План з математики для навчання учнів 8 класу за сімейною формою (листопад – грудень)

Про матеріал
Після ухвалення у 2020 році Закону України "Про повну загальну середню освіту" деякі батьки почали реалізовувати своє право та обирати для своєї дитини сімейну (домашню) форму здобуття освіти. А після початку російсько-української війни такий вибір змушені були зробити багато українських сімей, діти яких не мають можливості здобувати освіту за очною (денною) формою. Даний план є дороговказом батькам, чиї діти навчаються в 8 класі, якщо для дитини була обрана сімейна форма одержання освіти.
Перегляд файлу

Завдання з математики для навчання учнів 8 класу за сімейною формою 

(листопад – грудень)

 

Програма: Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від

07.06.2017 № 804 https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi5-9-klas

 

Підручники: О.С. Істер, Київ, Генеза, 2021 https://shkola.in.ua/1939-alhebra-8-klas-ister-2021.html https://shkola.in.ua/1966-heometriia-8-klas-ister-2021.html

 

Орієнтовні завдання контрольних робіт: Алгебра с. 38, с. 69-70

      Геометрія с. 72-73, 120-121

 

Е-ресурс: Відео за темами на каналі «Всеукраїнська школа онлайн»

  

Алгебра 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLsWyMT6uUTrdjXplNgjK7yTi9UE76q_d3

 

Геометрія 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLsWyMT6uUTres_G0EOZJdbbhLj_3PNGO2 Алгебра. Зміст

 

І.   Раціональні вирази (продовження)

з/п

Теми уроків

Вивчити означення, властивості з

Уміти розв’язувати для одержання

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

1

Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками

§3

№65-74

№75-81

№82-83

2

Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками

§4

№93-114

№115-127

№128-133

3

Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

§5

№145-154

№155-163

№164-165

4

Ділення дробів

§6

№174-181

№182-186

№187-190

5

Перетворення раціональних виразів

§7

№196-201

№202-216

№217-225

6

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння

§8

№240-251

№252-259

№260-263

Геометрія. Зміст

 

І.  Чотирикутники (продовження)

з/п

Теми уроків

Вивчити означення, теореми, наслідки з

Уміти розв’язувати для одержання

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

1

Вписані й описані чотирикутники

§8

№261-264

№265-268

№269

2

Теорема Фалеса

§9

№279-280

№281-284

№285-288

3

Середня лінія трикутника, її властивості

§10

№298-305

№306-313

№314-318

4

Середня лінія трапеції, її властивості

§11

№327-334

№335-343

№344-348

 

ІІ.  Подібність трикутників

5

Узагальнена теорема Фалеса

§12

№448-451

№452-455

№456-457

6

Подібні трикутники

§13

№468-472

№473-475

№476-477

7

Ознаки подібності трикутників

§14

№488-502

№503-517

№518-528

8

Середні          пропорційні          відрізки           у

прямокутному трикутнику

§15

№540-547

№548-552

№553-556

9

Властивість бісектриси кута

§16

№565-568

№569-572

№573-574

10

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

§17

№581-591

№592-597

№598-599

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Планування
Додано
9 січня 2023
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку