На сьогодні досить актуальним є поняття «творча особистість». Творча особистість — це творчо активна особистість, яка справді не боїться конфліктів із собою та навколишньою дійсністю. Характерними рисами творчої особистості є сміливість у розв'язанні проблеми, багата уява, без якої неможливе генерування оригінальної ідеї, завзяття в довершенні наміченого, незважаючи на можливі конфлікти з колегами і навіть із суспільною думкою. Пропоную план роботи з такими дітьми, за яким ми працюємо!
Планування роботи
з творчо обдарованими учнями на 2019-
2020 н.р. вчитель Саєнко М.С.
№ |
Дата |
Тема додаткової інформації |
Самостійна і творча діяльність учня |
Індивідуальна творча робота поза школою |
1. |
07.09- 11.09 |
Світова література і формування творчості людини |
Міні – дослідження по темі |
Скласти питання до диспуту по темі |
2. |
14.09- 18.09 |
Літературні премії і їх роль розвитку літературного процесу |
Зібрати матеріал для лекторію |
Твір – роздум ,,Яка роль літературних премій у розвитку літературного процесу?’’ |
3. |
12.10- 16.10 |
Мій улюблений поет |
Дослідження палітри кольорів улюбленої поезії |
Підготувати захист проекту ,,Пам’ятник моєму улюбленому поету’’ |
4. |
21.10- 25.10 |
Міфи та легенди Давньої Греції |
Підібрати музичні твори, в основу яких лягли міфи та легенди Давньої Греції |
Скласти перелік картин, скульптур, пам’ятників архітектури |
5. |
18.11- 22.11 |
,,Книга гір і морів’’ – твір невідомих китайських авторів |
Провести паралель між грецькою і китайською міфологією |
Написати стислий переказ про небесного стрільця |
6. |
02.12- 06.12
|
Японський пантеон богів. ,,Записи про справи минувщини’’ |
Словничок – скринька (робота з міфологічними іменами) |
Спробувати підібрати мелодію для поетичної історії про Місячну царівну |
7. |
16.12- 20.12 |
Релігійні мотиви у художній літературі |
Роздуми над проблемним питанням: Як дотриматись релігійної толерантності у мистецтві? |
Придумати аргументи ,,за’’ чи ,,проти’’ проблеми |
8. |
13.01- 17.01
|
Середньовічна література народів Європи та її зв’язок з античністю та християнством |
Культурологічне дослідження у формі діалогу |
Придумати монолог літературного героя з Середньовічної Європи |
9. |
27.01- 31.01 |
,,Азбука театру, 50 маленьких оповідань про театр’’ |
Написати творчу мініатюра про театр ,,Глобус’’ або Но і Кабукі |
Створити творчий герб Шекспіра, придумати кросворд або ребус |
10. |
03.02- 07.02 |
Сонети. Гармоні почуттів. (Сонети Ф. Петрарки, В. Шекспіра, А. Міцкевича і їх переклади на українську мову) |
Полеміка навколо сонету, як жанру; зібрати символічний букет квітів поету або ліричному герою |
Скласти асоціативний ланцюжок до одного з сонетів |
11. |
17.02- 21.02 |
І мій сонет, як музика звучить |
Робота у творчій майстерні складання власних сонетів |
Створити словесний портрет Лаури (Ф.Петрарки ) на основі сонетів |
12. |
10.03- 13.03
|
Західноєвропейське та українське бароко ( детальний огляд, порівняння) |
Підготувати розповідь про відмінності шедеврів Бароко від Ренесансу |
Придумати метафоричний ряд до слів: золоте руно, палають квіти, диво кольори |
13. |
16.03- 20.03
|
До і після Олександра Сергійовича Пушкіна |
Намалювати дерево – родовід Пушкіних |
Скласти карти- схеми місць, що пов’язані з життям О. Пушкіна |
14. |
06.04- 10.04
|
Правда і легенда про доктора Фауста (за матеріалом В. Єрмакова) |
Підібрати експонати до музей ім. Йоґана Фауста чорнокнижника і колдуна |
Створити власні афоризми про доктора Фауста |
15. |
21.04- 24.04 |
Конфлікт. Дисгармонія. (у трагедії Й. В. Ґете ,,Фауст’’) |
Евристична бесіда за трагедією Ґете |
Скласти предметно -асоціативну композицію за сюжетом твору |
16. |
12.05- 15.05 |
Підготувати інсценування уривка з роману (з мотивацією за творчими групами) |
Підготувати інсценування уривка з роману ( з мотивацією за творчими групами) |
Створити сценарій роману на сучасний лад |
17. |
25.05- 29.05 |
,,LG Еврика’’ – гра - узагальнення |
Створити пародію на твір Дж. Г. Байрона ,, Паломництво Чайльд Гарольда’’ |
Придумати питання для гри – узагальнення ,,LG Еврика’’ |