Створення учителем освітнього поля й максимально комфортних умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного розвитку учнів з метою досягнення максимальних результатів.
Забезпечення підготовки членів творчого колективу щодо розвитку інтелектуального, творчого потенціалу обдарованої молоді.
Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації
Мобільна фокус-група
учителів української мови та літератури
2018/2019 навчальний рік
Склад мобільної фокус-групи
учителів української мови та літератури
Керівник групи: Захаркіна С.Л.
1. Нестерцова Т.П., Зміївський ліцей №1
2. Хомутовська М.М., Чемужівська ЗОШ І-ІІІст.
3. Герасимова І.М., Тимченківська ЗОШ І-ІІІ ст..
4. Клименко Т.Л., Зміївський ліцей №1
5. Шаханова О.М., Зміївський ліцей №1
6. Єрьоміна Т.В., Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.
7. Погорєлова Л.І., Слобожанський ліцей №1
8. Штефан Ю.М., Чемужівська ЗОШ І-ІІІст.
Не робіть висновок про здібності за
легкістю засвоєння. Успішніше і далі
йде той, хто в муках перемагає себе і
труднощі. Любов до пізнання – ось головне мірило
Антуан де Сент-Екзюпері
І. Напрямки роботи мобільної фокус-групи
1. Інформаційний:
2. Діагностичний:
3. Кадровий:
- забезпечення ефективності педагогічної роботи з
обдарованими дітьми всіма членами творчого колективу;
- створення сприятливих умов для обміну досвідом з
питань розробки та впровадження ефективних моделей і
технологій роботи з обдарованими дітьми;
4. Розвивальний:
- створення учителем освітнього поля й максимально комфортних умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного розвитку учнів з метою досягнення максимальних результатів.
ІІ. Очікувані результати:
забезпечення підготовки членів творчого колективу щодо розвитку інтелектуального, творчого потенціалу обдарованої молоді.
ПЛАН РОБОТИ
мобільної фокус-групи
учителів української мови та літератури
на 2018/2019 навчальний рік
ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ТВОРЧИЙ КОЛЕКТИВ:
Методичний супровід діяльності з обдарованими дітьми в умовах створення Нової української школи.
№ |
Тема засідання |
Питання, які розглядаються на засіданні |
Відповідальний за проведення засідання |
Дата проведення засідання |
|
Організаційно-технологічні особливості роботи з обдарованими учнями учителя української мови та літератури у ЗНЗ.
|
1. Оптимальна стратегія й тактика роботи педагога з обдарованими дітьми. 2. Розробка рекомендацій для вчителів та батьків з питань навчання та виховання сучасної обдарованої молоді. 3. Вироблення рекомендацій щодо організації науково-дослідницької та творчо-пошукової роботи. 4. Рекомендації щодо організації самоосвітньої діяльності учителя у напрямку підготовки обдарованих учнів. |
Захаркіна С.Л.
|
24.10. 2018 |
|
Співпраця як фактор успіху роботи з обдарованими учнями. |
1. Вивчення та впровадження в практику нетрадиційних методик з оптимізації, інтеграції навчання щодо розвитку творчої особистості 2. Проблеми психології творчості та принципи підходу до вивчення обдарованості. 3. Практична діяльність учителя щодо створення власних методичних проектів у напрямку розвитку обдарованих учнів (поширення власного педагогічного досвіду через методичні портали). |
Захаркіна С.Л., члени творчого колективу
|
09.01. 2019
|
|
Індивідуальна робота учителя щодо формування сучасної дидактичної скарбнички (викладання у основній та старшій школі), яка забезпечує розвиток учнів на уроках та у позаурочний час |
Добір аудіо, відеотек та презентаційних матеріалів за предметною галуззю, що сприяють підвищенню результативності навчально-виховного процесу.
|
Захаркіна С.Л., члени творчого колективу
|
27.03. 2019
|
|
Творчий звіт учасників групи
|
1. Побудова міні-проекту «Сходинки до успіху». 2. Онлайн-спілкування «Обмін досвідом щодо використання сучасних моделей організації роботи з обдарованими учнями». |
Захаркіна С.Л., члени творчого колективу
|
18.05. 2019 (дистанційно) |