Планування корекційно - розвиткових занять для дітей з ООП

Про матеріал
Розробка заняття для дітей з ООП. налаштовують дитину на співпрацю . Підбирано ряд вправ для підвищення позитивного настрою.
Перегляд файлу

                                    Корекція розвитку

2 клас

ІІ семестр

(3 год на тиждень -57 год)

49-50

Порівняння предметів

Навчити порівнювати предмети

Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо).

28.12

28.12

 

2

 

51-53

Порівняння предметів, сюжетних малюнків, визначення схожого і відмінного

Навчити порівнювати предмети, знаходити схоже і відмінне.

 

Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо).

29.12

19.01

21.01

3

 

54-55

Порівняння на рівні уявлень

Навчити порівнювати предмети, знаходити схоже і відмінне.

 

Порівняння на рівні уявлень. (Чим відрізняються, і чим схожі дуб і береза? Чим відрізняються, і чим схожі кіт і миша?  тощо ).

22.01

26..02

 

2

 

56-58

Класифікація предметів за спільною ознакою

Навчити класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку і поєднувати їх в однорідну групу).

Гра «Що зайве»  Чому? Назвати відмінну ознаку;

18.0228.01

29.01

 

3

 

59-61

Опис предметів одним словом

Навчити класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу).

Як одним словом можна  назвати решту предметів? Чому?

02.0204.02

05.02

 

3

 

62-63

Встановлення відношень між предметам і поняттями (рід-вид)

Навчити встановлювати відношення між предметами і поняттями  (рід-вид).

Даються питання, що включають родове (дерева, кущі, квіти, риби, птахи, комахи, звірі,  тощо) і видові ознаки предметів ( липа, калина, щука, синиця, муха, вовк тощо).

09.0211.02

 

2

 

64-66

Розрізнення протилежних за значенням понять

Навчити розрізняти протилежні за значенням поняття.

Вправи: Гіркий - ...; злий - ...;   боязливий  -...  ; веселий - ... та ін.

12.0216.02

18.02

 

3

 

67-68

Що відбувається в природі в різні пори року

Вчити визначати ознаки кожної пори року.

Вправи на розвиток  уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року».

19.0223.02

 

2

 

69-74

Часові поняття: назва днів тижня та місяців

Навчити розрізняти та називати дні тижня та місяці у році, дотримуючись їх послідовності.

Вправи на вивчення  днів тижня та місяців

25.0226.02

02.03

04.03

05.03

09.03

 

6

 

75-77

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них

За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про явища природи в різні пори року.

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них

11.0312.03

16.03

 

3

 

78-80

Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей

За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про зміни, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей.

Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей

18.0319.03

30.03

 

3

 

 

 

 

81-82

Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей

Навчити встановлювати зв'язок між змінами погоди і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей в різні пори року.

Вправи на встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей

01.0402.04

 

2

 

83-84

Розуміння послідовності зображених подій

Навчити усвідомлювати послідовність зображених подій.

Вправи на розуміння послідовності зображених подій

06.0408.04

 

2

 

85-86

Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків

Навчити за допомогою дорослого розуміти прихований зміст сюжетних малюнків.

Вправи на розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків

09.0413.04

 

2

 

Тема 5. Увага. Розвиток довільної уваги

87-88

Розширення об’єму уваги

Навчити за допомогою дорослого розповідати про прихований зміст сюжетних малюнків.

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

15.0416.04

 

2

 

89-90

Розширення здатності не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги

Навчити контролювати свою увагу при складанні геометричних фігур і візерунків

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

20.04

22.04

 

2

 

91

Розвиток здатності керувати власною увагою, переключатись

Навчити контролювати свою увагу при здійсненні аналізу форми, встановлені симетричності

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

23. 04

 

1

 

92

Контроль переходу від активного до пасивного стану

Навчити контролювати свою увагу

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

27.04

 

1

 

93-94

Зосередження

Навчити контролювати свою увагу при виконанні завдань.

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

29.04

30.04

 

2

 

95-96

Розвиток довільної уваги

Навчити контролювати свою увагу

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

05. 05

06.05

2

 

Тема 6. Розвиток дрібної моторики рук

97-103

Розвиток дрібної моторики рук

Навчити перемальовувати узори; розвивати дрібну моторику рук.

Вправи. Малювання узорів;  перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)).

07.05

11.05

13.05

14.05

18.05

20.05

21.05

7

 

Етап оцінки ефективності корекційного впливу

Тема 7. Етап оцінки ефективності корекційного впливу

104-105

Етап оцінки ефективності колекційного впливу

 

Психодіагностичне обстеження рівня розвитку інтелекту молодших школярів.  

 

1. Методика «Склади картинку».

2. Тест «Будиночок».

Методика «Четвертий зайвий».

4. Тест «Доріжки».

5. Тест «Чого не вистачає?».

6. Методика «Вільна класифікація»

26.05

27.05

2

 

Всього:            105 год

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Зносицька ЗОШ І – ІІІ ступенів

                          Погоджено

                              заступником по навчальній роботі                      

                              «        »     «                         » 2021 н. р.

 

 

             Календарне планування

   Інклюзивне навчання

Корекція розвитку

Ковалик М.(2 – А клас)

Корекція розвитку

Рожко В. (3 – А клас)

Корекція розвитку

Рожко А. (4 – Б клас)

                                   ІІ - семестр

 

 

                                              

                                             Вчитель початкових класів

                                              практичний психолог

                                               Петрик М.П.

 

 

                                                 2021 н.р.

 

 

      Календарне планування складено згідно програми Міністерства освіти і науки , молоді та  спорту України. Лист  МОН від 10.06.2019 № 1/9 -365 «Перелік навчальних програм , підручників та навчально – методичних посібників , рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання   в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) ».

Лист від 27.08.2018 р. 1 / 11-9110

 

Програма з корекційно – розвиткової роботи «Корекція розвитку» для підготовчого , 1 – 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку.

Автори Сак Т.В. , Прохоренко Л.І.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 квітня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку