Плану уроку з елементами кооперованого мовного навчання та партнерської діяльності

Про матеріал
Урок розроблено для учнів/учениць, яків вивчають мову як іноземну чи другу рідну. Тема уроку: Знайомство в групі. Метою є: покращення комунікативних компетентностей та поповнення словникового запасу. Урок можна проводити онлайн чи стаціонарно з залученням медійних технологій.
Перегляд файлу

Зразок плану уроку з елементами кооперованого мовного навчання та партнерської діяльності

Тема уроку: «Знайомство»

Предмет: Міждисциплінарний урок української мови та літератури

Клас: 1

Тип уроку: онлайн

Тип діяльності: групова робота

 

Продукт (опис діяльності):

  • Учні знайомляться один з одним, діляться своїми почуттями. Вони вчяться розповідати про себе, виражати свої почуття та емоції, ставити та відповідати на запитання.
  • Вони разом розроблять правила роботи в групі.
  • Діяльність із вивчення української мови.
  • Діяльність з вивчення української літератури.

Інструкції для учнів:

  1. Гра-знайомство «Я люблю…» Розкажіть про себе та дізнаються про інших учасників.
  2. Гра «Емо-фон»: Розкажіть, як ви себе почуваєте.
  3. Попрацюйте з членами вашої групи, щоб провести мозковий штурм переліку правил роботи чи поведінки на онлайн-уроці.
  4. Будьте готові працювати зі своєю групою на занятті, коли настане ваша черга

Словниковий запас та структури, які учні будуть практикувати під час діяльності:

  • Мене звуть…  Його звуть…  Її звуть
  • Як тебе звуть?
  • Я народився/народилась в… Він народився в… Вона народилась в…
  • Де ти народився/народилась? Звідки ти родом?
  • Я живу в… Він живе в… Вона живе в…
  • Де ти живеш?
  • Моя улюблена казка... Його улюблена казка… Її улюблена казка
  • Яка твоя улюблена казка?
  • На мою думку... Чи на твою думку...?
  • На мою думку, треба... розмовляти тихо, уважно слухати інших, поважати інших, активно брати участь
  • Я погоджуюся. Я не погоджуюся.

Вказівки (точне формулювання вказівок, які будуть передані учням)

  1. Вітаю вас на нашому першому занятті. Для того, щоб ближче познайомитися з один одним, давайте пограємо в гру «Я люблю». Розкажіть про себе: як звуть, з якої ви країни та назвіть найулюбленішу українську народну казку. Наступний учасник/учасниця повторює, що сказали учасник чи учасниця перед ними та додає свої слова. Наприклад, мене звуть Наталія. Я народилася в Україні. Моя улюблена казка – «Рукавичка». Хто запам’ятав інформацію про мене? Повтори, будь ласка, та додай твої відповіді.
  2. Подивиться, будь ласка на різні емодзі. Оберіть той, що найбільш відповідає вашому настрою. Покажіть вашу емоцію.
  3. Давайте разом подумаємо, які правила поведінки є важливими на уроці онлайн. Намалюйте чи напишіть ваше правило. Опишіть зображення чи прочитайте ваші пропозиції.

Хід уроку

  1. Представити учням діяльність.
  2. Переглянутие слова та фрази, які допоможуть учням виконати завдання українською мовою (див. Словниковий запас для прикладів).
  3. Представити казку «Рукавичка»
  4. Вправи на learningapps.org, які учні можуть виконати самостійно чи разом у групі.

Джерело та ідеї для візуальних матеріалів:

Методи оцінювання: 

  • оцінювання партнера / партнерки;
  • самооцінка.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 січня 2022
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку