Планування роботи з творчо обдарованими учнями на 2019- 2020 н.р.

Про матеріал

На сьогодні досить актуальним є поняття «творча особистість». Творча особистість — це творчо активна особистість, яка справ­ді не боїться конфліктів із собою та навколишньою дійсністю. Ха­рактерними рисами творчої особистості є сміливість у розв'язанні проблеми, багата уява, без якої неможливе генерування оригіналь­ної ідеї, завзяття в довершенні наміченого, незважаючи на можли­ві конфлікти з колегами і навіть із суспільною думкою. Пропоную план роботи з такими дітьми, за яким ми працюємо!

Перегляд файлу

Планування роботи

з творчо обдарованими учнями на 2019-

2020 н.р. вчитель Саєнко М.С.

Дата

Тема додаткової інформації

Самостійна і творча діяльність учня

Індивідуальна творча робота поза школою

1.

07.09-

11.09

Світова література і формування творчості людини

Міні – дослідження по темі

Скласти питання до диспуту по темі

2.

14.09-

18.09

Літературні премії і їх роль розвитку літературного процесу

Зібрати матеріал для лекторію

Твір – роздум  ,,Яка роль літературних премій у розвитку літературного процесу?’’

3.

12.10-

16.10

Мій улюблений поет

Дослідження палітри кольорів улюбленої поезії

Підготувати захист проекту ,,Пам’ятник моєму улюбленому поету’’

4.

21.10-

25.10

Міфи та легенди Давньої Греції

Підібрати музичні твори, в основу яких лягли міфи та легенди Давньої Греції

Скласти перелік картин, скульптур, пам’ятників архітектури

5.

18.11-

22.11

,,Книга гір і морів’’ – твір невідомих китайських авторів

Провести паралель між грецькою і китайською міфологією

Написати стислий переказ про небесного стрільця

6.

02.12-

06.12

 

Японський пантеон богів. ,,Записи про справи минувщини’’

Словничок – скринька (робота з міфологічними іменами)

Спробувати підібрати мелодію для поетичної історії про Місячну царівну

7.

16.12-

20.12

Релігійні мотиви у художній літературі

Роздуми над проблемним питанням: Як дотриматись релігійної толерантності у мистецтві?

Придумати аргументи ,,за’’ чи ,,проти’’ проблеми

8.

13.01-

17.01

 

Середньовічна література народів Європи та її зв’язок з античністю та християнством

Культурологічне дослідження у формі діалогу

Придумати монолог літературного героя з Середньовічної Європи

9.

27.01-

31.01

,,Азбука театру, 50 маленьких  оповідань про театр’’

Написати творчу мініатюра про театр ,,Глобус’’ або Но і Кабукі

Створити творчий герб Шекспіра, придумати кросворд або ребус

10.

03.02-

07.02

Сонети. Гармоні почуттів. (Сонети Ф. Петрарки, В. Шекспіра, А. Міцкевича і їх переклади на українську мову)  

Полеміка навколо сонету, як жанру; зібрати символічний букет квітів поету або ліричному герою

Скласти асоціативний ланцюжок до одного з сонетів

11.

17.02-

21.02

І мій сонет, як музика звучить

Робота у творчій майстерні складання власних сонетів

Створити словесний портрет Лаури (Ф.Петрарки ) на основі сонетів

12.

10.03-

13.03

 

Західноєвропейське та українське бароко ( детальний огляд, порівняння)

Підготувати  розповідь про відмінності шедеврів Бароко від Ренесансу

Придумати метафоричний ряд до слів: золоте руно, палають квіти, диво кольори

13.

16.03-

20.03

 

До і після Олександра Сергійовича Пушкіна

Намалювати дерево – родовід Пушкіних

Скласти карти- схеми місць, що пов’язані з життям О. Пушкіна

14.

06.04-

10.04

 

Правда і легенда про доктора Фауста (за матеріалом В. Єрмакова)

Підібрати експонати до музей ім. Йоґана Фауста чорнокнижника і колдуна

Створити власні афоризми про доктора Фауста

15.

21.04-

24.04

Конфлікт. Дисгармонія. (у трагедії Й. В. Ґете ,,Фауст’’)

Евристична бесіда за трагедією Ґете

Скласти предметно -асоціативну  композицію за сюжетом твору

16.

12.05-

15.05

Підготувати інсценування уривка з роману (з мотивацією за творчими групами)

Підготувати інсценування уривка з роману ( з мотивацією за творчими групами)

Створити сценарій роману на сучасний лад

17.

25.05-

29.05

,,LG Еврика’’ – гра - узагальнення

Створити пародію на твір Дж. Г. Байрона ,, Паломництво Чайльд Гарольда’’

Придумати питання для гри – узагальнення ,,LG Еврика’’

 

docx
Додано
8 червня 2020
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку