Корекція розвитку 2 клас ІІ семестр (3 год на тиждень -57 год) |
|||||||||||
49-50 |
Порівняння предметів |
Навчити порівнювати предмети |
Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо). |
28.12 28.12
|
2 |
|
|||||
51-53 |
Порівняння предметів, сюжетних малюнків, визначення схожого і відмінного |
Навчити порівнювати предмети, знаходити схоже і відмінне.
|
Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо). |
29.12 19.01 21.01 |
3 |
|
|||||
54-55 |
Порівняння на рівні уявлень |
Навчити порівнювати предмети, знаходити схоже і відмінне.
|
Порівняння на рівні уявлень. (Чим відрізняються, і чим схожі дуб і береза? Чим відрізняються, і чим схожі кіт і миша? тощо ). |
22.01 26..02
|
2 |
|
|||||
56-58 |
Класифікація предметів за спільною ознакою |
Навчити класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку і поєднувати їх в однорідну групу). |
Гра «Що зайве» Чому? Назвати відмінну ознаку; |
18.0228.01 29.01
|
3 |
|
|||||
59-61 |
Опис предметів одним словом |
Навчити класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу). |
Як одним словом можна назвати решту предметів? Чому? |
02.0204.02 05.02
|
3 |
|
|||||
62-63 |
Встановлення відношень між предметам і поняттями (рід-вид) |
Навчити встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид). |
Даються питання, що включають родове (дерева, кущі, квіти, риби, птахи, комахи, звірі, тощо) і видові ознаки предметів ( липа, калина, щука, синиця, муха, вовк тощо). |
09.0211.02
|
2 |
|
|||||
64-66 |
Розрізнення протилежних за значенням понять |
Навчити розрізняти протилежні за значенням поняття. |
Вправи: Гіркий - ...; злий - ...; боязливий -... ; веселий - ... та ін. |
12.0216.02 18.02
|
3 |
|
|||||
67-68 |
Що відбувається в природі в різні пори року |
Вчити визначати ознаки кожної пори року. |
Вправи на розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». |
19.0223.02
|
2 |
|
|||||
69-74 |
Часові поняття: назва днів тижня та місяців |
Навчити розрізняти та називати дні тижня та місяці у році, дотримуючись їх послідовності. |
Вправи на вивчення днів тижня та місяців |
25.0226.02 02.03 04.03 05.03 09.03
|
6 |
|
|||||
75-77 |
Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них |
За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про явища природи в різні пори року. |
Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них |
11.0312.03 16.03
|
3 |
|
|||||
78-80 |
Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей |
За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про зміни, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей. |
Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей |
18.0319.03 30.03
|
3 |
|
|||||
81-82 |
Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей |
Навчити встановлювати зв'язок між змінами погоди і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей в різні пори року. |
Вправи на встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей |
01.0402.04
|
2 |
|
|||||
83-84 |
Розуміння послідовності зображених подій |
Навчити усвідомлювати послідовність зображених подій. |
Вправи на розуміння послідовності зображених подій |
06.0408.04
|
2 |
|
|||||
85-86 |
Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків |
Навчити за допомогою дорослого розуміти прихований зміст сюжетних малюнків. |
Вправи на розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків |
09.0413.04
|
2 |
|
|||||
Тема 5. Увага. Розвиток довільної уваги |
|||||||||||
87-88 |
Розширення об’єму уваги |
Навчити за допомогою дорослого розповідати про прихований зміст сюжетних малюнків. |
Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший. |
15.0416.04
|
2 |
|
|||||
89-90 |
Розширення здатності не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги |
Навчити контролювати свою увагу при складанні геометричних фігур і візерунків |
Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший. |
20.04 22.04
|
2 |
|
|||||
91 |
Розвиток здатності керувати власною увагою, переключатись |
Навчити контролювати свою увагу при здійсненні аналізу форми, встановлені симетричності |
Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший. |
23. 04
|
1 |
|
|||||
92 |
Контроль переходу від активного до пасивного стану |
Навчити контролювати свою увагу |
Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший. |
27.04
|
1 |
|
|||||
93-94 |
Зосередження |
Навчити контролювати свою увагу при виконанні завдань. |
Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший. |
29.04 30.04
|
2 |
|
|||||
95-96 |
Розвиток довільної уваги |
Навчити контролювати свою увагу |
Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший. |
05. 05 06.05 |
2 |
|
|||||
Тема 6. Розвиток дрібної моторики рук |
|||||||||||
97-103 |
Розвиток дрібної моторики рук |
Навчити перемальовувати узори; розвивати дрібну моторику рук. |
Вправи. Малювання узорів; перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)). |
07.05 11.05 13.05 14.05 18.05 20.05 21.05 |
7 |
|
|||||
Етап оцінки ефективності корекційного впливу |
|||||||||||
Тема 7. Етап оцінки ефективності корекційного впливу |
|||||||||||
104-105 |
Етап оцінки ефективності колекційного впливу
|
Психодіагностичне обстеження рівня розвитку інтелекту молодших школярів.
|
1. Методика «Склади картинку». 2. Тест «Будиночок». Методика «Четвертий зайвий». 4. Тест «Доріжки». 5. Тест «Чого не вистачає?». 6. Методика «Вільна класифікація» |
26.05 27.05 |
2 |
|
|||||
Всього: 105 год |
|||||||||||
Зносицька ЗОШ І – ІІІ ступенів
Погоджено
заступником по навчальній роботі
« » « » 2021 н. р.
Календарне планування
Інклюзивне навчання
Корекція розвитку
Ковалик М.(2 – А клас)
Корекція розвитку
Рожко В. (3 – А клас)
Корекція розвитку
Рожко А. (4 – Б клас)
ІІ - семестр
Вчитель початкових класів
практичний психолог
Петрик М.П.
2021 н.р.
Календарне планування складено згідно програми Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України. Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9 -365 «Перелік навчальних програм , підручників та навчально – методичних посібників , рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) ».
Лист від 27.08.2018 р. 1 / 11-9110
Програма з корекційно – розвиткової роботи «Корекція розвитку» для підготовчого , 1 – 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку.
Автори Сак Т.В. , Прохоренко Л.І.