План виховної роботи з учнями 5 класу, І семестр.
Виховні години, вікторини, бесіди, ланцюжки висловлювань та інші форми роботи з учнями.
|
I тиждень 02.09 – 06.09 |
II тиждень 09.09 – 13.09 |
III тиждень 16.09 – 20.09 |
IV тиждень 23.09 – 27.09 |
Організаційна діяльність
|
Заходи до Дня Незалежності України під гасло: «Хай в серці кожної дитини живе любов до України» Свято Першого дзвоника. |
Олімпійський тиждень під гаслом: «Олімпійські перегони» |
Тиждень здоров’я і безпеки: «Увага! Діти – на дорозі» |
Тиждень дитячої та юнацької книги під гаслом: «Пізнай світ через книгу» |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
Бесіда: «Як вести шкільний щоденник» |
Бесіда: «Профілактичні щеплення рятують здоров’я» |
Година спілкування: «Запобігання травматизму під час перерв» |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
Анкетування: «Ми дружній клас, чи ні?» |
Година спілкування: «Дружба, її значення у житті людини» |
|
Бесіда – роздум (до дня людей похилого віку): «Серце забуте – обігрійте добром» |
Ціннісне ставлення до праці
|
Бесіда: «Обов’язки чергових» Складання графіка чергувань. |
Оформлення інформаційних вісників класу |
Бесіда: «Як організувати себе» |
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
Гра – експрес: «Я – маленька частинка природи» |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва, культури |
Вибір гуртків за інтетесами. Година спілкування: «Добрий день, країно знань» |
|
Година спілкування: «Друга Пречиста» |
Година духовності: «Воздвиження чесного хреста» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок: «Розкажемо Європі про себе» |
|
Ланцюжок висловлювань: «21 вересня – Всесвітній день миру» |
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Організація роботи учнівського самоврядування. Організація харчування в школі. Складання соціального паспорта учнів. |
Профілактичний огляд учнів на виявлення педикульозу, шкірних інфекційних захворювань. Санітарна година. |
Бесіда: «Особиста гігієна та зовнішній вигляд» |
Перевірка щоденників. |
Робота з батьками
|
Класні батьківські збори:
|
|
Бесіда: «Режим дня школяра, поведінка дітей вдома» |
|
Заходи з життя і здоров’я учнів
|
Вступний інструктаж. Оформлення листків здоров’я. Перевірка медичних зошитів. |
|
Рольова гра: «Я – учасник дорожнього руху» |
Урок безпеки: «Безпека людини в надзвичайних ситуаціях» |
|
I тиждень 30.09 – 04.10 |
II тиждень 07.10 – 11.10 |
III тиждень 14.10 – 18.10 |
IV тиждень 21.10 – 25.10 |
Організаційна діяльність
|
Операція: «Ми пам’ятаємо Вас, учителі»
|
Шкільні олімпіади. |
Декада присвячена Дню Захисника Вітчизни під гаслом: «На захисті Батьківщини». Козацькі забави. |
Трудовий десант: «Затишок» |
Ціннісне ставлення до себе
|
Інтелектуальна гра: «Я і мій характер» Анкетування: «Образ мого Я» |
|
Перегляд відеоролика: «Небезпечні ігри» |
Година спілкування: «Суїцидальна поведінка, причини, що її зумовлюють» |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
|
Аукціон народної мудрості: «З бабусиних вуст та дідусевих спогадів» |
|
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Виготовлення листівок для привітання вчителів. Відверта розмова: «Як навчитись цінувати і розприділяти свій час» |
|
|
Єдиний санітарний день |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
Круглий стіл: Раціональне поводження з відходами – це наш добробут сьогодні |
Гра - квест: «Екологічною стежиною нашого краю» |
Екскурсія: «Пізнай рідний край» |
Ціннісне ставлення до мистецтва, культури |
Круглий стіл: «Люби музику – вона облагороджує думки і почуття» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Урок української звитяги: «Я знаю Вас – нащадки запорожців, я вірю Вам і низько б’ю чолом» |
Урок мужності: «ЗУНР – символ прагнень українців до незалежності» |
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Бесіда про відвідування школи. |
|
Перевірка щоденників. |
Робота з батьками
|
Тематична консультація: «Роль батьків у виявленні обдаровань дитини» |
|
Бесіда: «Вплив медіа-середовища на формування дитини» |
|
Заходи з життя і здоров’я учнів
|
Бесіда: «Перша допомога при отруєнні грибами» |
Бесіда присвячена всесвітньому дню захисту зору: «Ми творці власного здоров’я» |
|
Первинний інструктаж. Урок безпеки: «Безпечна поведінка під час канікул – запорука здорового відпочинку» |
|
I тиждень 04.11 – 08.11 |
II тиждень 11.11 – 15.11 |
III тиждень 18.11 – 22.11 |
IV тиждень 25.11 – 29.11 |
Організаційна діяльність
|
Участь у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика. Тиждень української писемності: «Дзвенить струмочком рідна мова»
|
|
Акція до дня пам’яті жертв голодомору: «Запали свічку» |
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Година спілкування: «Ми творці власного життя»
|
|
Диспут: «Правда про мобільний і комп’ютери» Анкетування: «Проблема шкідливих звичок учня» |
|
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
|
Інтелектуальна гра: «Немає прав без обов’язків» |
|
Година спілкування: «Співчуття – перший крок до людяності» |
Ціннісне ставлення до праці
|
Заочна подорож: «Усі професії важливі, обирай свою» |
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Усний журнал: «Рослини барометри» |
Година спілкування: «Щедрі дари осені» |
Фотовиствка: «Природа і фантазія» |
Усний журнал: «Дари природи є невичерпними» |
Ціннісне ставлення до мистецтва, культури |
|
Бесіда: «Культурна людина. Яка вона?» |
|
Ділова гра: «Ілюструємо казки» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перегляд відеоролика: «Мальовнича моя Україна» |
|
Урок української звитяги до дня гідності і свободи: «У їхніх серцях жила Україна» Година спілкування: «Моя земля – земля моїх предків» |
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Перевірка учнів на педикульоз. Бесіда: «Етичне ставлення до оточуючих, моральність погведінки» |
Робота з активом класу по аналцзу успішності. |
Бесіда: «Підліток – школа – сім’я - вулиця» |
Перевірка щоденників. Бесіда – актуалізація учнів у навчально-виховній діяльності, їх підготовки до уроків і підсумкових контрольних робіт. |
Робота з батьками
|
Бесіда з питань попередження неуспішності учнів та відвідування учнями школи |
|
|
Засідання батьківського комітету по підготовці до грудневих свят. |
Заходи з життя і здоров’я учнів
|
|
Бесіда - вікторина: «Правила пожежної безпеки вдома, в школі» |
|
Ланцюжок висловлювань: «Правила поведінки на вулицях і дорогах у зимовий період» |
|
I тиждень 02.12 – 06.12 |
II тиждень 09.12 – 13.12 |
III тиждень 16.12 – 20.12 |
IV тиждень 23.12 – 27.12 |
Організаційна діяльність
|
Всеукраїнський тиждень права. Тиждень збройних сил України.
|
Тиждень географії «Світ навколо тебе» Участь у вернісажі новорічних композицій «Замість ялинки – зимовий букет» |
|
Підготовка до святкування Нового Року. |
Ціннісне ставлення до себе
|
Конкурс висловлювань: «Мої цінності»
|
Дискусія: «Що думає про мене мій клас?» |
Круглий стіл: «Пташка красна своїм пір’ям, а людина – своїм знанням» |
|
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини |
|
Година спілкування: «У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі» |
|
Презентація: «Традиції моєї родини» Фотовиставка: «У колі сім’ї» |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
Ремонт підручників. Рейд «Живи, книго»
|
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Фотоконкурс: «Зимова пора» |
Проект «Допоможи птахам взимку» |
Бесіда: «Підвищення обізнаності з управління відходами» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва, культури |
Година спілкування: « В людини все має бути прекрасним» |
Розучування новорічних щедрівок, колядок |
Година спілкування: «По Вкраїні з краю в край ходить святий Миколай» |
Усний журнал: «Різдвяний настрій» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Брейн-ринг: «Знаймо свої права, виконуймо свої обовязки» |
|
|
Година спілкування: «Старовинна обрядовість у житті українців» |
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда: «Як поводити себе в громадських місцях» |
|
Контроль за відвідуванням учнями школи |
Бесіда – застереження: «Пітарди та феєпверки під час новорічних свят» Перевірка щоденників. |
Робота з батьками
|
|
Класні батьківські збори: «Взаємодія школи в сім’ї у вихованні особистості»
|
|
|
Заходи з життя і здоров’я учнів
|
Бесіда: «Дотримання правил поведінки на льоду» |
Диспут: «Жувальна гумка. Чого більше: шкоди чи користі» |
Вікторина: «Харчові отруєння» |
Первинний інструктаж. Урок безпеки: «Зимові канікули – чудова пора» |