Планування "Календарне та тематичне планування з української мови 2 клас"

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою.1–4 класи» (з урахуванням змін, затверджених Наказом МОН України

від 05.08.2016№948)

Перегляд файлу

 

Тематичне планування. Українська мова

за підручником Захарійчук М. Д.

І семестр – 64 години (4 години на тиждень),

ІІ семестр – 55 годин (3 години на тиждень), за рік – 119 годин

 

    Тема № 1Звуки і букви (39 год) (8 +15+16 год)

    Розвиток зв’язного мовлення №1

    Тема № 2 Звуки і букви(продовження) (15 год)

    Розвиток мовлення №2

    Розвиток мовлення№3

     Контрольна робота. Диктант.

    Тема № 3 Звуки і букви(продовження) (16 год)

    Розвиток мовлення №4

    Розвиток мовлення№5

    Перевірка знань з мови №1

    Тема №4 Іменник ( 18 год)

    Розвиток мовлення№6

    Розвиток мовлення№7

    Контрольна робота. Диктант.

   Тема №5 Прикметник ( 7 год)

   Перевірна робота. Списування

   Тема № 6 Дієслово( 9 год)

   Розвиток мовлення №8

   Розвиток мовлення №9

   Контрольна робота . Діалог

   Тема № 7 Службові слова ( 8 год)

   Розвиток мовлення №10

   Перевірка знань з мови №2

   Тема № 8 Речення ( 17 год)

   Розвиток мовлення №11

   Розвиток мовлення№12

   Розвиток мовлення№13

   Тема № 9 Текст  ( 7 год)

   Розвиток мовлення №14

   Тема № 10 Мова і мовлення. Повторення в кінці року. ( 14 год)

   Розвиток мовлення№15

   Розвиток мовлення№16

   Розвиток мовлення№17

   Контрольна робота. Диктант

   Перевірка знань з мови №3

   Перевірна робота. Списування

 

 

Календарне планування уроків української мови

за підручником Захарійчук М. Д.

І семестр – 64 години (4 години на тиждень),

ІІ семестр – 55 годин (3 години на тиждень), за рік - 119 годин

Кіл

Тема уроку

Дата

І семестр

Тема № 1Звуки і букви (39 год  (8 +15+16 год)

1

1

Звуки і букви. Українська абетка (алфавіт). Назви літер за абеткою.

 

2

2

Розташування літер за абеткою з орієнтацією на першу літеру. Уміння користуватися абеткою в роботі  з навчальним словником.

 

3

3

Склад. Перенос слів із рядка в рядок складами.

 

 

4

4

Перенос слів із буквами й та ь.

 

 

5

5

Перенос слів із збігом приголосних звуків. Правило переносу слів з подвоєними приголосними

 

6

6

Правила переносу із буквосполученнями йо, ьо.

Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок.

 

7

7

 Розвиток зв’язного мовлення №1. Складання опису ромашки за малюнком та запитаннями.

 

8

8

Букви, що позначають голосні звуки. Голосні звуки  [а], [о], [у], [и], [е].

 

 

 

Тема № 2 Звуки і букви(продовження) (15 год)

 

 

9

1

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади.

 

 

10

2

Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків. Складання звукових схем слів.

 

11

3

Звуки [дз], [дз’], [дж], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дз, дж.

 

12

4

Вправляння у написанні та переносі  слів з буквосполученням дз, дж. Звуко-буквений аналіз слів.

 

13

5

Буква щ, позначення нею звукосполучення [шч].

 

 

14

6

Розвиток мовлення №2. Складання опису білочки за малюнком і запитаннями.

 

15

7

Вправи на закріплення звукового значення букви щ, буквосполучень дз, дж. Звуко-буквений аналіз слів. Вимова й написання слова ДИРИГЕНТ.

 

16

8

Зіставлення вимови звуків [г], [г], позначення їх буквами г,г. Звуковий та звуко-буквений аналіз слів.

 

17

9

Уявлення про дзвінкі й глухі приголосні звуки.

 

 

 18

10

Звук [ф], звукосполучення [хв].

 

 

19

11

Вимова й написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.

 

 20

12

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Звуковий аналіз слів. Вимова і написання слова УКРАЇНСЬКА.

 

21

13

Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Вимова і написання слова КИЇВ.

 

22

14

Розвиток мовлення№3. Складання розповіді за малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь».

 

23

15

Контрольна робота. Диктант «Кошеня виховує Павлика»

 

Тема № 3 Звуки і букви(продовження) (16 год)

24

1

Аналіз контрольної роботи. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо в середині слова. Перенос слів із знаком мякшення.

 

25

2

Тренувальні вправи у написанні, переносі, звуко-буквеному аналізі слів зі знаком м’якшення.

 

26

3

Вправляння у складанні звукових схем і переносі слів з м’якими приголосними.

 

27

4

Закріплення знань про тверді і м’які приголосні звуки.

 

 

28

5

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі. Перенос слів з подовженими м’якими  приголосними звуками.

 

29

6

Розвиток мовлення №4. Складання казки за малюнком, планом і змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися»

 

30

7

Звуко-буквений аналіз слів з подовженими приголосними звуками. Навчальний діалог «Розмова сонечка і осики»

 

31

8

Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів з подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за початком та серією малюнків. Навчальний діалог «Розмова по телефону»

 

32

9

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з подовженими приголосними.

 

 33

10

Апостроф. Вживання апострофа. Вимова і написання слів з апострофом.

 

34

11

Правила переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова ДУХМЯНИЙ.

 

35

12

Порівняння вимови і написання слів з апострофом і без апострофа. Вимова і написання слова МЕТРО.

 

36

13

Розвиток мовлення№5. Складання порад на тему «Бережіть книги» за опорними словами та малюнками  (Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»)

 

37

14

Узагальнення знань за темою «Звуки і букви»

 

 

38

15

Перевірка знань з мови №1 Тема«Звуки і букви»

 

 

 39

16

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.

 

 

Тема №4 Іменник ( 18 год)

40

1

Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним словником.

 

41

2

Розпізнавання іменників (без вживання терміна) за запитаннями хто? Що?

 

42

3

Іменник як частина мови. Слова –назви неістот. Слова – назви істот.

 

43

4

Уявлення про один предмет і багато предметів. Практичне вживання форм однини і множини   (без вживання термінів)

 

44

5

Змінювання іменників за зразком «один-багато». Групування предметів за родовими і видовими ознаками.

 

45

6

Розвиток мовлення№6. Розповідь за серією малюнків, планом і опорними словами. Тема розповіді «Каштанчик»

 

46

7

Вправляння у групуванні предметів за родовими та видовими ознаками. Доповнення речень.

 

47

8

Велика буква в іменах, по батькові та  прізвищах людей. Звертання. Слова привітання.

 

48

9

Велика буква в іменах, по батькові та  прізвищах людей. Звертання. Слова привітання.

 

49

10

Практичне засвоєння форм звертання до співрозмовників. Пояснення слова ТЕЗКА. Вимова і написання слова ВУЛИЦЯ

 

50

11

Велика буква в кличках тварин.

 

 

51

12

Велика буква в кличках тварин.

 

 

52

13

Велика буква в назвах міст, сіл, річок, морів і гір.

 

 

53

14

Розвиток мовлення№7. Розповідь за серією сюжетних малюнків і опорними словами. Тема розповіді «Допомога тваринам взимку».

 

54

15

Велика буква в назвах міст, сіл, річок, морів і гір. Пояснювальний диктант.

 

55

16

Закріплення знань про слова, що означають назви предметів.

 

 

56

17

Контрольна робота. Диктант. «Дніпро»

 

 

 57

18

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «Іменник»

 

Тема №5 Прикметник ( 7 год)

 58

1

Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів.

 

 

59

2

Вимова і написання слова-ознаки, ЧЕРВОНИЙ. Складання груп слів цієї категорії, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів, ознаки за відношенням до пори року, матеріалу, з якого виготовлений предмет, інші ознаки.

 

60

3

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. Слова ввічливості.

 

61

4

Добір серед прикметників слів, протилежних за значенням.

 

 

62

5

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні. Перевірна робота. Списування.

 

63

6

Аналіз контрольної роботи. Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один-багато»

 

64

7

Слова близькі за значенням. Узагальнення вивченого за темою «Прикметник»

 

Тема № 6 Дієслово( 9 год)

65

1

Слова, які називають дії предметів.

 

 

66

2

Розвиток мовлення №8. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами   (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»)

 

67

3

Роль дієслів у мовленні: зв’язок дієслів з іменниками в реченні. Слова вдячності.

 

68

4

Змінювання дієслів за числами. Залежність числа дієслова від іменника. Звуковий аналіз слів.

 

69

5

Дієслова, протилежні за значенням.

 

 

70

6

Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Читання і переказування уривка з казки В. Сухомлинського «Зайчик і місяць». Слова подяки. Вимова і написання слова ЗАЄЦЬ.

 

71

7

Розвиток мовлення №9. Складання казки за поданим початком, кінцем і сюжетними малюнками. Тема «Дві білки».

 

72

8

Контрольна робота . Діалог. Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів.»

 

73

9

Фразеологізми

 

Тема № 7 Службові слова ( 8 год)

74

1

Поняття про службові слова, їх роль у реченні.

 

75

2

Прийменники. Написання прийменників окремо від інших, уживання службових слів за змістом речення.

 

76

3

Написання прийменників окремо від інших, уживання службових слів за змістом речення.

 

 77

4

 Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні.

 

7

8

5

Розвиток мовлення №10. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко».

 

79

6

Узагальнення знань учнів за темами «Іменник», «Прикметник», «Дієслово», «Службові слова».

 

80

7

Перевірка знань з мови №2( «Іменник», «Прикметник», «Дієслово», «Службові слова».)

 

81

8

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Тема № 8 Речення ( 17 год)

82

1

Поняття про речення. Основні ознаки  речення.

 

83

2

Побудова речень. Велика літера у першому слові речення.

 

 

84

3

Розвиток мовлення №11. Складання основної частини казки за початком і кінцем та серією малюнків (І. Палагута  «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка » )

 

85

4

 Розповідні і питальні речення. Розділові знаки в кінці розповідних та питальних речень. Інтонування речень.

 

86

5

Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки.

 

87

6

Закріплення знань про розповідні і питальні речення. Вимова і написання слова ШОФЕР.

 

88

7

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання. Вимова і правопис слова НОУТБУК

 

89

8

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання. Вимова і правопис слова ДИТИНА.

 

90

9

Розвиток мовлення№12. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією малюнків

(Е. Карл «Звідки прилетів метелик»)

 

91

10

Зміст і завершене  інтонаційне оформлення речення.

 

 

92

11

Закріплення знань про розповідні, питальні, спонукальні речення.

 

93

12

Головні слова в реченні. Виділення їх у реченні. Визначення головних членів речення.

 

94

13

Головні слова в реченні. Виділення їх у реченні. Визначення головних членів речення.

 

95

14

Зв’язок слів у реченні за питаннями. Поширення речень за допомогою питань. Написання записки.

 

96

15

Розвиток мовлення №13. Розповідь за поданим початком та кінцем оповідання, малюнками, опорними словами

(С. Мацюцький «Кому дістався бублик»)

 

97

16

 Тренувальні вправи на встановлення зв’язку між словами в реченні. Складання речень за графічними схемами.

 

98

17

 Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»

 

Тема № 9 Текст  ( 7 год)

99

1

Поняття про текст. Заголовок. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Вимова і написання слова УЧИТЕЛЬ.

 

100

2

Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовків до текстів.

 

101

3

Спостереження за роллю абзаців у тексті.

 

102

4

Розвиток мовлення №14. Розповідь за сюжетними малюнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати»

 

103

5

Спостереження за використанням слів (він,вона, вони, цей, ця, і т.д.) для зв’язку речень у тексті.

 

104

6

Робота з деформованим текстом.

 

 

105

7

Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст».

 

Тема № 10 Мова і мовлення. Повторення в кінці року. ( 14 год)

106

1

Уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми. Ознайомлення з мовними і немовними знаками.

 

107

2

Контрольна робота. Диктант. «По ягоди»

 

108

3

Розвиток мовлення№15. Упорядкування структури тексту.

 

109

4

Аналіз контрольної роботи. Поняття про рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською.

 

110

5

Уявлення про усне і писемне мовлення. Культура мовлення.

 

111

6

Слова ввічливості. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Практичне засвоєння слів ввічливості та різних форм звертання.

 

112

7

Узагальнення знань учнів за темами «Текст», «Речення», «Мова і мовлення»

 

113

8

Перевірка знань з мови №3 («Текст», «Речення», «Мова і мовлення»)

 

114

9

Розвиток мовлення №16. Розповідь на тему «Моя бібліотека» за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами.

 

115

10

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

116

11

Повторення вивченого про звуки та букви, частини мови. Перевірна робота. Списування.

 

117

12

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про речення, текст, види текстів.

 

118

13

Розвиток мовлення№17. Розповідь на тему: «Мої літні канікули» за серією малюнків і змістом вірша   О. Палійчука «Алло, ми поїхали в село»

 

119

14

Підсумковий урок за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сагайдак Игорь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
8130
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку