ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ1 НА ІІ семестр (2021/2022 н. р.)
за підручниками для 4-го класу «Українська мова та читання»
видавництва «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна)
6 годин на тиждень
1. ПІДРУЧНИК «Українська мова та читання. 4 клас» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко)
«Робочий зошит» (у двох частинах) (Л. І. Зарольська)
«Зошит для діагностичних робіт з української мови» (Л. І. Зарольська)
|
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ |
|
|
|
|
ІІІ чверть V. Тема місяця: січень |
|
|
|
№, дата |
Тема |
|
|
|
|
Тиждень 17 -1 |
|
|
|
97 |
Вивчаємо незвичайну карту [5; 3] |
|
|
|
98 |
Добираємо аргументи Астрід Ліндгрен. Пеппі Довгапанчоха [6; 4] |
|
|
|
99 |
Аналізуємо вчинки і почуття Астрід Ліндгрен. Пеппі Довгапанчоха [8; 5] |
|
|
|
100 |
Складаємо розповідь про героя твору Астрід Ліндгрен. Пеппі Довгапанчоха [10; 6] |
|
|
|
101 |
Уживаємо числівники [12; 7] |
|
|
|
102 |
Урок розвитку зв язного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 18- 2 |
|
|
|
103 |
Шукаємо інформацію в статті і на діаграмі [13; 8] |
|
|
|
104 |
Визначаємо роль займенників Алан Мілн. Вінні-Пух і всі-всі-всі [14; 9] |
|
|
|
105 |
Відмінюємо займенники 1-ї та 2-ї особи [16; 10] |
|
|
|
106 |
Відмінюємо займенники 3-ї особи [17; 11] |
|
|
|
107 |
Зважаємо на деталі. Льюїс Керрол. Аліса в Країні чудес [18; 12] |
|
|
|
108 |
Урок позакасного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 19- 3 |
|
|
|
109 |
Пишемо і редагуємо [20; 13] |
|
|
|
110 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо [21] |
|
|
|
112 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
113 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
114 |
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
|
|
115 |
Урок розвитку звязного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ. Тема місяця: Продовження подорожі. Мандруємо літературною Європою. Дієслово ( лютий ) |
|
|
|
|
Тиждень 20 -4 |
|
|
|
116 |
Вчимося уважно читати Ян Бжехва. Академія пана Ляпки [22; 14] |
|
|
|
117 |
Пригадуємо ознаки дієслова [24; 15] |
|
|
|
118 |
Вчимося дискутувати [25; 16] |
|
|
|
119 |
Знаходимо дієслова у початковій формі [26; 17] |
|
|
|
120 |
Розвиваємо фантазію [27; 18] |
|
|
|
121 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 21-5 |
|
|
|
122 |
Ставимо дієслова у початкову форму [28; 19] |
|
|
|
123 |
Переказуємо текст творчо [29; 20] |
|
|
|
124 |
Розуміємо байку Езоп. Лисиця і Ворона [30; 21] |
|
|
|
125 |
Визначаємо час дієслів [31; 22] |
|
|
|
126 |
Інсценізуємо байку Езоп. Їжак і Вуж [32; 23] |
|
|
|
127 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 22-6 |
|
|
|
128 |
Дієслова теперішнього часу [33; 24] |
|
|
|
129 |
Дієслова майбутнього часу [34; 25] |
|
|
|
130 |
Відповідаємо на запитання Ґжеґож Касдепке. Мене звати Європа [36; 26] |
|
|
|
131 |
Заповнюємо карти думок [38; 27] |
|
|
|
132 |
Порівнюємо фотографії [40; 28] |
|
|
|
133 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 23-7 |
|
|
|
134 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо [42] |
|
|
|
135 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
136 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
137 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
138 |
Резерв |
|
|
|
139 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ. Тема місяця: У світі поезії. Такі різні вірші. Дієслово березень |
|
|
|
|
Тиждень 24-8 |
|
|
|
140 |
Визначаємо час дієслів Іван Світличний. «Кури в полі сіють просо...» Олег Орач. «Пташко-літашко, куди ти летиш?» [43; 29] |
|
|
|
141 |
Інсценізуємо вірші Анатолій Качан. Дощова осінь [44; 30] |
|
|
|
142 |
Читаємо ритмічні вірші [45; 31] |
|
|
|
143 |
Виділяємо особові закінчення дієслів [46; 32] |
|
|
|
144 |
Визначаємо, яку букву писати в закінченні дієслова [48; 33] |
|
|
|
145 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 25-9 |
|
|
|
146 |
Читаємо і пишемо лімерики. Сашко Дерманський. Лімерики [50; 34] |
|
|
|
147 |
Дієслова минулого часу [52; 35] |
|
|
|
148 |
Читаємо і пишемо хайку Мацуо Басьо. Хайку [54; 36] |
|
|
|
149 |
Читаємо вірші без рими Василь Голобородько. Вірші [56; 37] |
|
|
|
150 |
Правильно пишемо дієслова на -шся, -ться [57; 38] |
|
|
|
151 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 26-10 |
|
|
|
152 |
Як можна записати речення? [58; 39] |
|
|
|
153 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо [59] |
|
|
|
154 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
155 |
Діагнорстувальна робота |
|
|
|
156 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
157 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
Тиждень 27-11 |
|
|
|
158 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
159 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
160 |
Навчальні диктанти |
|
|
|
161 |
Навчальні диктанти |
|
|
|
162 |
Навчальні диктанти |
|
|
|
163 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
|
ІV чверть VІІІ. Тема місяця: Природа і ми. Порівнюємо тексти. Прислівник. Службові частини мови (квіткнь) |
|
|
|
|
Тиждень 28-12 |
|
|
|
164 |
Визначаємо ключові слова і події. Дмитро Прилюк. Ворони – вони такі [60; 40] |
|
|
|
165 |
Знайомимося з прислівником [62; 41] |
|
|
|
166 |
Запам’ятовуємо правопис прислівників [63; 42] |
|
|
|
167 |
Порівнюємо тексти [64] |
|
|
|
168 |
Визначаємо особливості науково-популярних текстів. За Степаном Мацюцьким. Кмітливий джміль [66; 43] |
|
|
|
169 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 29-13 |
|
|
|
170 |
Шукаємо спільне і відмінне [68; 44] |
|
|
|
171 |
Дізнаємося більше про службові частини мови [70; 45] |
|
|
|
172 |
Складаємо інструкцію [71; 46] |
|
|
|
173 |
Розповідаємо, описуємо, міркуємо. Іван Багмут. Пригоди чорного Кота Лапченка, описані ним самим [72; 47] |
|
|
|
174 |
Розповідаємо, описуємо, міркуємо. Іван Багмут. Пригоди чорного Кота Лапченка, описані ним самим [73] |
|
|
|
175 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 30-14 |
|
|
|
176 |
Знаходимо ключові слова За Майком Йогансеном. Кіт Чудило [74; 48] |
|
|
|
177 |
Переказуємо за складеним планом. За Майком Йогансеном. Кіт Чудило [75; 49] |
|
|
|
178 |
Визначаємо стиль тексту. Вигук. Остап Вишня. Море [76; 50] |
|
|
|
179 |
Створюємо веселе порівняння. Остап Вишня. Море [77; 51] |
|
|
|
180 |
Зважаємо на деталі Анатолій Качан. Після бурі. Віталій Березінський. Чорне море [80; 52] |
|
|
|
181 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 31-15 |
|
|
|
182 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо [82] |
|
|
|
183 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
184 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
185 |
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
|
|
186 |
Резерв |
|
|
|
187 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІХ. Тема місяця: Свій до свого по своє. Повторюємо вивчене в четвертому класі (травень) |
|
|
|
|
Тиждень 32-16 |
|
|
|
188 |
Уявляємо картини, змальовані у віршах Тарас Шевченко. Вірші [84; 53] |
|
|
|
189 |
Слухаємо мелодію вірша Павло Тичина. Хор Лісових Дзвіночків [86; 54] |
|
|
|
190 |
Розширюємо уявлення про науково-популярний опис [87] |
|
|
|
191 |
Передаємо настрій Григір Тютюнник. Громовик [88; 55] |
|
|
|
192 |
Переказуємо казку за планом. Григір Тютюнник. Громовик [89;] |
|
|
|
193 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
194 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
|
Тиждень 33-17 |
|
|
|
195 |
Читаємо інтерв’ю з письменником [90; 57] |
|
|
|
196 |
Добираємо анотації до книжок [92; 58] |
|
|
|
197 |
Стежимо за власним мовленням [94; 59] |
|
|
|
198 |
Стежимо за власним мовленням [95; 59] |
|
|
|
199 |
Презентуємо героя книжки [96; 61] |
|
|
|
200 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
201 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
|
Тиждень 35-18 |
|
|
|
202 |
Ділимося думками [97; 62] |
|
|
|
203 |
Наводимо аргументи [98; 63] |
|
|
|
204 |
Знайомимося з художницею [100; 64] |
|
|
|
205 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо [102] |
|
|
|
206 |
Діагностична робота |
|
|
|
207 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
208 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
Тиждень 36-19 |
|
|
|
209 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
210 |
Резерв |
|
|
|
211 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
212 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
213 |
Вправи на закріплення |
|
|
|
214 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|