№ П\П |
Зміст заняття |
Дата Клас/група |
Примітка |
||||
А |
Б |
В |
|||||
1 |
Урок-знайомство |
|
|
|
|
||
2 |
Обстеження усного мовлення |
|
|
|
|
||
3 |
Обстеження дрібної та загальної моторики |
|
|
|
|
||
4 |
Обстеження граматичної будови мови.Словник |
|
|
|
|
||
5 |
Обстеження артикуляційного апарату. Ознайомлення з будовою артикуляційного апарату |
|
|
|
|
||
6 |
Обстеження фонематичних процесів та складової структури |
|
|
|
|
||
7 |
Виховання фонематичного слуху на немовних звуках |
|
|
|
|
||
8 |
Постановка звука [Ш]. Вправа- гра Підніми хвилю |
|
|
|
|
||
9 |
Постановка звука [Ш]. Гра «Я капітан корабля» |
|
|
|
|
||
10 |
Автоматизація звука [Ш] у відкритому складі |
|
|
|
|
||
11 |
Автоматизація звука[Ш] у закритому складі. Гра «Скеля» |
|
|
|
|
||
12 |
Автоматизація звука[Ш] у середині слова |
|
|
|
|
||
13 |
Автоматизація звука[Ш] у сполученні з приголосним |
|
|
|
|
||
14 |
Автоматизація звука [Ш]. Чистомовки зі складами ША, ШО, ШУ |
|
|
|
|
||
15 |
Автоматизація звука[Ш]. Чистомовки зі складами ШЕ, ШИ, ШІ |
|
|
|
|
||
16 |
Автоматизація звука[Ш] .Скоромовка |
|
|
|
|
||
17 |
Автоматизація звука[Ш] під час гри «У пошуках скарбів» |
|
|
|
|
||
18 |
Постановка звука [Ж]. Вправа «Жук» |
|
|
|
|
||
19 |
Постановка звука [Ж]. Вправа «На шосе» |
|
|
|
|
||
20 |
Автоматизація звука [Ж] у відкритому складі. Гра «На галявині жуки» |
|
|
|
|
||
21 |
Автоматизація звука [Ж] у закритому складі. Гра «Таксі» |
|
|
|
|
||
22 |
Автоматизація звука[Ж] у середині слова |
|
|
|
|
||
23 |
Автоматизація звука[ Ж] у сполученні з приголосним |
|
|
|
|
||
24 |
Автоматизація звука [Ж]. Чистомовки зі складами ЖА, ЖО, ЖУ. |
|
|
|
|
||
25 |
Автоматизація звука [Ж] Чистомовки зі складами ЖЕ, ЖИ, ЖІ |
|
|
|
|
||
26 |
Автоматизація звука [Ж]. Скоромовка |
|
|
|
|
||
27 |
Автоматизація звука [Ж]під час гри «У пошуках скарбів» |
|
|
|
|
||
28 |
Диференціація звуків[С-Ш]. Схема ᴗ о. |
|
|
|
|
||
29 |
Диференціація звуків [С-Ш]. Схема зі складами |
|
|
|
|
||
30 |
Диференціація звуків [С-Ш] у словах |
|
|
|
|
||
31 |
Диференціація звуків [ З-Ж] Схема↑↓ |
|
|
|
|
||
32 |
Диференціація звуків [З-Ж] Схема зі складами↓→↓ |
|
|
|
|
||
33 |
Диференціація звуків[З-Ж] у словах |
|
|
|
|
||
34 |
Диференціація звуків [С-Ш], [З-Ж]. Чистомовки, скоромовки. |
|
|
|
|
||
35 |
Постановка звука [Ч]. Вправа «Застуджена черепаха» |
|
|
|
|
||
36 |
Постановка звука [Ч]. Вправа «Солдат» |
|
|
|
|
||
37 |
Автоматизація звука[Ч] у відкритому складі |
|
|
|
|
||
38 |
Автоматизація звука[Ч] у закритому складі. Гра «Рівняйсь! Струнко!» |
|
|
|
|
||
39 |
Автоматизація звука [Ч] у середині слова |
|
|
|
|
||
40 |
Автоматизація звука[Ч] у сполученні з приголосними |
|
|
|
|
||
41 |
Автоматизація звука [Ч]. Чистомовки зі складами ЧА, ЧО, ЧУ |
|
|
|
|
||
42 |
Автоматизація звука[Ч] Чистомовки зі складами ЧЕ,ЧИ,ЧІ |
|
|
|
|
||
43 |
Автоматизація звука [Ч].Скоромовка |
|
|
|
|
||
44 |
Автоматизація звука [Ч] під час гри «У пошуках скарбів» |
|
|
|
|
||
45 |
Диференціація звуків [С-Ч]. Схема↓↑ |
|
|
|
|
||
46 |
Диференціація звуків [Ц-Ч]. Схема↓↑ |
|
|
|
|
||
47 |
Диференціація звуків [С-Ц-Ч]. Схема зі складами↓→↓→↓ |
|
|
|
|
||
48 |
Постановка звукосполучення [ШЧ]. Вправа «Щука» |
|
|
|
|
||
49 |
Постановка звукосполучення[ ШЧ] з логоритмічним навантаженням |
|
|
|
|
||
50 |
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] у відкритому складі |
|
|
|
|
||
51 |
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] у закритому складі. Гра з прищіпкою. |
|
|
|
|
||
52 |
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] у середині слова |
|
|
|
|
||
53 |
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] Чистомовки за складами ЩА, ЩО, ЩУ |
|
|
|
|
||
54
|
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] Чистомовки зі складами ЩЕ, ЩИ, ЩІ Автоматизація звукосполучення [ШЧ] Скоромовка |
|
|
|
|
||
55 |
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] Змінювання речень. |
|
|
|
|
||
56 |
Автоматизація звукосполучення [ШЧ] під час гри «Я тобі - ти мені» |
|
|
|
|
||
57 |
Диференціація звуків [Ш-Ч] та звукосполучення [ШЧ].Схема зі складах ↓→↓→↓ |
|
|
|
|
||
58 |
Розрізнення [Ш-Ч-Щ].Логопедична павутинка |
|
|
|
|
||
59 |
Розрізнення [Ш-Ч-Щ] на письмі |
|
|
|
|
||
60 |
Постановка звука [ДЖ]. Вправа «Феєрверк» |
|
|
|
|
||
61 |
Звук [ДЖ] у складах |
|
|
|
|
||
62 |
Звук[ ДЖ] у словах |
|
|
|
|
||
63 |
Диференціація звуків [ДЗ – ДЖ] Схема ↓→↓.Пісня «Букви дві, а звук один» |
|
|
|
|
||
64 |
Опрацювання тренажерних вправ (завдань) на літо |
|
|
|
|
||