Зразок плану уроку з елементами кооперованого мовного навчання та партнерської діяльності
Тема уроку: «Знайомство»
Предмет: Міждисциплінарний урок української мови та літератури
Клас: 1
Тип уроку: онлайн
Тип діяльності: групова робота
Продукт (опис діяльності):
-
Учні знайомляться один з одним, діляться своїми почуттями. Вони вчяться розповідати про себе, виражати свої почуття та емоції, ставити та відповідати на запитання.
-
Вони разом розроблять правила роботи в групі.
-
Діяльність із вивчення української мови.
-
Діяльність з вивчення української літератури.
Інструкції для учнів:
-
Гра-знайомство «Я люблю…» Розкажіть про себе та дізнаються про інших учасників.
-
Гра «Емо-фон»: Розкажіть, як ви себе почуваєте.
-
Попрацюйте з членами вашої групи, щоб провести мозковий штурм переліку правил роботи чи поведінки на онлайн-уроці.
-
Будьте готові працювати зі своєю групою на занятті, коли настане ваша черга
Словниковий запас та структури, які учні будуть практикувати під час діяльності:
-
Мене звуть… Його звуть… Її звуть
-
Як тебе звуть?
-
Я народився/народилась в… Він народився в… Вона народилась в…
-
Де ти народився/народилась? Звідки ти родом?
-
Я живу в… Він живе в… Вона живе в…
-
Де ти живеш?
-
Моя улюблена казка... Його улюблена казка… Її улюблена казка
-
Яка твоя улюблена казка?
-
На мою думку... Чи на твою думку...?
-
На мою думку, треба... розмовляти тихо, уважно слухати інших, поважати інших, активно брати участь
-
Я погоджуюся. Я не погоджуюся.
Вказівки (точне формулювання вказівок, які будуть передані учням)
-
Вітаю вас на нашому першому занятті. Для того, щоб ближче познайомитися з один одним, давайте пограємо в гру «Я люблю». Розкажіть про себе: як звуть, з якої ви країни та назвіть найулюбленішу українську народну казку. Наступний учасник/учасниця повторює, що сказали учасник чи учасниця перед ними та додає свої слова. Наприклад, мене звуть Наталія. Я народилася в Україні. Моя улюблена казка – «Рукавичка». Хто запам’ятав інформацію про мене? Повтори, будь ласка, та додай твої відповіді.
-
Подивиться, будь ласка на різні емодзі. Оберіть той, що найбільш відповідає вашому настрою. Покажіть вашу емоцію.
-
Давайте разом подумаємо, які правила поведінки є важливими на уроці онлайн. Намалюйте чи напишіть ваше правило. Опишіть зображення чи прочитайте ваші пропозиції.
Хід уроку
-
Представити учням діяльність.
-
Переглянутие слова та фрази, які допоможуть учням виконати завдання українською мовою (див. Словниковий запас для прикладів).
-
Представити казку «Рукавичка»
-
Вправи на learningapps.org, які учні можуть виконати самостійно чи разом у групі.
Джерело та ідеї для візуальних матеріалів:
Методи оцінювання:
-
оцінювання партнера / партнерки;
-
самооцінка.