План виховної роботи 9 клас

Про матеріал

План виховної роботи для 9 класу розрахований на два семестра по місяцях. Містить характеристику класу, проблемне питання над яким працюю, соціальний паспорт класу, список учнів та їх доручення, зайнятість у позаурочний час, батьківський комітет та основні виховні заходи.



Перегляд файлу

Великодимерський НВО

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:                                                                 ПОГОДЖЕНО:

Директор  НВО ____________                          Заст. дир. з  виховної роб.________              

                                Царик Н. М.                                                       Стратілат Л. В        

 

 

 

 

 

 

на 2018/2019 н.р.

 

 

 

 

 

 

Класний керівник:

Бугаєнко А.П.

 

 

 

І. ВСТУП

Характеристика класу

          У 9-В класі навчається 28 учнів, з них 13 хлопчиків і 15 дівчат . Всі учні зараховані до школи з першого класу. З моменту утворення прибув один учень з іншого класу — Моргосліпенко Володимир.

         Більшість сімей повні, благополучні функціонально-спроможні. Рівень психо-педагогічної освіченості – добрий, загальний психологічний клімат сімей відповідає нормі.

           У класі 3 учнів навчаються на 10-12 балів, 10 учнів опановують знання на 5-8 балів. Більшість учнів навчаються на 6-12 балів.

           Поведінка класу задовільна, 70% учнів мають високий рівень вихованості , вміють поводити себе на уроках та в позашкільний час. Інтереси дітей різноманітні, танці, музика, спорт. Загалом діти проявляють широку зацікавленість стосовно змістовного проведення часу на дозвіллі.

      Допомогу в роботі надають батьки, приділяючи велику увагу позакласній діяльності дітей: організовують екскурсії, походи.

      Класний колектив дружний, завжди готовий допомогти один одному.   В   класі   багато лідерів. В цілому клас досить згуртований, дружній.  Порушників дисципліни в класі поки не виявлено, учні систематично відвідують школу, привчені до роботи на уроках, уважні, слухняні.

 

 

 

Проблемне завдання,над яким працюватимемо

у 2018-2019 н.р.

«Виховання в учнів свідомого ставлення до свого фізичного і морального здоров'я; формування громадянської активності школярів»

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Соціальний  паспорт класу

 

№ п/п

Прізвище та імя  учня

Сиротпід опікою

Неповна сімя

Діти-

інвалід

Діти-

чорноб

 

Багато

дітна

сімя

Напів

сироти

  1.  

Буганова Вікторія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Бугера Артем

 

 

 

 

 

 

  1.  

 Васюк Анастасія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Двигало Валерія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Каліка Михайло

 

 

 

 

 

 

  1.  

Клименко Володимир

 

 

 

 

 

 

  1.  

Крук Микола

 

 

 

 

 

 

  1.  

Кузьмик Наталія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Лазюта Катерина

 

 

 

 

 

 

  1.  

Лизун Тарас

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мала Юлія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Мироненко Марина

 

 

 

 

 

 

  1.  

Миронець Дмитро

 

 

 

 

 

 

  1.  

Моргосліпенко Вол.

 

 

 

 

 

 

  1.  

Онашко Вадим

 

 

 

 

 

 

  1.  

Онашко Марія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Полозук Вікторія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рогова Тетяна

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рубанка Олександра

 

 

 

 

 

 

  1.  

Севикіна Вікторія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Скок Олександр

 

 

 

 

 

 

  1.  

Тимченко Євгенія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ткач Олександр

 

 

 

 

 

 

  1.  

Ткаченко Роман

 

 

 

 

 

 

  1.  

Товстенко Юлія

 

 

 

 

 

 

  1.  

Фещун Андрій

 

 

 

 

 

 

  1.  

Фоменко Ілля

 

 

 

 

 

 

  1.  

Юхта Дарина

 

 

 

 

 

 

 

В класі 28  учнів. З них:

Сиріт -

Дітей, позбавлених батьківського піклування -

Напівсиріт -

Дітей  з  багатодітних  сімей -

Діти –інваліди -

Діти –чорнобильці -

Діти, що виховуються  в  неповній  сім'ї -

 

 

ІІІ. Список учнів та їх доручення

 

 

 

п/п

 

Прізвище та ім'я

 

Доручення

         І семестр

ІІ семестр

  1.  

Васюк Анастасія

Член прес-центру

Член прес-центру

  1.  

Онашко Марія

Член прес-центру

Член прес-центру

  1.  

Мала Юлія

Член культмасової роботи

Член культмасової роботи

  1.  

Скок Олександр

Член комісії дисципліни і порядку

Член комісії дисципліни і порядку

  1.  

Каліка Михайло

Відп. за шкільне майно

Відп. за шкільне майно

  1.  

 Ткаченко Роман

Відп. за шкільне майно

Відп. за шкільне майно

  1.  

Фещун Андрій

Староста

Староста

  1.  

Мироненко Марина

Відп. за чергування

Відп. за чергування

  1.  

 Мала Юлія

Заст. старости

Заст. старости

  1.  

Клименко Володимир

Член спортивно-трудової комісії

Член спортивно-трудової комісії

  1.  

Лазюта Катерина

Відп. за озеленення класу

Відп. за озеленення класу

  1.  

Рогова Тетяна

Відп. за озеленення класу

Відп. за озеленення класу

  1.  

Двигало Валерія

Відп. за ведення класного щоденника

Відп. за ведення класного щоденника

  1.  

Кузьмик Наталія

Відп. за чергування

Відп. за чергування

  1.  

Юхта Дарина

Зелений патруль

Зелений патруль

  1.  

Ткаченко Роман

Фізорг

Фізорг

  1.  

Рубанка Олександра

Зелений патруль

Зелений патруль

  1.  

Товстенко Юлія

касир

касир

  1.  

Онашко Вадим

Відп. за підручники

Зелений патруль

Відп. за підручники

 

  1.  

Юхта Дарина

Зелений патруль

Зелений патруль

  1.  

Севикіна Вікторія

Відп. за естетичне оформл. класу

Зелений патруль

Відп. за естетичне оформл. класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Список учнів та їх зайнятість у позаурочний час

 

п/п

Прізвище та імя  учня

Музична

школа

гурток

д/о

Спортивна

секція

1.

Буганова Вікторія

 

 

 

 

2.

Бугера Артем

 

 

 

 

3.

 Васюк Анастасія

 

 

 

 

4.

Двигало Валерія

 

 

 

 

5.

Каліка Михайло

 

 

 

 

6.

Клименко Володимир

 

 

 

 

7.

Крук Микола

 

 

 

 

8.

Кузьмик Наталія

 

 

 

 

9.

Лазюта Катерина

 

 

 

 

10.

Лизун Тарас

 

 

 

 

11.

Мала Юлія

 

 

 

 

12.

Мироненко Марина

 

 

 

 

13.

Миронець Дмитро

 

 

 

 

14.

Моргосліпенко Вол.

 

 

 

 

15.

Онашко Вадим

 

 

 

 

16.

Онашко Марія

 

 

 

 

17.

Полозук Вікторія

 

 

 

 

18.

Рогова Тетяна

 

 

 

 

19.

Рубанка Олександра

 

 

 

 

20.

Севикіна Вікторія

 

 

 

 

21.

Скок Олександр

 

 

 

 

22.

Тимченко Євгенія

 

 

 

 

23.

Ткач Олександр

 

 

 

 

24.

Ткаченко Роман

 

 

 

 

25.

Товстенко Юлія

 

 

 

 

26.

Фещун Андрій

 

 

 

 

27.

Фоменко Ілля

 

 

 

 

28.

Юхта Дарина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Батьківський комітет

 

 

Голова батьківського комітету

 

Фещун Вікторія Анатоліївна

 

Заступник голови  б/к

 

 Мала Світлана Андріївна

 

Члени батьківського комітету:

 

1) Васюк Наталія Володимирівна

2) Ткаченко Уляна Валеріївна

3) Рогова Світлана Миколаївна

 

ПЛАН  РОБОТИ   БАТЬКІВСЬКОГО  КОМІТЕТУ

 

№ п/п

Зміст  роботи

Дата

Хто виконує

Примітка

1.

Організація навчально-виховного процесу у 9 класі

вересень

Клименко Н. М.

 

2.

Відповідальність батьків за навчання та виховання дитини (Ст. 184 адміністративного кодексу)

жовтень

Буганова Н. М.

 

3.

Організація режиму дня школяра

листопад

Бугера Т.

 

4.

Організація Новорічних свят для дітей.

Безпечна поведінка дітей взимку.

грудень

Кузьмик

К. М.

 

5.

Підсумки роботи за І семестр. Планування роботи на ІІ семестр.

січень

Мироненко Н. В.

 

6.

Трудове виховання і професійна орієнтація старших підлітків

лютий

Онашко

О. Б.

 

7.

Запобігання розвитку шкідливих звичок в учнів

березень

Товстенко

Л. М.

 

8.

Організація ремонту класного приміщення

квітень

Юхта І. І.

 

9.

Організація літнього відпочинку учнів.

Безпечна поведінка дітей під час літніх канікул.

травень

Ролозук

О. Л.

 

10.

Річний звіт про роботу батьківського комітету

червень

Фещун

В. А.

 

 

                     ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ

ВЕРЕСЕНЬ       Місячник «Увага! Діти на дорозі!»

№ п/п

Заходи

І тиждень

1-5.09

ІІ тиждень

8-12.09

ІІІ тиждень

15-19.09

ІV тиждень

22-26.09

1.

Виховні години, класні збори

 

Перший урок «Україна – єдина країна»

Класні збори

«Наші плани на І семестр»

Виховна година на тему: «Чи може бути людина творцем свого щастя?»

Виховна година на тему: «Партизанськими стежками»

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах»

 

 

Бесіда «Бережи себе» (в рамках місячника «Увага! Діти на дорозі!»)

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

Година спілкування «Колектив починається з мене»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Бесіда «Підліткова праця: правознавчий аспект»

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

Бесіда «Чистий зелений світ навколо тебе»

 

Догляд за квітами в класі

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

 

Бесіда «У світі кіномистецтва»

 

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда «Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини»

 

 

Урок мужності «Хто такі партизани» (До Дня партизанської слави)

8.

Індивідуальна робота з учнями

Уточнення списків:

соціальний паспорт класу;

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Правила поведінки в їдальні

________

9.

Робота з батьками

Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів

Засідання батьківського комітету.

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь в акції «Армія потребує твоєї допомоги»

 

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

29.09-3.10

ІІ тиждень

6-10.10

ІІІ тиждень

13-17.10

ІV тиждень

20-24.10

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «Професія вчитель»

Виховна година на тему: «Мої права»

Виховна година на тему: «Доброта - ознака сили, а не слабкості»

Виховна година  присвячена визволенню Закарпаття від фашистів

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

Година спілкування «Мої життєві принципи»

 

Анкетування учнів з метою виявлення  тих , хто курить

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

Година спілкування «Жити – значить спілкуватися»

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

 

КТС «Ярмарка професій»

 

Провести акцію «Хай сяє школа рідна чистотою»

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

Бесіда «Бережіть ліс – легені природи»

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Година пам′яті «Я любив вас усіх, та найбільше любив Україну»

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

«Україна від козацьких часів до сьогодення»

Урок пам’яті «Ваш світлий подвиг незабутній» (до річниці визволення України від німецьк загарбників)

8.

Індивідуальна робота з учнями

Спостереження та корекція взаємовідносин  хлопців із дівчатками.

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

 

Спостереження за поведінкою на перерві

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

9.

Робота з батьками

Батьківські збори №1: «Вплив сімейних стосунків між батьками та особистість підлітка»

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

 

 

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Свято «Вчителю, ти є і вічно будеш»

Свято Золотої осені

Тиждень правових знань

Європейський тиждень місцевої демократії

Тиждень безпеки перед осінніми канікулами

ЛИСТОПАД

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

3-7.11

ІІ тиждень

10-14.11

ІІІ тиждень

17-21.11

ІV тиждень

24-28.11

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «Мова наша солов'їна»

Виховна година на тему: «Державні символи України»

Виховна година на тему: «Що таке толерантність, людяність»

 

Виховна година, присв. Всесв дню боротьби зі СНІДом

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

 

Колективне ігрове спілкування «У колі симпатій»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Перегляд кінофільму «Правда про наркотики»

 

Бесіда «Культура користування мобільним зв′язком»

Колаж «Я і ми»

4.

Ціннісне ставлення до праці

 

Трудовий десант «Впорядкуємо ігровий майданчик для малят»

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

Операція «Захистимо мурашник»

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Турнір знавців поезії

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

Година скорботи до Дня пам'яті жертв Голодомору

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда про збереження шкільного майна

__________

 

 

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Індивідуальні бесіди з учнями щодо, щодо шкідливості куріння

 

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

Батьківські збори №2 «Самовиховання старших підлітків  і сім'я»

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Вечір до Дня української писемності та мови

 

Участь в Акції «Запали свічку!»

Тиждень сприяння здоровому способу життя

                             ГРУДЕНЬ

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

1-5.12

ІІ тиждень

8-12.12

ІІІ тиждень

15-19.12

ІV тиждень

22-26.12

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «Гроші - поганий хазяїн, чи гарний слуга»

Виховна година на тему: «Права і обов'язки школяра»

Класні збори №2 «Підведення підсумків роботи за І семестр»

Виховна година на тему: «Гра власним життям»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

Анкетування «Що мені заважає вчитися»

Колаж «Країна моїх мрій»

 

Інструктаж з правил поведінки під час зимових канікул

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Акція «СНІД! Не залишаймося байдужі»

 

Година спілкування «Любов′ю дорожити  вмійте»

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

 

Диспут «Ким бути чи яким бути?»

 

Конкурс «Іграшка своїми руками»

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

 

«Екологічний КВК»

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

 

 

Свято «Музика новорічна»

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Урок мужності до Дня Збройних сил України

 

КТС «Що ми можемо зробити, щоб шкільне життя було яскравим і незабутнім»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда «Твої обов'язки в сім'ї»

_____________

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

 

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, чиї діти систематично запізнюються на уроки

____________

 

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Засідання батьківського комітету

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

Свято Миколая

Тиждень безпеки перед зимовими канікулами

 

Новорічне свято

СІЧЕНЬ

 

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

12 – 16.01

ІІ тиждень

19-23.01

ІІІ тиждень

26.01-30.01

1.

Виховні години, класні збори

 

Класні збори №3

«Що таке обов’язок» (планування роботи на ІІ семестр, розподіл доручень)»

 

Виховна година «День соборності України»

Виховна година, присвячена пам'яті загиблих під Крутами

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

 

Ярмарок цікавих ідей «Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров'я»

 

 

 

 

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Перегляд кінофільму «Станція призначення – життя»

 

 

 

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

 

 

Зустріч з батьками «Знайомимось з професією»

 

 

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Фотовиставка «Мальовнича моя Україна»

 

 

 

 

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і  мистецтва

 

 

Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися»

 

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина»

 

 

 

 

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Аналіз стану навчання таких учнів________

_____________

 

 

 

Робота з учнями які досягли низький рівень у навчанні за І семестр

 

 

 Рейд «Спізнення на уроки».

9.

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету. Планування на ІІ семестр

 

 

Бесіди з батьками, чиї діти не встигають у навчанні_____

_____________

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

 

10.

 

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 

 

Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України.

 

 

 

 

 

 

                                                               ЛЮТИЙ

 

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

2-6.02

ІІ тиждень

9-13.02

ІІІ тиждень

16-20.02

ІV тиждень

23.02-27.02

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «Людські цінності життя»

Виховна година на тему: «Яка людина заслуговує повагу»

Виховна година на тему: «Шкідливі звички учнів»

 

Виховна година на тему: «Умій сказати, умій і змовчати

 

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

 

Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

Бесіда «Ризики в Інтернеті»

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

 

Година спілкування «Ти і ринок праці»

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

КТС «Рослини у творах мистецтва»

 

 

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Конкурс валентинок

 

Проект «Я малюю світ»

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

Круглий стіл «Що таке НАТО»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

 

Аналіз ведення щоденників

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів

_____________

9.

Робота з батьками

Батьківські збори №3 «Умови успішного виховання в сім’ї. Поради батькам»

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

 

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

Взяти участь у конкурсі валентинок

Взяти участь у заходах до Міжнародного дня рідної мови

 

 

 

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

 

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

2-6.03

ІІ тиждень

9-13.03

ІІІ тиждень

16-20.03

ІVтиждень

30.03-3.04

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «не говори, що знаєш, але знай, що говориш»

Виховна година «Т. Г. Шевченко – видатний поет України»

Виховна година на тему: «Чи вживаєте ви алкогольні напої?

Виховна година на тему: «Інформація – запорука освіченості»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

 

Година відкритих думок «Вміння бути самим собою»

 

 

 

 

 

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

КТС «Цінності моєї родини»

 

 

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

Тренінг «Твій вибір – життєвий успіх»

 

 

 

 

 

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

 

 

Конкурс фоторобіт «Природа і фантазія»

 

 

 

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Година спілкування «П'ять хвилин з мистецтвом»

 

 

 

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

 

Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми»

 

 

 

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Проаналізувати рівень фізичного навантаження   на уроках фізкультури

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Індивідуальні бесіди з учнями щодо зовнішнього вигляду

 

 

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Бесіда з батьками______

__________, які часто пропускають навчальні заняття

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Участь у святі до Дня жінок

 

Тиждень безпеки перед весняними канікулами

 

 

 

 

КВІТЕНЬ      Місячник екології

 

 

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

6-10.04

ІІ тиждень

13-17.04

ІІІ тиждень

20-24.04

Vтиждень

27.04-1.05

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «Йде Великдень в кожну хату»

 

Виховна година на тему: «Чми стали ми особистостями? Спроба самоаналізу»

Виховна година на тему: «Біль Чорнобиля з роками не стихає».

Виховна година на тему: «Іспити. Як готуватися до іспитів»

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Засоби профілактики травматизму та паталогічних станів організму під час проведення туристсько-краєзнавчих подорожей»

 

 

Обговорення відеофільму «Алкогольний терор»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

Бесіда «Я та ІКТ»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

Виготовлення писанок для конкурсу

 

 

Анкетування «Моя майбутня професія»

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Операція «Посади дерево»

Усний журнал «Трагедія і біль Чорнобиля»

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

Конкурс «Україна моя вишивана»

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Година спілкування «Гуманістична мораль у громадянському суспільстві»

Бесіда до дня космонавтики: кого ми знаємо з українських космонавтів?

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні

_________

_________

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, дітям яких важко дається навчання_____

____________

 

 

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

 

 

Батьківські збори № 4 «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини»

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь у конкурсі писанок

Взяти участь в Акції «Посади дерево»

Взяти участь у прибиранні території школи

 

 

ТРАВЕНЬ     

 

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

4-8.05

ІІ тиждень

11-15.05

ІІІ тиждень

18-22.05

ІVтиждень

25-29.05

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година «Збережемо пам'ять про подвиг»

Виховна година на тему: «Поважаючи інших - поважай себе»

 

Класні збори №4

«Підсумки роботи за 2014–2015н.р.»

 

Виховна година на тему: «Скромність – мудрість»

 

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

Година відкритих думок «Відкрийте чарівні двері добра та довіри»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

Рейд-перевірка шкільних підручників

 

Трудовий десант «Працюємо разом, діємо разом»

Ремонт стільців і столів у класі

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Операція «Розчистимо лісове джерело»

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і  мистецтва

 

Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, електронна культура

 

 

7.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Урок-реквієм «Ваш світлий подвиг незабутній»

 

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

 

Бесіда про поведінку на уроці______

__________

Бесіда «Ким я хочу бути, моя майбутня  професія?»

Бесіда про збереження шкільного приладдя

____________

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

Бесіда з батьками про підсумки навчання

___________

Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в класному приміщенні

Засідання батьківського комітету. Літнє оздоровлення дітей

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь у заходах до Дня Перемоги

 

Тиждень безпеки перед літніми канікулами

Свято Останнього дзвоника

 

                                                

Зауваження

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

doc
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
1503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку