Я досліджую світ
За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич (частина 1)
(3+1 години на тиждень «технології і дизайн»)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Вступ |
|
1 |
Ми – другокласники і другокласниці (с. 3-6) |
|
2 |
Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи. (с. 7) |
|
3 |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування. (с. 8-10) |
|
4 |
ТЕО. Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15) |
|
5 |
Яка наша адреса. Земля – планета. Глобус (с. 16-18) |
|
6 |
ТЕО. Виготовлення леп бука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19) |
|
7 |
ТЕО. Виготовлення номера свого будинку із веселих цифр (кольоровий папір) (с.20) |
|
8 |
Для чого країнам державні символи. (с.21-24) |
|
9 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Природа восени |
|
10 |
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч. (с. 28-31) |
|
11 |
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту. (с.31-33) |
|
12 |
Чому на Землі бувають пори року. (с. 33-35) |
|
13 |
ТЕО. Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34) |
|
14 |
Явища природи. Скільки місяців у році. (с. 35-39) |
|
15 |
Для чого потрібний календар. (с. 40-43) |
|
16 |
ТЕО. Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44) |
|
17 |
ТЕО. Виготовлення ракети у техніці ори гамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51) |
|
18 |
Який в осені святковий календар. (с. 52-55) |
|
19 |
ТЕО. Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56) |
|
20 |
Якого я роду, якого народу (с. 57-58) |
|
21 |
Права та обов’язки дитини (58-59) |
|
22 |
Історичні пам’ятки України. (с. 59-61) |
|
23 |
Як здобути козацьке здоров’я. Енергія. (с. 61-63) |
|
24 |
ТЕО. Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64) |
|
25 |
Що таке експеримент. (с. 64-47) |
|
26 |
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68) |
|
27 |
Які в осені ознаки. (с. 73-76) |
|
28 |
Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені». (с. 77) |
|
29 |
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
30 |
ТЕО. Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79) |
|
31 |
Чи зустрічається світло з тінню. Природні та штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем. (с. 80-81) |
|
32 |
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла. (с. 81-84) |
|
33 |
ТЕО. Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв. Розігрування «Театру тіней» (с. 84) |
|
34 |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів. (с. 85-87) |
|
35 |
Що таке погода і як її передбачити. (с. 87-90) |
|
36 |
Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду. (с. 90) |
|
37 |
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91) |
|
38 |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води. (с. 91-94) |
|
39 |
ТЕО. Виготовлення моделі термометра емоцій. (с. 95-96) |
|
40 |
Які властивості має вода. (с. 96-99) |
|
41 |
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів. (с. 99-101) |
|
42 |
Як мандрує вода. (с. 101-104) |
|
43 |
Як берегти воду. (с. 104-105) |
|
44 |
ТЕО. Виготовлення паперової склянки за зразком. (с. 106) |
|
45 |
Як рослини готуються до зими. (с. 106-108) |
|
46 |
Чи всі гриби їстівні. (с. 108-111) |
|
47 |
Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі. (с. 111-112) |
|
48 |
Як тварини готуються до зими. (с. 112-114) |
|
49 |
ТЕО. Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115) |
|
50 |
Як осінні зміни впливають на комах. (с. 115-116) |
|
51 |
Як риби готуються до зими. (с. 116-117) |
|
52 |
Як птахи готуються до зими. (с. 118-119) |
|
53 |
Як звірі готуються до зими. (с. 120-121) |
|
54 |
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі. (с. 121-123) |
|
55 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Природа взимку |
|
56 |
Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок. (с. 124-128) |
|
57 |
Екскурсія: Як змінилась природа взимку. |
|
58 |
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг. (с. 128-130) |
|
59 |
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку. (с. 130-131) |
|
60 |
ТЕО. Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132) |
|
61 |
Яка погода взимку. (с. 133) |
|
62 |
Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами. (с. 136-137) |
|
63 |
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139) |
|
64 |
ТЕО. Виготовлення макету ялинки. (с. 139) |
|
65 |
Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва. (с. 138-139) |
|
66 |
ТЕО. Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141) |
|
67 |
Правила безпеки під час новорічних святкувань. (с. 141-142) |
|
68 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|