План виховної роботи для 9 класу розрахований на два семестра по місяцях. Містить характеристику класу, проблемне питання над яким працюю, соціальний паспорт класу, список учнів та їх доручення, зайнятість у позаурочний час, батьківський комітет та основні виховні заходи.
Великодимерський НВО
ЗАТВЕРДЖУЮ: ПОГОДЖЕНО:
Директор НВО ____________ Заст. дир. з виховної роб.________
Царик Н. М. Стратілат Л. В
на 2018/2019 н.р.
Класний керівник:
Бугаєнко А.П.
І. ВСТУП
Характеристика класу
У 9-В класі навчається 28 учнів, з них 13 хлопчиків і 15 дівчат . Всі учні зараховані до школи з першого класу. З моменту утворення прибув один учень з іншого класу — Моргосліпенко Володимир.
Більшість сімей повні, благополучні функціонально-спроможні. Рівень психо-педагогічної освіченості – добрий, загальний психологічний клімат сімей відповідає нормі.
У класі 3 учнів навчаються на 10-12 балів, 10 учнів опановують знання на 5-8 балів. Більшість учнів навчаються на 6-12 балів.
Поведінка класу задовільна, 70% учнів мають високий рівень вихованості , вміють поводити себе на уроках та в позашкільний час. Інтереси дітей різноманітні, танці, музика, спорт. Загалом діти проявляють широку зацікавленість стосовно змістовного проведення часу на дозвіллі.
Допомогу в роботі надають батьки, приділяючи велику увагу позакласній діяльності дітей: організовують екскурсії, походи.
Класний колектив дружний, завжди готовий допомогти один одному. В класі багато лідерів. В цілому клас досить згуртований, дружній. Порушників дисципліни в класі поки не виявлено, учні систематично відвідують школу, привчені до роботи на уроках, уважні, слухняні.
Проблемне завдання,над яким працюватимемо
у 2018-2019 н.р.
«Виховання в учнів свідомого ставлення до свого фізичного і морального здоров'я; формування громадянської активності школярів»
ІІ. Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Прізвище та ім’я учня |
Сиротпід опікою |
Неповна сім’я |
Діти- інвалід |
Діти- чорноб
|
Багато дітна сім’я |
Напів сироти |
|
Буганова Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
Бугера Артем |
|
|
|
|
|
|
|
Васюк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
Двигало Валерія |
|
|
|
|
|
|
|
Каліка Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
Клименко Володимир |
|
|
|
|
|
|
|
Крук Микола |
|
|
|
|
|
|
|
Кузьмик Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
Лазюта Катерина |
|
|
|
|
|
|
|
Лизун Тарас |
|
|
|
|
|
|
|
Мала Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
Мироненко Марина |
|
|
|
|
|
|
|
Миронець Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
Моргосліпенко Вол. |
|
|
|
|
|
|
|
Онашко Вадим |
|
|
|
|
|
|
|
Онашко Марія |
|
|
|
|
|
|
|
Полозук Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
Рогова Тетяна |
|
|
|
|
|
|
|
Рубанка Олександра |
|
|
|
|
|
|
|
Севикіна Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
Скок Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
Тимченко Євгенія |
|
|
|
|
|
|
|
Ткач Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
Ткаченко Роман |
|
|
|
|
|
|
|
Товстенко Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
Фещун Андрій |
|
|
|
|
|
|
|
Фоменко Ілля |
|
|
|
|
|
|
|
Юхта Дарина |
|
|
|
|
|
|
В класі 28 учнів. З них:
Сиріт -
Дітей, позбавлених батьківського піклування -
Напівсиріт -
Дітей з багатодітних сімей -
Діти –інваліди -
Діти –чорнобильці -
Діти, що виховуються в неповній сім'ї -
ІІІ. Список учнів та їх доручення
№ п/п |
Прізвище та ім'я
|
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
|
Васюк Анастасія |
Член прес-центру |
Член прес-центру |
|
Онашко Марія |
Член прес-центру |
Член прес-центру |
|
Мала Юлія |
Член культмасової роботи |
Член культмасової роботи |
|
Скок Олександр |
Член комісії дисципліни і порядку |
Член комісії дисципліни і порядку |
|
Каліка Михайло |
Відп. за шкільне майно |
Відп. за шкільне майно |
|
Ткаченко Роман |
Відп. за шкільне майно |
Відп. за шкільне майно |
|
Фещун Андрій |
Староста |
Староста |
|
Мироненко Марина |
Відп. за чергування |
Відп. за чергування |
|
Мала Юлія |
Заст. старости |
Заст. старости |
|
Клименко Володимир |
Член спортивно-трудової комісії |
Член спортивно-трудової комісії |
|
Лазюта Катерина |
Відп. за озеленення класу |
Відп. за озеленення класу |
|
Рогова Тетяна |
Відп. за озеленення класу |
Відп. за озеленення класу |
|
Двигало Валерія |
Відп. за ведення класного щоденника |
Відп. за ведення класного щоденника |
|
Кузьмик Наталія |
Відп. за чергування |
Відп. за чергування |
|
Юхта Дарина |
Зелений патруль |
Зелений патруль |
|
Ткаченко Роман |
Фізорг |
Фізорг |
|
Рубанка Олександра |
Зелений патруль |
Зелений патруль |
|
Товстенко Юлія |
касир |
касир |
|
Онашко Вадим |
Відп. за підручники |
Зелений патруль Відп. за підручники
|
|
Юхта Дарина |
Зелений патруль |
Зелений патруль |
|
Севикіна Вікторія |
Відп. за естетичне оформл. класу |
Зелений патруль Відп. за естетичне оформл. класу
|
ІV. Список учнів та їх зайнятість у позаурочний час
№ п/п |
Прізвище та ім’я учня |
Музична школа |
гурток |
д/о |
Спортивна секція |
1. |
Буганова Вікторія |
|
|
|
|
2. |
Бугера Артем |
|
|
|
|
3. |
Васюк Анастасія |
|
|
|
|
4. |
Двигало Валерія |
|
|
|
|
5. |
Каліка Михайло |
|
|
|
|
6. |
Клименко Володимир |
|
|
|
|
7. |
Крук Микола |
|
|
|
|
8. |
Кузьмик Наталія |
|
|
|
|
9. |
Лазюта Катерина |
|
|
|
|
10. |
Лизун Тарас |
|
|
|
|
11. |
Мала Юлія |
|
|
|
|
12. |
Мироненко Марина |
|
|
|
|
13. |
Миронець Дмитро |
|
|
|
|
14. |
Моргосліпенко Вол. |
|
|
|
|
15. |
Онашко Вадим |
|
|
|
|
16. |
Онашко Марія |
|
|
|
|
17. |
Полозук Вікторія |
|
|
|
|
18. |
Рогова Тетяна |
|
|
|
|
19. |
Рубанка Олександра |
|
|
|
|
20. |
Севикіна Вікторія |
|
|
|
|
21. |
Скок Олександр |
|
|
|
|
22. |
Тимченко Євгенія |
|
|
|
|
23. |
Ткач Олександр |
|
|
|
|
24. |
Ткаченко Роман |
|
|
|
|
25. |
Товстенко Юлія |
|
|
|
|
26. |
Фещун Андрій |
|
|
|
|
27. |
Фоменко Ілля |
|
|
|
|
28. |
Юхта Дарина |
|
|
|
|
V. Батьківський комітет
Голова батьківського комітету
Фещун Вікторія Анатоліївна
Заступник голови б/к
Мала Світлана Андріївна
Члени батьківського комітету:
1) Васюк Наталія Володимирівна
2) Ткаченко Уляна Валеріївна
3) Рогова Світлана Миколаївна
ПЛАН РОБОТИ БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
Примітка |
1. |
Організація навчально-виховного процесу у 9 класі |
вересень |
Клименко Н. М. |
|
2. |
Відповідальність батьків за навчання та виховання дитини (Ст. 184 адміністративного кодексу) |
жовтень |
Буганова Н. М. |
|
3. |
Організація режиму дня школяра |
листопад |
Бугера Т. |
|
4. |
Організація Новорічних свят для дітей. Безпечна поведінка дітей взимку. |
грудень |
Кузьмик К. М. |
|
5. |
Підсумки роботи за І семестр. Планування роботи на ІІ семестр. |
січень |
Мироненко Н. В. |
|
6. |
Трудове виховання і професійна орієнтація старших підлітків |
лютий |
Онашко О. Б. |
|
7. |
Запобігання розвитку шкідливих звичок в учнів |
березень |
Товстенко Л. М. |
|
8. |
Організація ремонту класного приміщення |
квітень |
Юхта І. І. |
|
9. |
Організація літнього відпочинку учнів. Безпечна поведінка дітей під час літніх канікул. |
травень |
Ролозук О. Л. |
|
10. |
Річний звіт про роботу батьківського комітету |
червень |
Фещун В. А. |
|
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ
ВЕРЕСЕНЬ Місячник «Увага! Діти на дорозі!»
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 1-5.09 |
ІІ тиждень 8-12.09 |
ІІІ тиждень 15-19.09 |
ІV тиждень 22-26.09 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Перший урок «Україна – єдина країна» |
Класні збори «Наші плани на І семестр» |
Виховна година на тему: «Чи може бути людина творцем свого щастя?» |
Виховна година на тему: «Партизанськими стежками»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах»
|
|
Бесіда «Бережи себе» (в рамках місячника «Увага! Діти на дорозі!») |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування «Колектив починається з мене» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Бесіда «Підліткова праця: правознавчий аспект» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда «Чистий зелений світ навколо тебе» |
|
Догляд за квітами в класі |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Бесіда «У світі кіномистецтва» |
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини» |
|
|
Урок мужності «Хто такі партизани» (До Дня партизанської слави) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу;
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Правила поведінки в їдальні ________ |
9. |
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Засідання батьківського комітету. |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь в акції «Армія потребує твоєї допомоги» |
|
|
ЖОВТЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 29.09-3.10 |
ІІ тиждень 6-10.10 |
ІІІ тиждень 13-17.10 |
ІV тиждень 20-24.10 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «Професія вчитель» |
Виховна година на тему: «Мої права» |
Виховна година на тему: «Доброта - ознака сили, а не слабкості» |
Виховна година присвячена визволенню Закарпаття від фашистів
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Мої життєві принципи» |
|
Анкетування учнів з метою виявлення тих , хто курить |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Година спілкування «Жити – значить спілкуватися» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
КТС «Ярмарка професій» |
|
Провести акцію «Хай сяє школа рідна чистотою» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Бесіда «Бережіть ліс – легені природи» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Година пам′яті «Я любив вас усіх, та найбільше любив Україну» |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
«Україна від козацьких часів до сьогодення» |
Урок пам’яті «Ваш світлий подвиг незабутній» (до річниці визволення України від німецьк загарбників) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження та корекція взаємовідносин хлопців із дівчатками. |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Спостереження за поведінкою на перерві
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Батьківські збори №1: «Вплив сімейних стосунків між батьками та особистість підлітка» |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Свято «Вчителю, ти є і вічно будеш» |
Свято Золотої осені Тиждень правових знань |
Європейський тиждень місцевої демократії |
Тиждень безпеки перед осінніми канікулами |
ЛИСТОПАД
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 3-7.11 |
ІІ тиждень 10-14.11 |
ІІІ тиждень 17-21.11 |
ІV тиждень 24-28.11 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «Мова наша солов'їна» |
Виховна година на тему: «Державні символи України» |
Виховна година на тему: «Що таке толерантність, людяність»
|
Виховна година, присв. Всесв дню боротьби зі СНІДом
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Колективне ігрове спілкування «У колі симпатій» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Перегляд кінофільму «Правда про наркотики» |
|
Бесіда «Культура користування мобільним зв′язком» |
Колаж «Я і ми» |
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Трудовий десант «Впорядкуємо ігровий майданчик для малят» |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Операція «Захистимо мурашник» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Турнір знавців поезії |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година скорботи до Дня пам'яті жертв Голодомору
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про збереження шкільного майна __________
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо, щодо шкідливості куріння
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
Батьківські збори №2 «Самовиховання старших підлітків і сім'я» |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Вечір до Дня української писемності та мови |
|
Участь в Акції «Запали свічку!» |
Тиждень сприяння здоровому способу життя |
ГРУДЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 1-5.12 |
ІІ тиждень 8-12.12 |
ІІІ тиждень 15-19.12 |
ІV тиждень 22-26.12 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «Гроші - поганий хазяїн, чи гарний слуга» |
Виховна година на тему: «Права і обов'язки школяра» |
Класні збори №2 «Підведення підсумків роботи за І семестр» |
Виховна година на тему: «Гра власним життям» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Анкетування «Що мені заважає вчитися» |
Колаж «Країна моїх мрій» |
|
Інструктаж з правил поведінки під час зимових канікул |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Акція «СНІД! Не залишаймося байдужі» |
|
Година спілкування «Любов′ю дорожити вмійте» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Диспут «Ким бути чи яким бути?» |
|
Конкурс «Іграшка своїми руками»
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
«Екологічний КВК» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
Свято «Музика новорічна» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок мужності до Дня Збройних сил України |
|
КТС «Що ми можемо зробити, щоб шкільне життя було яскравим і незабутнім» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Твої обов'язки в сім'ї» _____________ |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, чиї діти систематично запізнюються на уроки ____________
|
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Засідання батьківського комітету |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Свято Миколая |
Тиждень безпеки перед зимовими канікулами
Новорічне свято |
СІЧЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 12 – 16.01 |
ІІ тиждень 19-23.01 |
ІІІ тиждень 26.01-30.01 |
||||
1. |
Виховні години, класні збори
|
Класні збори №3 «Що таке обов’язок» (планування роботи на ІІ семестр, розподіл доручень)»
|
Виховна година «День соборності України» |
Виховна година, присвячена пам'яті загиблих під Крутами |
||||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Ярмарок цікавих ідей «Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров'я» |
|
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Перегляд кінофільму «Станція призначення – життя» |
|
|
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Зустріч з батьками «Знайомимось з професією» |
|
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Фотовиставка «Мальовнича моя Україна» |
|
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина» |
|
|
|
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз стану навчання таких учнів________ _____________
|
Робота з учнями які досягли низький рівень у навчанні за І семестр
|
Рейд «Спізнення на уроки». |
||||
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. Планування на ІІ семестр
|
Бесіди з батьками, чиї діти не встигають у навчанні_____ _____________ |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
||||
10.
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 2-6.02 |
ІІ тиждень 9-13.02 |
ІІІ тиждень 16-20.02 |
ІV тиждень 23.02-27.02 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «Людські цінності життя» |
Виховна година на тему: «Яка людина заслуговує повагу» |
Виховна година на тему: «Шкідливі звички учнів»
|
Виховна година на тему: «Умій сказати, умій і змовчати
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Бесіда «Ризики в Інтернеті» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Година спілкування «Ти і ринок праці»
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
КТС «Рослини у творах мистецтва» |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Конкурс валентинок |
|
Проект «Я малюю світ» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Круглий стіл «Що таке НАТО» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Аналіз ведення щоденників __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів _____________ |
9. |
Робота з батьками |
Батьківські збори №3 «Умови успішного виховання в сім’ї. Поради батькам» |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурсі валентинок |
Взяти участь у заходах до Міжнародного дня рідної мови |
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 2-6.03 |
ІІ тиждень 9-13.03 |
ІІІ тиждень 16-20.03 |
ІVтиждень 30.03-3.04 |
||||
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «не говори, що знаєш, але знай, що говориш» |
Виховна година «Т. Г. Шевченко – видатний поет України» |
Виховна година на тему: «Чи вживаєте ви алкогольні напої? |
Виховна година на тему: «Інформація – запорука освіченості» |
||||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Година відкритих думок «Вміння бути самим собою» |
|
|
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
КТС «Цінності моєї родини» |
|
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
Тренінг «Твій вибір – життєвий успіх» |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Конкурс фоторобіт «Природа і фантазія» |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Година спілкування «П'ять хвилин з мистецтвом» |
|
|
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми» |
|
|
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Проаналізувати рівень фізичного навантаження на уроках фізкультури |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо зовнішнього вигляду
|
||||
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками______ __________, які часто пропускають навчальні заняття |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
||||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святі до Дня жінок |
|
Тиждень безпеки перед весняними канікулами |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 6-10.04 |
ІІ тиждень 13-17.04 |
ІІІ тиждень 20-24.04 |
Vтиждень 27.04-1.05 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «Йде Великдень в кожну хату»
|
Виховна година на тему: «Чми стали ми особистостями? Спроба самоаналізу» |
Виховна година на тему: «Біль Чорнобиля з роками не стихає». |
Виховна година на тему: «Іспити. Як готуватися до іспитів»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Засоби профілактики травматизму та паталогічних станів організму під час проведення туристсько-краєзнавчих подорожей» |
|
|
Обговорення відеофільму «Алкогольний терор» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Бесіда «Я та ІКТ» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення писанок для конкурсу |
|
|
Анкетування «Моя майбутня професія» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Посади дерево» |
Усний журнал «Трагедія і біль Чорнобиля» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
Конкурс «Україна моя вишивана» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Гуманістична мораль у громадянському суспільстві» |
Бесіда до дня космонавтики: кого ми знаємо з українських космонавтів? |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні _________ _________ |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, дітям яких важко дається навчання_____ ____________
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
Батьківські збори № 4 «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини» |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі писанок |
Взяти участь в Акції «Посади дерево» |
Взяти участь у прибиранні території школи |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 4-8.05 |
ІІ тиждень 11-15.05 |
ІІІ тиждень 18-22.05 |
ІVтиждень 25-29.05 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година «Збережемо пам'ять про подвиг» |
Виховна година на тему: «Поважаючи інших - поважай себе»
|
Класні збори №4 «Підсумки роботи за 2014–2015н.р.»
|
Виховна година на тему: «Скромність – мудрість»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година відкритих думок «Відкрийте чарівні двері добра та довіри» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
Рейд-перевірка шкільних підручників |
|
Трудовий десант «Працюємо разом, діємо разом» |
Ремонт стільців і столів у класі |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Розчистимо лісове джерело» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, електронна культура |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок-реквієм «Ваш світлий подвиг незабутній» |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________
|
Бесіда про поведінку на уроці______ __________ |
Бесіда «Ким я хочу бути, моя майбутня професія?» |
Бесіда про збереження шкільного приладдя ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
Бесіда з батьками про підсумки навчання ___________ |
Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в класному приміщенні |
Засідання батьківського комітету. Літнє оздоровлення дітей |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у заходах до Дня Перемоги |
|
Тиждень безпеки перед літніми канікулами |
Свято Останнього дзвоника |
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________