Планування гуртка з фізики (9 клас) "Незвична фізика"

Про матеріал

Зрідка вчителям фізики перепадає щастя і вони мають можливість поглиблено вивчати з учнями фізику на заняттях профільного гуртка. Це планування гуртка з фізики розроблено для занять з учнями 7 класу, при навантаженні - 1 година на тиждень.

Перегляд файлу

Планування гуртка з фізики

«Незвична фізика»

9 клас

 

(1 год на тиждень, усього 33 год)

 

п/п

Тема заняття

Дата

1.

 

Організаційне заняття. Правила техніки безпеки при проведенні дослідів. Фізика як експериментальна наука про природу. Методи та способи вивчення Всесвіту. Засоби досліджень. Проектна діяльність та її особливості. Етапи створення проектів. Поділ учасників гуртка на наукові групи. Розподіл обов’язків. Створення плану досліджень кожної теми підпроектів.

 

 

 

Розділ 1.  МАГНІТНЕ ПОЛЕ

 

2.

 

Магнітне поле як вид матерії. Особливості. Магнітне поле Землі. Постійні магніти. Історичний екскурс дослідження магнітного поля.

 

 

3.

 

Способи презентації власних проектів.

Практичне заняття «Магнітне поле в житті людини». Робота над міні проектами.

 

 

4.

 

Оформлення проектів: звіт та презентація результатів.

Практичне заняття «Магнітне поле в житті людини». Робота над міні проектами.

 

 

5.

 

Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.

 

 

 

Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

 

 

6.

 

Оптика як розділ фізики. Закони оптики. Оптичні явища в природі та в техніці. Використання оптичних явищ в житті живих організмів.

 

 

7.

 

Практичне заняття «Створення власними руками та дослідження найпростіших оптичних приладів».

Робота над міні проектами.

 

 

8.

 

Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація.

Практичне заняття «Створення власними руками та дослідження найпростіших оптичних приладів».

Робота над міні проектами.

 

 

9.

 

Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.

 

 

 

Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ

 

10.

 

Хвилі в природі. Їхні основні характеристики.  Виникнення та поширення. Використання ЕМХ в техніці та побуті. Звукові хвилі в природі. Застосування.

 

 

11.

 

Практичне заняття «Дослідження основних властивостей звукових хвиль. Звукові хвилі в житті живих організмів». 

 

 

12.

 

Створення таблиць результатів. Аналіз похибок досліджень.

Практичне заняття «Дослідження основних властивостей звукових хвиль. Звукові хвилі в житті живих організмів».  Робота над міні проектами.

 

 

13.

 

Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація.

Практичне заняття «Дослідження основних властивостей звукових хвиль. Звукові хвилі в житті живих організмів». Робота над міні проектами.

 

 

14.

 

Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.

 

 

 

15.

 

Презентування спільних проектів перед учнями школи.

 

 

 

Розділ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА

 

16.

 

Сучасна модель атома. Екскурс в історію дослідження будови речовини. Радіоактивність. Вплив радіоактивності на живі організми. Ядерна енергетика.

 

 

17.

 

Практичне заняття (на базі фізичного факультету ЛНУ ім. І. Франка) «Ядерна фізика: минуле та сьогодення. Радіоактивність. Дозиметри».

 

 

18.

 

Практичне заняття (на базі Музею біологічного факультету ЛНУ ім. І. Франка) «Вплив радіаційного випромінювання на живі організми».

 

 

19.

 

Практичне заняття «Атомна енергетика: перспективи розвитку та альтернативи». 

Робота над міні проектами.

 

 

20.

 

Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація.

Практичне заняття «Взаємодії як основа існування Всесвіту». 

Робота над міні проектами.

 

 

21.

 

Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.

 

 

 

Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ

 

22.

 

Взаємодії. Закони Ньютона. Механічний рух та його види. Взаємозв’язок між рухом та взаємодіями.

 

 

 

23.

 

Практичне заняття на природі «Дослідження різних рухів в природі та їхній аналіз з точки зору динаміки».

 

 

24.

 

Розв’язування якісних та олімпіадних задач з динаміки.

 

 

25.

 

Практичне заняття на природі «Закони збереження імпульсу та енергії в природі».

 

 

26.

 

Розв’язування якісних та олімпіадних задач з динаміки.

 

 

27.

 

Практичне заняття «Створення найпростіших механічних машин».

 

 

28.

 

Практичне заняття «Створення найпростіших механічних машин».

Робота над міні проектами.

 

 

29.

 

Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація.

Практичне заняття «Створення найпростіших механічних машин».  Робота над міні проектами.

 

 

30.

 

Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.

 

 

31.

 

Презентування спільного проекту перед учнями школи.

 

 

32.

 

Екскурсія

 

 

33.

 

Екскурсія

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Планування
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
1156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку