План виховної роботи учнів 3-го класу на ІІ семестр 2023-2024 навчального року.
План виховної роботи на ІІ семестр
Січень
Світ невідомий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 15.01-19.01 |
ІІ тиждень 22.01-26.01 |
ІІ тиждень 29.01-02.02 |
|||
1. |
Години спілкування, класні збори |
Класні збори «Планування роботи на ІІ семестр» |
Година спілкування на тему: «День Соборності України» Урок пам’яті «Свіча Голокосту не згасне» до Міжнародного Дня пам’яті жертв Голокосту |
Година спілкування на тему: «Історія Крут»
|
|||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Дослідження «Захоплення, яке прославляє Україну» |
|
Бесіда «Символи моєї держави» |
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Поговоримо відверто «Чи можуть друзі мати різні захоплення» |
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
«Мої обов’язки» . Розігрування ролей. |
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Тренінг «За що я себе люблю» |
Бесіда «Правила поведінки біля зимових водоймищ».
|
Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період) |
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Калейдоскоп вражень «Все навколо біле-біле» |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Рухливі ігри на подвір’ї |
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Години милування природою «Зима-скульптор». |
|
Ознайомлення дітей із народними обрядами та святами |
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?» |
Допомога безпритульним тваринам у важкі зимові дні |
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Розповіді учнів про проведені зимові канікули Складання «Альбому вражень»
|
Спостереження за поведінкою на уроках окремих учнів
|
|
|||
9. |
Робота з батьками |
Консультації батьків.
|
Онлайн-засідання батьківського комітету
|
|
|||
10. |
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми |
Бесіда «Профілактика коронавірусу». |
Бесіда «Профілактика грипу, ОРВІ». |
Бесіда «Здоровий спосіб життя – запорука кожної людини». |
|||
11. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Участь у патріотичному флешмобі до Дня Соборності України |
|
|||
Лютий Світ невидимий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 05.02-09.02 |
ІІ тиждень 12.02-16.02 |
ІІІ тиждень 19.02-23.02 |
ІV тиждень 26.02-01.03 |
1. |
Години спілкування, класні збори |
Тематичні бесіди «Торгівля людьми в сучасному світі» |
Свято «День Святого Валентина» «День Єднання» |
Година спілкування на тему: «День Героїв Небесної отні» Година спілкування на тему: «Шануй мову калинову» |
Бесіда «Які продукти потрібні для здорового способу життя » |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Усний журнал: “У нас одна Батьківщина -наша рідна Україна” |
Флешмоб до Дня державного герба України |
Екскурсія до музею: “Сторінки історії мого села”
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця». |
|
«Допоможи Незнайкові» етична грамота |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі |
|
Режим дня. Суворий і мудрий порадник
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Година милування природою |
Морально - етична вправа «Боляче буває всім». (ставлення до тварин) |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Перегляд презентації «Бактерії – друзі і вороги людини» |
Поетична сторінка «Сучасні дитячі письменники» |
|
Розучування віршів, пісень до свята «Рідної мови»
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. |
|
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Діалог: “Професія моїх батьків” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
«Твій вільний час»
|
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. |
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки |
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
Онлайн-засідання батьківського комітету
|
Бесіда «Як перетворити читання в захоплення» |
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера,
|
10 |
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми |
Бесіди по попередженню дитячого травматизму |
Бесіда про правила безпечного знаходження біля водойм |
|
Бесіди по попередженню дитячого травматизму. |
11 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь в акції «Турбота про птахів» |
Участь в заходах до Дня Святого Валентина, заходах щодо відзначення Дня Єднання |
Участь в заходах щодо відзначення Дня Героїв Небесної Сотні, заходах до Міжнародного Дня рідної мови |
|
Березень Приховані можливості речей
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04.02-08.03 |
ІІ тиждень 11.03-15.03 |
ІІІ тиждень 18.03-22.03 |
1. |
Години спілкування, класні збори |
Свято «Наші чарівні, наші найкращі»
|
Година спілкування на тему: «Т.Г. Шевченко -відомий український поет і художник» Година спілкування на тему: «День українського добровольця» |
Тематичний захід до Всесвітнього дня Землі «Земля – наш спільний дім». |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Усний журнал «Народні символи України» |
Групова справа “Кожному мила своя сторона” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Поведінка в школі» |
Анкетування «Ти і твій клас»
|
Бесіда «Гість у дім − радість у нім»
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година рухливих ігор.
|
Бесіда «Основні правила руху велосипедис-тів» |
Бесіда -консультація «Запобігання застудним захворюванням» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Інформаційна хвилинка: «1 березня – Всесвітній день котів»
|
Проєкт “Тварини моєї місцевості” |
Акція «Будь природі другом».
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Привітання мам з святом 8 Березня |
Виставка малюнків «Прийди, прийди, весно!» |
Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс: «Кращий мамин помічник» |
Тиждень саду (догляд за шкільним садком) |
Година мрій: «Коли я виросту» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з учнями «Правила повеінки на перерві» |
Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням. |
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
9. |
Робота з батьками |
Консультації батьків. Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань. |
Засідання батьківського комітету
|
10 |
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми |
Цикл лекцій «Як попередити шкідливі звички» |
|
Інструктаж під час весняних канікул |
11 |
Участь у загальношкільних заходах |
1 березня – день ГАШ. Спільносправа «Ми громадсько активна школа» |
Участь в шкільному конкурсі читців творів Т.Г.Шевченка
|
«День добрих сюрпризів» Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності |
Квітень
Погода
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.04-05.04 |
ІІ тиждень 08.04-12.04 |
ІІІ тиждень 15.04-19.04 |
ІV тиждень 22.04-26.04 |
1. |
Години спілкування, класні збори |
Година спілкування на тему: «Міжнародний день птахів» |
Година спілкування на тему: « Хто багато читає , той багато знає»
|
Година спілкування на тему: «День довкілля» |
Бесіда «День Землі» Година спілкування на тему «Чорнобиль не має минулого часу»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Моя земля ― земля моїх батьків» |
Бесіда: «Традиції мого народу» |
Екскурсія «Презентація рідної вулиці» |
Хвилина мовчання, присвячена Дню Чорнобильської трагедії |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда з учнями «Чарівні слова»
|
|
«Це мені, а це -тобі». Як переборювати в собі жадність. |
Щоденник вражень «Мій день. Хороше і погане» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Чистота - запорука здоров’я
|
Анкетування «Який я» (самооцінка)
|
Бесіда «Здоровий спосіб життя – основа довголіття» |
Інструктаж по техніці безпеки (правила поводження з електроприладами) |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Гра «Закликаємо пташок» |
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
Інформування «Природа скаржиться» |
Екскурсія у природу |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Інформаційна хвилинка «1 квітня – День сміху» |
Конкурс малюнків «Весняні свята» |
Розучування гаївок |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Операція «Чисте довкілля» |
|
Операція «Слухняний віник» |
Операція-рейд «Чистий клас» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
|
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
|
|
9. |
Робота з батьками
|
|
|
Бесіда з батьками за результатами навчання учнів
|
Батьківські збори «Особисість та умови її формування»
|
10 |
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми |
Бесіда «Здоровий спосіб життя – основа довголіття» |
Бесіда «Правила поводження в громадських місцях» |
|
Бесіда «Безпека під час подорожей» |
11 |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
|
Участь у заходах до Дня охорони праці тиждень профорієнтації в школі |
Участь у екологічному суботнику, присвяченому Міжнародному Дню довкілля, рідної Землі |
Травень
Я - людина
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 29.04-03.05 |
ІІ тиждень 06.05-10.05 |
ІІІ тиждень 13.05-17.05 |
ІV тиждень 20.05-24.05 |
V тиждень 27.05-31.05 |
1. |
Години спілкування, класні збори |
Виховна година на тему: «Великодні традиції» |
Урок мужності на тему: «Пам'ять серця» «Сім’я – найголовніша частина суспільства» бесіда до Міжнародного дня сім’ї |
Виховна година на тему: «Не скупімося, діти, на добро» |
Класні збори на тему: «Підсумки за ІІ семестр» |
Година спілкування на тему: «Мої літні канікули будуть…» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Флешмоб « Моя вишиванка» |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Як вести себе у гостях»
|
Вітальний калейдоскоп до Дня матері «Нехай волошками цвітуть для Вас світанки». |
Бесіда з учнями “Ввічлива людина”
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Дослідження «Що я покладу у великодній кошик»
|
|
Бесіда «Здоров’я дітей − здоров’я нації»
|
Наші речі про нас говорять. |
Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Гра «Закликаємо пташок»
|
|
Екскурсія « В усі пори року прекрасна земля» |
|
Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Колективна робота «Створення великоднього пано»
|
Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» |
Готуємось до свята Останнього дзвоника. |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Майстер-клас «Виготовлення писанки»
|
Виготовлення самороб-них подарунків для мам. |
|
|
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда «Чи потрібно стримувати емоції»
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках”
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
Індивідуальні бесіди з учнями
|
Організація дозвілля учнів на літніх канікулах |
9. |
Робота з батьками
|
Бесіда «Гаджети в житті дитини»
|
|
Організація відпочинку класу на природі |
Батьківські збори |
Рекомендації батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей». |
10
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми |
Бесіда «Правила ТБ з вибухонебезпечними предметами»
|
|
Бесіда «Небезпека на воді»
|
Цикл профілактичних бесід «Я і літні канікули». Зустрічі з працівниками ювенальної превенції |
Інструктаж під час літніх канікул |
11 |
Участь у загальношкільних заходах
|
Участь у виставці робіт учнів та батьків «Сімейна творчість» (пасхальні композиції), челенжі «Великоднє дерево» |
Участь у тижні національно-патріотичного виховання до Дня пам’яті та примирення Участь у заходах щодо відзначення Дня Європи. |
Участь у проведенні Дня вишиванки |
|
Участь у святі останнього дзвоника |