Планування позаурочної роботи з природничо-математичних предметів (консультацій, онлайн-олімпіад, гурткової роботи)

Про матеріал
підвищення рівня знань; закріплення умінь і навичок, набутих на уроках; розвиток здібностей, кмітливості, винахідливості; виявлення обдарованих і здібних дітей, сприяння їх подальшому розвитку; виховання моральних якостей дитини: волі, наполегливості в подоланні труднощів, доведенні до кінця розпочатої роботи, критичного ставлення до себе.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Головинське вище професійне училище нерудних техгологій. ТВ СВ смт Пулини. Планування позаурочної роботи з природничо-математичних предметів (консультацій, онлайн-олімпіад, гурткової роботи). Підготувала: Омельчук А. В.

Номер слайду 2

Значення позаурочної роботи:підвищення рівня знань;закріплення умінь і навичок, набутих на уроках;розвиток здібностей, кмітливості, винахідливості;виявлення обдарованих і здібних дітей, сприяння їх подальшому розвитку; виховання моральних якостей дитини: волі, наполегливості в подоланні труднощів, доведенні до кінця розпочатої роботи, критичного ставлення до себе.

Номер слайду 3

Основні загальнодидактичні принципи: принцип науковості; відповідність віковим можливостям учнів; принцип доступності; принцип наступності; принцип перспективності.

Номер слайду 4

Специфічні принципи: врахування віку й ступеня підготовленості учнів до занять; взаємозв'язок позакласної роботи і класних занять; науковість; добровільність; наявність інтересу до вивчення предмету; вибірковість.

Номер слайду 5

Особливості позакласної роботи Організовується у вигляді ігор, розваг, змагань. Завдання носять проблемний характер, спрямовані на вирішення життєвих ситуацій. Групи створюють на добровільній основі. Враховуючи психофізичні особливості здобувачів освіти, рівень їх загального розвитку, педагог організовує заняття так, щоб матеріал був доступний для розв'язання, не викликав у них негативних емоційних переживань, сприяв розвиткові самостійності, ініціативності, активності учасників. Тривалість не є строго регламентованою і може бути від кількох хвилин до 45 хвилин.

Номер слайду 6

Основні форми позакласної роботи:систематична (постійно ведеться протягом року); епізодична (заходи, проводяться 1-2 рази на рік).

Номер слайду 7

проведення ранків, вечорів; конференції; конкурси, змагання; виставки; екскурсії; предметні тижні; олімпіади. Форми епізодичної роботи:

Номер слайду 8

До систематичних форм належать: предметні гуртки; стінна преса; видання учнівського журналу; проведення радіопередач.

Номер слайду 9

Предметний гурток Заняття проводяться систематично (1 раз на місяць), за певним планом, при постійному складі учнів. Найкраще об'єднувати здобувачів освіти однієї групи, віку, класу. До роботи залучають тих здобувачів освіти, які виявили бажання працювати в ньому. Зміст, види й форми її мають відповідати віковим особливостям учнів, рівневі їх загального розвитку. При доборі тематики враховуються інтереси й запити учнів, їх знання, вікові особливості, підготовленість до проведення відповідної роботи, важливість теми для навчання.

Номер слайду 10

детально планує й готує кожне засідання; добирає потрібну літературу, наочні посібники, консультує гуртківців; навчає, як треба працювати з літературою, як готувати повідомлення. Діяльність педагога:

Номер слайду 11

вступне слово керівника гуртка; виступи гуртківців з відповідними повідомленнями; виконання всіма учасниками гуртка практичних завдань; відповіді на запитання; підсумок заняття. Основні структурні елементи заняття гуртка:

Номер слайду 12

Модель організації роботи гуртка. Надання адміністрації необхідних документів про гурток. Визначення напряму діяльності гуртка, його ролі, основної мети і задач. Ознайомлення з посадовими обов'язками.    Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо організації роботи гуртка. Складання навчальної програми гуртка (не пізніше ніж за 10 днів до початку його роботи). Узгодження програми з директором, методистом. Затвердження програми. Комплектування груп. Оформлення кабінету. Підготовка необхідних матеріалів, інструментів,  таблиць для занять. Складання календарно-тематичного плану роботи гуртка на семестр (навчальний рік). Складання розкладу занять гуртка (кожної групи). Оформлення журналу обліку роботи гуртка. Проведення вступного заняття. Проведення вступного інструктажу з техніки безпеки з обов'язковою реєстрацією в журналі на окремій сторінці. Заповнення журналу гуртка на початку заняття і по закінченні. Організація самоврядування в гуртку (вибори старости, його заступника, розподіл обов'язків між вихованцями). Організація масових заходів з гуртківцями (екскурсійна, концертна, спортивно-масова, виставкова діяльність і т. д.). Залучення батьків до організації і проведення масових заходів. Участь у районних, міських, всеукраїнських заходах (конкурси, змагання, огляди, акції, виставки і т.д.). Підсумкове заняття. Творчий звіт гуртка. Заохочення кращих гуртківців. Самоаналіз виконання навчальної програми і плану роботи гуртка. Самоаналіз роботи гуртка за навчальний рік.

Номер слайду 13

Документація

Номер слайду 14

 

Номер слайду 15

Онлайн-олімпіади. Головна мета участі в олімпіаді – це підвищення мотивації до вивчення і зацікавлення навчальним предметом. Первага онлайн-олімпіад: немає потреби роздруковувати завдання. Інтернет-олімпіада проходить дистанційно.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Консультація (лат. consultatio — звертання за порадою) — форма навчального заняття, що передбачає надання здобувачам освіти потрібної допомоги у засвоєнні теоретичних знань і виробленні практичних умінь і навичок шляхом відповіді викладача на конкретні запитання або пояснення окремих теоретичних положень чи аспектів їх практичного застосування. Кількість годин на консультації визначається навчальними планами й індивідуальними планами викладачів. Консультації проводять викладачі, які читають відповідний навчальний курс, за графіком, щопогоджує адміністрація закладу. Викладачі можуть надавати консультації групам здобувачів освіти або окремим учням. Консультації застосовуються в навчально-виховному процесі навчальних закладів з метою допомогти здобувачам освіти розібратися в складних питаннях, поглибити і доповнити їх теоретичні знання, посилити їх професійне самовизначення. Викладач повинен прагнути надати консультації корекційний і розвивальний характер. Корекційна робота викладача проводиться з метою виправлення неправильного розуміння того чи іншого навчального матеріалу.

pptx
Додано
1 січня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку