Формула безпечної життєдіяльності», «Правила людських стосунків», «Що треба знати про ВІЛ/СНІД», «У небезпечних місцях»;
  7. Відверті розмови: «Ти – талановитий», «Як стати відмінником», «Що сприяє порозумінню між людьми», «Спілкування з дорослими та однолітками», «Про почуття і співчуття»;
  8. Пізнавальні бесіди: «Сам удома», «Сам надворі», «Правила дорожнього руху», «Поведінка при ДТП», «Планування часу», «Домашні завдання», «Ти – пішохід», «Ти – пасажир громадського транспорту», «Безпека і небезпека життя».
  1. Розвиток пізнавальної активності

Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості. Встановлено, що формування інтересу, активізація діяльності учнів, тобто інтелектуальне виховання ефективно здійснюється шляхом проведення:

  • предметних олімпіад;
  • виставки дитячих робіт, виконаних у гуртках;
  • урочистих годин по відзначенню кращих учнів, знавців окремих предметів, переможців конкурсів.
  1. Ділові ігри: «Зустріч з новим товаришем», «Як би я був вчителем…»;
  2. Конкурс знавців певного предмета (брейн-ринг «Знавці змагаються»);
  3. Похід у музей , бібліотеку – обговорення побаченого та почутого;
  4. Захист фантастичних проектів: «Школа майбутнього», «Завод майбутнього»;
  5. Брейн-ринг: «Машини нашого часу», «Літаки нашого часу»;
  6. Гра: «Пізнай себе», «Пізнай себе і ти пізнаєш світ»;
  7. Вечір нерозгаданих таємниць;
  8. Години спілкування: «Книга у нашому житті», «Ми – діти світу», «Розкажи про свою улюблену справу».
  1. Індивідуальна робота з учнями
  1. Робота з активом по питанню організації відзначення іменин;
  2. Бесіди за результатами батьківських зборів;
  3. Бесіди про успішність окремих учнів;
  4. Бесіди про особисту гігієну та зовнішній вигляд;
  5. Бесіди з учнями з неблагополучних сімей;
  6. Індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями про шкідливість нікотину, наркотиків, культуру поведінки;
  7. Індивідуальні бесіди з учнями схильними до правопорушень про поведінку на канікулах;
  8. З’ясування місцеперебування учнів під час канікул;
  9. Індивідуальні бесіди про етичне ставлення до оточуючих, моральність поведінки;
  10. Робота з активом класу по аналізу успішності;
  11. Бесіда з учнями про їх готовність до уроків;

Анкетування.

 

 

Соціальний паспорт класу

 

п/п

Назва заходу

Дата проведе-ння

Відповідальний

Результатив-ність проведеної роботи

1

Бесіда «Правила безпечної поведінки учнів у школі»

04.09

Островець Т.О.

 

2

Бесіда  «Як досягти успіху та бути здоровим»

11.09

Островець Т.О.

 

3

Бесіда «Вплив алкоголю на організм людини»

10.10

Островець Т.О.

 

4

Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул

05.11

Островець Т.О.

 

5

Бесіда «Основні чинники здорового способу життя».

12.11

Островець Т.О.

 

6

Бесіда «До чого призводить паління?»

19.11

Островець Т.О.

 

7

Бесіда «Захоплення учнів у позаурочний час».

10.12

Островець Т.О.

 

8

Година спілкування «Як загартувати організм взимку»

18.12

Островець Т.О.

 

 

 

План заходів щодо організації профілактичної роботи з учнями (профілактика негативних явищ - наркоманії, алкоголізму, СНІДу,

статевого виховання, збереження репродуктивного здоров’я, дитячої бездоглядності та безпритульності)

 

 

 

Прізвище,

 ім’я

учня

Повна сім’я

Розлучені

Одиночки

Інвалід (діагноз (захворювання)

Малозабезпечені

Багатодітні

Сімя, що опини-лася у складних життєвих обставинах

Неблагополучна сімя (категорія за проблемою)

   Доручення           у                         класі

Богатько Антон

*

 

 

 

 

 

 

 

санпост

(по учням)

Богатько Олександра

*

 

 

 

 

*

 

 

заступник старости

Горбачевський Андрій

*

 

 

 

 

 

 

 

бібліотекар

Козубовський Роман

*

 

 

 

 

 

 

 

інформатор

Курч Вікторія

*

 

 

 

 

 

 

 

квітникар

Леоновець Леся

*

 

 

 

 

 

 

 

староста

Нагорна Анастасія

 

 

*

 

 

 

 

 

санпост   (по класу)  

Твардовський Владислав

*

 

 

 

 

 

 

 

фотограф

Твардовський Денис

*

 

 

 

 

 

 

 

фізорг

Твардовська Марина

*

 

 

 

 

 

 

 

касир

 

 

Листок здоров’я

П.І.П

Дата народження

Група здоров’я

Група по фізкультурі

Діагноз

1

Богатько Антон Сергійович

20.08.08

III

ОСН.

Карієс. ЛАП

2

Богатько Олескандра Володимирівна

19.11.07

III

ОСН.

Карієс

3

Горбачевський Андрій Сергійович

17.03.08

I

ОСН.

Здоровий

4

Козубовський Роман Сергійович

20.01.08

II

ОСН.

Порушення постави

5

Курч Вікторія Василівна

02.06.08

II

ОСН.

ГПМ ІІ ступеня

6

Леоновець Леся Анатоліївна

12.02.08

I

ОСН.

ЛАП

7

Нагорна Анастасія Євгенівна

25.02.08

I

ОСН.

Порушення постави

8

Твардовський Владислав Віталійович

10.02.08

II

ОСН.

Порушення постави. Дифузне воло І ст..

9

Твардовський Денис Віталійович

06.12.07

I

ОСН.

Здоровий

10

Твардовська Марина Сергіївна

12.06.08

II

ОСН.

Дифузне воло І ст.. Порушення постави.

учнів 5 класу

 

 

 

Умовні позначення:

 

1 – Основні орієнтири

2 – Програма національного виховання учнівської молоді Рівненщини

3 - Програма національного виховання учнівської молоді Дубровиччини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
2724
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку