ПОГОДЖЕНО Заступник директора з виховної роботи
__________ |
ПЛАН
виховної роботи
в групі П-14
на 2018-2019н.р.
Класний керівник: Дяченко І.П.
Майстер:
Староста групи:
ВЕРЕСЕНЬ 2018
№ п/п |
Заходи |
І тиждень |
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Перший урок «З відданістю Україні в серці» |
Збори групи «Наші плани на І семестр. Вибір активу групи» |
Виховна година на тему: «Василь Сухомлинський – великий педагог» |
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах» (ПТБ) |
Бесіда «Бережи себе» (в рамках місячника «Увага на дорозі!») |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
«Колектив починається з мене» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
|
Тиждень виховних заходів на тему: «Безпека життєдіяльності» |
Відвідування виставки перукарського мистецтва |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда «Чистий зелений світ навколо тебе. Квіти на підвіконні – окраса кабінету» |
|
Догляд за квітами в кабінеті |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Бесіда «У світі кіномистецтва» |
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Громадянське суспільство » |
|
|
Бесіда «Хто такі партизани» (До Дня партизанської слави) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Уточнення списків: соціальний паспорт групи; |
|
Індивідуальні бесіди з учнями |
Правила поведінки на уроках |
9. |
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Батьківські збори №1 Організаційні |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог |
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Взяти участь у спортивних змаганнях «День Здоров’я » |
|
|
ЖОВТЕНЬ 2018
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень |
ІІІ тиждень |
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година а тему: «Дисципліна-це добре чи погано?» |
Виховна година а тему: «Українське козацтво. День Пресвятої Богородиці» |
Виховна година на тему: «Взаємовідносини між чоловіком та жінкою» |
Виховна година на тему: «Ваше місце в житті» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Мої життєві принципи» |
|
Анкетування учнів з метою виявлення вподобань та бажання навчатися |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Обговорення «Тонкощі етикету» |
Тиждень виховних заходів на тему: «Любов» |
Година спілкування «Жити – значить спілкуватися» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Відвідування майстер-класу «Естель» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда «Золота осінь» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Газета «До дня Вчителя» |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Вітання хлопців з Днем Козацтва (14 жовтня) |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог |
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у концерті до «Дня професійної освіти» |
Виховна година « Золота осінь»
|
Участь у конкурсі: «Алло ми шукаємо таланти» |
|
ЛИСТОПАД 2018
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година : „Що маємо – не дбаємо, а втративши плачемо” |
Виховна година на тему: «Кожна людина має право на надійне житло» |
диспут «Чи модно бути здоровим?» |
Виховна година на тему: «За що шанують українців» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Колективне ігрове спілкування «У колі симпатій» |
Бесіда про шкідливість куріння |
Бесіда на тему: «Що для мене інформація?» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Перегляд кінофільму «Правда про наркотики» |
|
Бесіда «Культура користування мобільним зв′язком» |
Колаж «Я і ми» |
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Участь у фестевалі «Перукарського мистецтва» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
«Затишок кабінету – його зелений куточок» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Турнір знавців поезії |
Екскурсія до Музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків |
заочна подорож «Сім чудес України» |
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перегляд відеопрезентації
«Голодомор». |
|
Година скорботи до Дня пам'яті жертв Голодомор |
Перегляд відеофільму «До Дня Гідності та Свободи» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про збереження майна училища
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо, щодо шкідливості куріння |
Індивідуальні бесіди з учнями
|
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у заходах до Дня української писемності та мови |
|
Участь в акції «Запали свічку!» |
Ація «16 днів проти насильства» |
ГРУДЕНЬ2018
№ п/п |
Заходи |
І тиждень |
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Правопоушення в учнівському середовищі» |
Виховна година на тему: «Наум – наведе на ум» |
Збори групи№2 «Підведення підсумків роботи за І семестр» |
диспут «Цигарка – ворог, зброя проти неї – твоя воля» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Анкетування «Що мені заважає вчитися» |
Колаж «Країна моїх мрій» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Акція «СНІД! Не залишаймося байдужі» |
|
Година спілкування «Любов′ю дорожити вмійте» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
Диспут «Чи бути мені професіоналом» |
|
ТБ з правил поведінки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Диспут «Новорічне свято з ялинкою?» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Газета «До новорічних свят» |
Свято «Музика новорічна» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС» |
Бесіда «Що ми можемо зробити, щоб життя в училищі було яскравим і незабутнім» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Твої обов'язки в сім'ї»
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою |
|
Індивідуальні бесіди про навчання |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, які часто проп. навч. заняття
|
Відвідати батьків з метою вивч.умов прож
|
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог |
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у конкурсі «Життя без сміху – що зима без снігу» |
|
Новорічне свято |
СІЧЕНЬ 2019
№ |
Заходи |
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Збори групи №14 «Що таке обов’язок» (планування роботи на ІІ семестр)»
|
Виховна година «День Соборності України» |
Виховна година "Пам’яті загиблих під Крутами» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
дискусія «Який я?» |
Ярмарок цікавих ідей «Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров'я» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Перегляд кінофільму «Станція призначення – життя» |
Бесіда « Моє ставлення до однолітків» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
|
Зустріч з батьками «Знайомимось з професією» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Фотовиставка «Зимова моя Україна» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Виховний захід «Різдвяна зірка» |
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина» |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Аналіз стану навчання учнів
|
Робота з учнями, які спізнюються
|
Рейд «Спізнення на уроки».
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
Батьківські збори №2 «Напрямки роботи на ІІ семестр» |
10.
|
Участь у загально училищних заходах |
|
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України. |
|
ЛЮТИЙ 2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година «Подивись на себе очима товаришів» |
Виховна година на тему: «Професія в моєму житті» |
Виховна година на тему: «Гендер в сім’я, на роботі, в політиці» |
Виховна година на тему: « Гордість України – її народ» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались» |
|
Круглий стіл «Доки маємо час - усім робімо добро» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Традиції моєї родини» |
|
Бесіда «Ризики в Інтернеті» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
Виготовлення валентинок |
|
Година спілкування «Ти і ринок праці» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
«Рослини у творах мистецтва» |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Конкурс валентинок |
Екскурсія до Національного музею історії України |
Проект «Я малюю світ» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Круглий стіл «Пам’яті Небесної сотні» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів |
9. |
Робота з батьками |
|
Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку |
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання |
10. |
Участь у загально училищних заходах |
|
Вечір відпочинку до Дня Валентина |
Взяти участь у заходах до Міжнародного Дня Рідної Мови |
|
БЕРЕЗЕНЬ 2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІVтиждень |
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Мальовничі села України» |
Виховна година «Т. Г. Шевченко – видатний поет України» |
Ділова гра «Як навчитися цінувати і розраховувати час?» |
Виховна година на тему: «За що шанують українців» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
Година відкритих думок «Вміння бути сами собою» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Відомі жінки України» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Тренінг «Твій вибір – життєвий успіх» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Конкурс фоторобіт |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ексурсія до Державного музею Тараса Шевченка |
Година спілкування «П'ять хвилин з мистецтвом» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо зовнішнього вигляду |
9. |
Робота з батьками
|
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
Бесіда з батьками учнів, які часто пропускають навчальні заняття
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Участь у святі до Дня жінок |
Участь у Шевченківському тижні. |
Участь у конкурсі «Поетичне слово України» |
|
КВІТЕНЬ2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
Vтиждень
|
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Про честь і обман»
|
Виховна година на тему: «Я – творча особистість»
|
диспут «У чому сенс життя і щастя» |
Виховна година на тему: «Вони любили Україну» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Засоби профілактики травматизму» |
|
|
Обговорення відеофільму «Алкогольний терор» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Бесіда «Я та ІКТ» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Виготовлення писанок для конкурсу |
|
|
Анкетування «Моя майбутня професія» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Посади дерево» |
Усний журнал «Трагедія і біль Чорнобиля» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурс писанок |
|
|
Конкурс «Україна моя вишивана» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда до дня космонавтики: кого ми знаємо з українських космонавтів? |
Виховна година на тему: «Біль Чорнобиля з роками не стихає». |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, яким важко дається навчання
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
Бесіда з батьками учнів, які пропускають навчання
|
Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
|
Взяти участь у «Дні відкритих дверей» |
Взяти участь у прибиранні території училища |
|
ТРАВЕНЬ2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІVтиждень
|
1. |
Виховні години, збори групи
|
конференція «Збережемо нашу Землю блакитною і зеленою» |
Виховна година на тему: «День матері» |
Збори групи №4 «Поведінка та успішність учнів групи П-14 » |
Виховна година на тему: «Патріотом бути модно» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година відкритих думок «Відкрийте чарівні двері добра та довіри» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
|
|
Трудовий десант «Працюємо разом, діємо разом» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція «Квітуча клумба училища» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Екскурсія до Музею українського декоративного мистецтва |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок-реквієм «Ваш світлий подвиг незабутній» |
Круглий стіл: «Символ роду – вишиванка» |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда про поведінку на уроці
|
|
Бесіда про збереження майна училища |
9. |
Робота з батьками |
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
|
Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в кабінеті №402 |
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Взяти участь у заходах до Дня пам`яті та примирення |
|
|
|
Червень2019
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІVтиждень
|
1. |
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: « Традиції українського народу» |
Виховна година на тему: «Хустка – оберіг і окраса українки» |
Збори групи №5 «Підсумки роботи за 2018–2019н.р.» |
Виховна година на тему: «Конституція - демократія» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Круглий стіл «День захисту дітей» |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Диспут « Що для мене друг?» |
Година відкритих думок «Мама – мій найкращий друг» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці) |
Бесіда «Моя професія – моє майбутнє» |
|
Участь у конкурсі: «Кращий за професією» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда «Всесвітній день довкілля» |
Бесіда « Мешканці океанів» |
Екскурсія до ботанічного саду |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, електронна культура |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Круглий стіл на тему : «Конституція – основний закон України» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда про поведінку на уроці
|
|
Бесіда про збереження майна училища |
9. |
Робота з батьками |
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
|
Засідання батьківського активу по проведенню ремонту в кабінеті №402 |
|
10. |
Участь у загально училищних заходах |
Взяти участь у заходах до Дня працівників легкої промисловості |
|
|
|