Планування до підручника "Укр.мова та читання. 4 клас" 2 частина (О.Л.Іщенко

Про матеріал
Орієнтоване календарно- тематичне планування розраховане на 6 годин на тиждень. ПІДРУЧНИК " Українська мова та читання. 4 клас" ( 2 частина) ( О.І. Іщенко, А.Ю. Іщенко), видавництва "Літера ЛТД"
Перегляд файлу

 

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ1 НА ІІ семестр (2021/2022 н. р.)

за підручниками для 4-го класу «Українська мова та читання»

видавництва «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна)

6 годин на тиждень

 

 

видавництва «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

1.  ПІДРУЧНИК «Українська мова та читання. 4 клас» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко)

 «Робочий зошит»  (у двох частинах) (Л. І. Зарольська)

«Зошит для діагностичних робіт з української мови» (Л. І. Зарольська)

 

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ

 

 

 

 

ІІІ чверть

V. Тема місяця: січень

 

 

 

№, дата

Тема

 

 

 

 

Тиждень 17 -1

 

 

 

97

Вивчаємо незвичайну карту [5; 3]

 

 

 

98

Добираємо аргументи Астрід Ліндгрен. Пеппі Довгапанчоха [6; 4]

 

 

 

99

Аналізуємо вчинки і почуття Астрід Ліндгрен. Пеппі Довгапанчоха [8; 5]

 

 

 

100

Складаємо розповідь про героя твору Астрід Ліндгрен. Пеппі Довгапанчоха [10; 6]

 

 

 

101

Уживаємо числівники [12; 7]

 

 

 

102

Урок розвитку зв язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 18- 2

 

 

 

103

Шукаємо інформацію в статті і на діаграмі [13; 8]

 

 

 

104

Визначаємо роль займенників Алан Мілн. Вінні-Пух і всі-всі-всі [14; 9]

 

 

 

105

Відмінюємо займенники 1-ї та 2-ї особи [16; 10]

 

 

 

106

Відмінюємо займенники 3-ї особи [17; 11]

 

 

 

107

Зважаємо на деталі. Льюїс Керрол. Аліса в Країні чудес [18; 12]

 

 

 

108

Урок позакасного читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 19- 3

 

 

 

109

Пишемо і редагуємо [20; 13]

 

 

 

110

Перевіряємо, що вміємо і знаємо [21]

 

 

 

112

Діагностувальна  робота

 

 

 

113

Діагностувальна робота

 

 

 

114

Аналіз діагносту вальної роботи

 

 

 

115

Урок розвитку звязного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Тема місяця: Продовження подорожі. Мандруємо літературною Європою. Дієслово       ( лютий )

 

 

 

 

Тиждень 20 -4

 

 

 

116

Вчимося уважно читати Ян Бжехва. Академія пана Ляпки [22; 14]

 

 

 

117

Пригадуємо ознаки дієслова [24; 15]

 

 

 

118

Вчимося дискутувати [25; 16]

 

 

 

119

Знаходимо дієслова у початковій формі [26; 17]

 

 

 

120

Розвиваємо фантазію [27; 18]

 

 

 

121

Урок позакласного читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 21-5

 

 

 

122

Ставимо дієслова у початкову форму [28; 19]

 

 

 

123

Переказуємо текст творчо [29; 20]

 

 

 

124

Розуміємо байку Езоп. Лисиця і Ворона [30; 21]

 

 

 

125

Визначаємо час дієслів [31; 22]

 

 

 

126

Інсценізуємо байку Езоп. Їжак і Вуж [32; 23]

 

 

 

127

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 22-6

 

 

 

128

Дієслова теперішнього часу [33; 24]

 

 

 

129

Дієслова майбутнього часу [34; 25]

 

 

 

130

Відповідаємо на запитання Ґжеґож Касдепке. Мене звати Європа [36; 26]

 

 

 

131

Заповнюємо карти думок [38; 27]

 

 

 

132

Порівнюємо фотографії [40; 28]

 

 

 

133

Урок позакласного читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 23-7

 

 

 

134

Перевіряємо, що вміємо і знаємо [42]

 

 

 

135

Діагностувальна  робота

 

 

 

136

Діагностувальна робота

 

 

 

137

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

138

Резерв

 

 

 

139

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Тема місяця: У світі поезії. Такі різні вірші. Дієслово березень

 

 

 

 

Тиждень 24-8

 

 

 

140

Визначаємо час дієслів Іван Світличний. «Кури в полі сіють просо...» Олег Орач. «Пташко-літашко, куди ти летиш?» [43; 29]

 

 

 

141

Інсценізуємо вірші Анатолій Качан. Дощова осінь [44; 30]

 

 

 

142

Читаємо ритмічні вірші [45; 31]

 

 

 

143

Виділяємо особові закінчення дієслів [46; 32]

 

 

 

144

Визначаємо, яку букву писати в закінченні дієслова [48; 33]

 

 

 

145

Урок позакласного читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 25-9

 

 

 

146

Читаємо і пишемо лімерики. Сашко Дерманський. Лімерики [50; 34]

 

 

 

147

Дієслова минулого часу [52; 35]

 

 

 

148

Читаємо і пишемо хайку Мацуо Басьо. Хайку [54; 36]

 

 

 

149

Читаємо вірші без рими Василь Голобородько. Вірші [56; 37]

 

 

 

150

Правильно пишемо дієслова на -шся, -ться [57; 38]

 

 

 

151

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 26-10

 

 

 

152

Як можна записати речення? [58; 39]

 

 

 

153

Перевіряємо, що вміємо і знаємо [59]

 

 

 

154

Діагностувальна  робота

 

 

 

155

Діагнорстувальна робота

 

 

 

156

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

157

Урок позакласного читання

 

 

 

 

Тиждень 27-11

 

 

 

158

Вправи на закріплення

 

 

159

Вправи на закріплення

 

 

160

Навчальні диктанти

 

 

161

Навчальні диктанти

 

 

162

Навчальні диктанти

 

 

163

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

ІV чверть

VІІІ. Тема місяця: Природа і ми. Порівнюємо тексти. Прислівник. Службові частини мови  (квіткнь)

 

 

 

 

Тиждень 28-12

 

 

 

164

Визначаємо ключові слова і події. Дмитро Прилюк. Ворони – вони такі [60; 40]

 

 

 

165

Знайомимося з прислівником [62; 41]

 

 

 

166

Запам’ятовуємо правопис прислівників [63; 42]

 

 

 

167

Порівнюємо тексти [64]

 

 

 

168

Визначаємо особливості науково-популярних текстів.  За Степаном Мацюцьким. Кмітливий джміль [66; 43]

 

 

 

169

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 29-13

 

 

 

170

Шукаємо спільне і відмінне [68; 44]

 

 

 

171

Дізнаємося більше про службові частини мови [70; 45]

 

 

 

172

Складаємо інструкцію [71; 46]

 

 

 

173

Розповідаємо, описуємо, міркуємо. Іван Багмут. Пригоди чорного Кота Лапченка, описані ним самим [72; 47]

 

 

 

174

Розповідаємо, описуємо, міркуємо. Іван Багмут. Пригоди чорного Кота Лапченка, описані ним самим [73]

 

 

 

175

Урок позакласного читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 30-14

 

 

 

176

Знаходимо ключові слова За Майком Йогансеном. Кіт Чудило [74; 48]

 

 

 

177

Переказуємо за складеним планом. За Майком Йогансеном. Кіт Чудило [75; 49]

 

 

 

178

Визначаємо стиль тексту. Вигук. Остап Вишня. Море [76; 50]

 

 

 

179

Створюємо веселе порівняння. Остап Вишня. Море  [77; 51]

 

 

 

180

Зважаємо на деталі Анатолій Качан. Після бурі. Віталій Березінський. Чорне море [80; 52]

 

 

 

181

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 31-15

 

 

 

182

Перевіряємо, що вміємо і знаємо [82]

 

 

 

183

Діагностувальна робота

 

 

 

184

Діагностувальна робота

 

 

 

185

Аналіз діагносту вальної  роботи

 

 

 

186

Резерв

 

 

 

187

Урок позакласного читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІХ. Тема місяця: Свій до свого по своє. Повторюємо вивчене в четвертому класі (травень)

 

 

 

 

Тиждень 32-16

 

 

 

188

Уявляємо картини, змальовані у віршах Тарас Шевченко. Вірші [84; 53]

 

 

 

189

Слухаємо мелодію вірша Павло Тичина. Хор Лісових Дзвіночків [86; 54]

 

 

 

190

Розширюємо уявлення про науково-популярний опис [87]

 

 

 

191

Передаємо настрій Григір Тютюнник. Громовик [88; 55]

 

 

 

192

Переказуємо казку за планом. Григір Тютюнник. Громовик [89;]

 

 

 

193

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

194

Вправи на закріплення

 

 

 

 

Тиждень 33-17

 

 

 

195

Читаємо інтерв’ю з письменником [90; 57]

 

 

 

196

Добираємо анотації до книжок [92; 58]

 

 

 

197

Стежимо за власним мовленням [94; 59]

 

 

 

198

Стежимо за власним мовленням [95; 59]

 

 

 

199

Презентуємо героя книжки [96; 61]

 

 

 

200

Урок позакласного читання

 

 

 

201

Вправи на закріплення

 

 

 

 

Тиждень 35-18

 

 

 

202

Ділимося думками [97; 62]

 

 

 

203

Наводимо аргументи [98; 63]

 

 

 

204

Знайомимося з художницею [100; 64]

 

 

 

205

Перевіряємо, що вміємо і знаємо [102]

 

 

 

206

Діагностична робота

 

 

 

207

Діагностувальна робота

 

 

 

208

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

Тиждень 36-19

 

 

 

209

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

210

Резерв

 

 

 

211

Вправи на закріплення

 

 

 

212

Вправи на закріплення

 

 

 

213

Вправи на закріплення

 

 

 

214

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Конда Лілія
    доброго дня, а є перша частина ???
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
5469
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку