Планування 2 клас НУШ Я досліджую світ Гільберг

Про матеріал
Календарне планування 2 клас НУШ "Я досліджую світ" Гільберг, Тарнавська І семестр 3 години + 1 година Технології і дизайн
Перегляд файлу

Я досліджую світ

За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич (частина 1)

(3+1 години на тиждень «технології і дизайн»)

І семестр

Тема уроку

Дата

 

Вступ

 

1

Ми – другокласники і другокласниці (с. 3-6)

 

2

Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи. (с. 7)

 

3

Як поводитися в колективі. Правила спілкування.

(с. 8-10)

 

4

ТЕО. Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15)

 

5

Яка наша адреса. Земля – планета. Глобус (с. 16-18)

 

6

ТЕО. Виготовлення леп бука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19)

 

7

ТЕО. Виготовлення номера свого будинку із веселих цифр (кольоровий папір) (с.20)

 

8

Для чого країнам державні символи. (с.21-24)

 

9

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Природа восени

 

10

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч.

(с. 28-31)

 

11

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту.

(с.31-33)

 

12

Чому на Землі бувають пори року. (с. 33-35)

 

13

ТЕО. Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34)

 

14

Явища природи. Скільки місяців у році. (с. 35-39)

 

15

Для чого потрібний календар. (с. 40-43)

 

16

ТЕО. Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44)

 

17

ТЕО. Виготовлення ракети у техніці ори гамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51)

 

18

Який в осені святковий календар. (с. 52-55)

 

19

ТЕО. Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56)

 

20

Якого я роду, якого народу (с. 57-58)

 

21

Права та обов’язки дитини (58-59)

 

22

Історичні пам’ятки України. (с. 59-61)

 

23

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія. (с. 61-63)

 

24

ТЕО. Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64)

 

25

Що таке експеримент. (с. 64-47)

 

26

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68)

 

27

Які в осені ознаки. (с. 73-76)

 

28

Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені».

 (с. 77)

 

29

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

 

30

ТЕО. Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79)

 

31

Чи зустрічається світло з тінню. Природні та штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем.

(с. 80-81)

 

32

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла. (с. 81-84)

 

33

ТЕО. Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв.  Розігрування «Театру тіней» (с. 84)

 

34

Які властивості має повітря. Виконання дослідів.

(с. 85-87)

 

35

Що таке погода і як її передбачити. (с. 87-90)

 

36

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду. (с. 90)

 

37

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91)

 

38

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води. (с. 91-94)

 

39

ТЕО. Виготовлення моделі термометра емоцій.

 (с. 95-96)

 

40

Які властивості має вода. (с. 96-99)

 

41

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів. (с. 99-101)

 

42

Як мандрує вода. (с. 101-104)

 

43

Як берегти воду. (с. 104-105)

 

44

ТЕО. Виготовлення паперової склянки за зразком.

(с. 106)

 

45

Як рослини готуються до зими. (с. 106-108)

 

46

Чи всі гриби їстівні. (с. 108-111)

 

47

Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі.

(с. 111-112)

 

48

Як тварини готуються до зими. (с. 112-114)

 

49

ТЕО. Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115)

 

50

Як осінні зміни впливають на комах. (с. 115-116)

 

51

Як риби готуються до зими. (с. 116-117)

 

52

Як птахи готуються до зими. (с. 118-119)

 

53

Як звірі готуються до зими. (с. 120-121)

 

54

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі. (с. 121-123)

 

55

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Природа взимку

 

56

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок. (с. 124-128)

 

57

Екскурсія: Як змінилась природа взимку.

 

58

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг. (с. 128-130)

 

59

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку. (с. 130-131)

 

60

ТЕО. Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132)

 

61

Яка погода взимку. (с. 133)

 

62

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами. (с. 136-137)

 

63

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139)

 

64

ТЕО. Виготовлення макету ялинки. (с. 139)

 

65

Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва. (с. 138-139)

 

66

ТЕО. Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141)

 

67

Правила безпеки під час новорічних святкувань.

(с. 141-142)

 

68

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дишко Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Природознавство, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
17287
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку