Планування роботи міні-проекту

Про матеріал

Створення учителем освітнього поля й максимально комфортних умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного розвитку учнів з метою досягнення максимальних результатів.

Забезпечення підготовки членів творчого колективу щодо розвитку інтелектуального, творчого потенціалу обдарованої молоді.

Перегляд файлу

Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мобільна фокус-група

  учителів української мови та літератури

 2018/2019 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Склад мобільної фокус-групи

учителів української мови та літератури

 

Керівник групи: Захаркіна С.Л.

 

1. Нестерцова  Т.П., Зміївський ліцей №1

2. Хомутовська М.М., Чемужівська ЗОШ І-ІІІст.

3. Герасимова І.М., Тимченківська ЗОШ І-ІІІ ст..

4. Клименко Т.Л., Зміївський ліцей №1

5. Шаханова О.М., Зміївський ліцей №1

6. Єрьоміна Т.В., Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.

7. Погорєлова Л.І.,  Слобожанський ліцей №1

8. Штефан Ю.М., Чемужівська ЗОШ І-ІІІст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           Не робіть висновок про здібності за

                                 легкістю засвоєння. Успішніше і далі

                                 йде той, хто в муках перемагає себе і

труднощі. Любов до пізнання – ось головне мірило                                                       

Антуан де Сент-Екзюпері

 

І. Напрямки роботи мобільної фокус-групи

 

 

1. Інформаційний:

  • створення банку програм та методичних матеріалів для роботи з обдарованими дітьми;
  • інформаційна підтримка педагогів, що працюють з обдарованими дітьми;
  • консультативна підтримка.

2. Діагностичний:

  • моніторинг індивідуальної траєкторії розвитку особистості обдарованої дитини.

3. Кадровий:

                              -    забезпечення ефективності педагогічної роботи з

                                   обдарованими дітьми всіма членами творчого колективу;

                              -   створення сприятливих умов для обміну досвідом з  

                                  питань розробки та впровадження ефективних моделей і  

                                  технологій роботи з обдарованими дітьми;

      4. Розвивальний:

-    створення учителем освітнього поля й максимально комфортних умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного розвитку учнів з метою досягнення максимальних результатів.

 

 

ІІ. Очікувані результати:

забезпечення підготовки членів творчого колективу щодо розвитку інтелектуального, творчого потенціалу обдарованої молоді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

мобільної фокус-групи

  учителів української мови та літератури

на 2018/2019  навчальний рік

 

ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ТВОРЧИЙ КОЛЕКТИВ:

 

Методичний супровід діяльності з обдарованими дітьми в умовах створення Нової української школи.

 

Тема засідання

Питання, які розглядаються на засіданні

Відповідальний за проведення засідання

Дата проведення засідання

  1.  

Організаційно-технологічні особливості роботи з обдарованими учнями учителя української мови та літератури у ЗНЗ.

 

1. Оптимальна стратегія й тактика роботи педагога з обдарованими дітьми.

2. Розробка рекомендацій для вчителів та батьків з питань навчання та виховання сучасної обдарованої молоді.

3. Вироблення рекомендацій щодо організації науково-дослідницької та творчо-пошукової роботи.

4. Рекомендації щодо організації самоосвітньої діяльності учителя у напрямку підготовки обдарованих учнів.

Захаркіна С.Л.

 

24.10.

2018

  1.  

Співпраця як фактор успіху роботи з обдарованими учнями.

1. Вивчення та впровадження в практику нетрадиційних методик з оптимізації, інтеграції навчання щодо розвитку творчої особистості

2. Проблеми психології творчості та принципи підходу до вивчення обдарованості.

3. Практична діяльність учителя щодо створення власних  методичних проектів у напрямку розвитку обдарованих учнів (поширення власного педагогічного досвіду через методичні портали).

Захаркіна С.Л.,

члени творчого колективу

 

09.01.

2019

 

  1.  

Індивідуальна робота учителя щодо формування сучасної дидактичної скарбнички (викладання у основній та старшій школі), яка забезпечує розвиток учнів на уроках та у позаурочний час

Добір аудіо, відеотек та презентаційних матеріалів за предметною галуззю, що сприяють підвищенню результативності навчально-виховного процесу.

 

Захаркіна С.Л.,

члени творчого колективу

 

 

27.03.

2019

 

  1.  

Творчий звіт учасників групи

 

1. Побудова міні-проекту «Сходинки до успіху».

2. Онлайн-спілкування «Обмін досвідом щодо використання сучасних моделей організації роботи з обдарованими учнями».

Захаркіна С.Л.,

члени творчого колективу

 

 

18.05.

2019

(дистанційно)

 

doc
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку