Використання різноманітних форм і методів діяльності серед гуртківців
ОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ
№ |
Зміст роботи
|
Дата, група |
Примітки про виконання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
1 |
Проведення ігор, вікторин, під час перерв |
Протягом навчального року |
|
|||
2 |
Прогулянки під час перерв на подвір’ї |
Протягом навчального року |
|
|||
3 |
Прийняття участі у святах, концертах, виховних заходах (на базах школи де працює гурток, БЦДЮТ) |
Протягом навчального року |
|
|||
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Традиційні заходи в гуртку
№ |
Зміст роботи та форма проведення |
Дата проведення
|
Примітка про виконання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
1 |
Перше заняття «Україна патріотична». |
|
|
|
|
|
Перше заняття-квест «Знання – це сила та шлях до успіху!» |
|
|
|
|
|
|
2 |
День відкритих дверей БЦДЮТ. |
|
|
|
|
|
3 |
Привітання хлопців з Днем Збройних Сил України |
|
|
|
|
|
4 |
Святкування Нового року (чаювання). Прийняття участі в новорічних ранках |
|
|
|
|
|
5 |
День зимового іменинника. |
|
|
|
|
|
6 |
Привітання дівчат із 8 березня |
|
|
|
|
|
7 |
Театральна вікторина до міжнародного Дня театру (Чаювання). |
|
|
|
|
|
8 |
Дні добрих справ (генеральне прибирання в кабінеті, акції доброчинності) |
Протягом навчального року |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи дотримання техніки безпеки,
санітарно-гігієнічних норм
№ |
Зміст роботи. Форма проведення |
Термін виконання
|
Примітки про виконання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
1 |
Безпека праці: дотримання розпорядку і правил поводження у гуртку та у приміщенні. Правила поведінки під час роботи. Правила поведінки під час екскурсій. Дорога від дому до Центру. Особиста гігієна та здоровий спосіб життя. |
|
|
|
|
|
2 |
Запобігання дитячого травматизму при перебуванні на вулиці , на ігрових і спортивних майданчиках. |
|
|
|
|
|
3 |
Попередження дитячого травматизму під час осінніх канікул. Вибухово-небезпечні предмети – це загрожує життю! |
|
|
|
|
|
4 |
Правила користування газом. Безпека в побуті. Посилення протипожежної безпеки в осінній період. |
|
|
|
|
|
5 |
Запобігання виникнення та розповсюдження інфекційних захворювань. |
|
|
|
|
|
6 |
Безпека перебування біля водоймищ у зимовий період. |
|
|
|
|
|
7 |
Дотримання правил безпеки під час Новорічних свят. |
|
|
|
|
|
8 |
Попередження дитячого травматизму під час зимових канікул. |
|
|
|
|
|
9 |
Надання першої допомоги потерпілому (переохолодження, обмороження,відлига тощо). |
|
|
|
|
|
10 |
Попередження дитячого травматизму під час весняних канікул. |
|
|
|
|
|
11 |
Правила дорожнього руху. Недисциплінованість на вулиці – головна причина нещасних випадків. |
|
|
|
|
|
12 |
Попередження дитячого травматизму під час літніх канікул. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Балаклійський Центр дитячої та юнацької творчості
Балаклійської районної ради Харківської області
Театральний гурток «Подих Мельпомени»
Керівник гуртка: Кравцова
Марина Володимирівна
2019/2020 н.р.
Аналіз виховної роботи за 2018/2019 н.р.
Система виховної роботи гуртка була спрямована на формування всебічного і гармонійно розвиненої особистості, що сприятиме формуванню її ціннісних орієнтацій та духовних пріоритетів. Виховна мета: «Формування морально-духовної компетентності особистості засобами театрального мистецтва». Поставлені завдання реалізовувались за допомогою використання різноманітних методів та форм роботи, запланованих планом організації духовно-повноцінної життєдіяльності особистості вихованців та підвищення їх індивідуального статуту. Були організовані та проведені бесіди, виховні години, часи спілкування, перегляди відеофільмів, відео-презентації тощо. А саме: Я люблю свою країну; Я і колектив.; За законами жити – біди не знати; День пам’яті жертв фашизму;Бабин Яр – трагедія народу України; Я серед людей; Здоровим бути круто; Подорож до лісової аптеки; Моя рідна мова; Чорні скриньки історії (Голодомор 1932- 1933 рр.); Зима прийшла і празників привела; Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки; Свято Різдва Христова; День пам’яті героїв під Крутами; День Соборності України; День святого Валентина; День вшанування учасників бойових дій на території інших держав (день пам'яті воїнів – інтернаціоналістів); Від Тарасика до Тараса; Подорож у країну казки; Скоромовні ігри; Планета у нас одна. Проводились бесіди з попередження дитячого травматизму.
Проводилась робота з батьками (День відчинених дверей, батьківські збори, відвідування батьківських зборів в школі, телефонні розмови), з класними керівниками та педагогами-організаторами шкіл, де працює гурток.
Вихованці гуртка брали участь Іv Всеукраїнському (ХІV Всекримський) фестивалі-конкурс учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвячений Лесі Українці: Мартиненко А., Я., Андрюшина Є., Андрюшин А., Ляхова С., Бараненко Марія, Татаренко Марія, Жморко Софія у номінації «Декламація» отримала подяку за участь. Кабаков Д. брав участь в обласному конкурсі «Молодь за здоровий спосіб життя», отримав грамоту за учать. Мартиненко А та Нестерова Є. брали участь у обласній фотовиставці «Територія пригод-2019». У жовтні місяці брали участь у VІІІ відкритий фестиваль дитячої творчості «Жовтий звук», показ вистави «Незнайка та його друзі!»
Мета виховної роботи на 2019/2020 н.р.
Виховною метою гуртка є виховання в дітей гуманістичних, загальнолюдських цінностей засобами театрального мистецтва.
Система виховної роботи театрального гуртка «Подих Мельпомени» спрямована на формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.
- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
- культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
- формування мовленнєвої культури;
- формувати цілісну систему цінностей з національно – патріотичного виховання. Виховувати любов до свого народу, його мови, звичаїв та традицій, становлення громадянина України, патріота своєї країни, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу;
- прищеплення любові до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до гурткового майна;
- здійснення правового виховання дітей, ознайомлення з правовою відповідальністю;
- впровадження системи підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню в вихованців негативних звичок, рис характеру, проявів асоціальної поведінки;
- виховувати повагу до батьків, педагогічних працівників, вміння співпереживати, спілкуватися з однолітками. Виховувати готовність до моральних вчинків та доброчинної діяльності на засадах гуманного ставлення до людей, забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, старших за себе, турбота про молодших і хворих, проводити роботу з розвитку комунікативних навичок спілкування;
- виховання естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне у житті та мистецтві;
Поставлені цілі та завдання реалізуються за допомогою різноманітних методів і форм виховної діяльності серед гуртківців: бесіди, диспути, розповіді, виховні заходи, квести тощо.