Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Я у світі - ( 1 год/ тиждень )
за навчальним посібником: Я і Україна 2 клас,, Н.М. Бібік, Н.С. Коваль - Київ, "Форум", 2002 р..
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання в класі |
Дата |
Завдання додому |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи |
|
Тема: «Людина серед людей» ( 3 год.) |
|
|
|
|
1. |
Родина. Рідня. |
Підручн. Ст.51 - 52 |
|
Підручн. Ст. 53 - 54 |
Формування соціальної ролі члена родини. Виховання : - позитивного ставлення до членів своєї родини;
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Домашні обов’язки. Дозвілля сім’ї. |
Підручн. Ст 55 |
|
Підручн. Ст.55 |
|
3. |
Ввічливі слова. |
Підручн. Ст. 67 - 68 |
|
Підручн. Ст.69 |
Збагачення емоційно – почуттєвої сфери.. |
|
Тема: « Наше житло» ( 4 год.) |
|
|
|
|
4. |
Твій дім ( квартира). Приміщення та їх призначення. Меблі. |
Підручн. Ст. 57 |
|
Підручн. Ст.57 |
|
5. |
Побутова техніка, її призначення. |
Підручн. Ст. 70 |
|
Підручн. Ст. 71 |
Розвиток пам’яті. Формування здатності встановлювати зв’язок між засобами та їх функціями. Виховання працелюбності та самостійності. |
6. |
Прибирання помешкання. |
Підручн. Ст. 58 - 59 |
|
Підручн. Ст. 60 - 61 |
|
7. |
Праця батьків, професії. |
|
|
|
|
|
Тема : « Людина у суспільстві» ( 3 год. ) |
|
|
|
|
8. |
Школа. Шкільна родина. |
Підручн. Ст. 7 |
|
|
Формування:
|
9. |
Шкільні приміщення. |
|
|
|
|
10. |
Правила поведінки у школі. |
Підручн. Ст.8 - 9 |
|
|
|
|
Тема : «Рідний край» ( 5 год.) |
|
|
|
|
11. |
Місто де ми живемо. Головна вулиця міста. Заклади, установи, підприємства. |
|
|
|
Розвиток пам’яті. Формування стійких понять про правила вуличного руху. Розвиток усного мовлення. |
12. |
Правила вуличного руху у місті. |
Підручник. ст. 78 |
|
|
|
13. |
Транспорт міста ( наземний, повітряний, водний). Професії людей. Правила виходу з транспорту. |
|
|
|
|
14. |
Дорожні знаки. Світлофор і його сигнали. Правила поведінки у громадських місцях. |
Підручн. Ст. 77 |
|
|
|
15. |
Урок – екскурсія по місту. |
|
|
|
|
|
Тема : « Батьківщина» ( 4 год.) |
|
|
|
|
16. |
Наша Батьківщина – Україна. Символи України. |
Підручн. Ст. 98 - 101 |
|
Підручн. Ст. 111 - 112 |
Виховання до:
|
17. |
Громадяни України. Національність – українець. |
|
|
|
|
18. |
Національний одяг. Національні страви. |
|
|
|
|
19. |
Національні свята, традиції, звичаї |
|
|
|
|
|
Тема: « Народна творчість.» ( 2 год.) |
|
|
|
|
20. |
Пісні, вірші, легенди, казки. |
Підручн. Ст. 107 - 109 |
|
Підручн. Ст. 110 |
Стимулювання інтересу до народних традицій та звичаїв, участі у проведенні свят. |
21. |
Народні свята. |
Підручн. Ст. 125 - 127 |
|
Підручн. Ст. 128 - 129 |
|
|
Тема: «Народні ремесла та художні промисли України» ( 7год.) |
|
|
|
|
22. |
Ознайомлення з елементами народних ремесел |
Підручн. Ст. 104 - 105 |
|
Підручн. Ст. 104 - 105 |
|
23. |
Гончарство. Ковальські ремесла. |
|
|
|
Розвиток:
|
24. |
Художня обробка дерева ( різьблення, бондарство.) |
|
|
|
|
25. |
Гутництво – вироби зі скла. |
|
|
|
|
26. |
Ткацтво, килимарство. |
|
|
|
|
27. |
Писанкарство. |
|
|
|
|
28. |
Урок – екскурсія. Тема: « У світі прекрасного». |
|
|
|
|
|
Тема: « Людина як особистість.» ( 4 год.) |
|
|
|
|
29. |
Людські чесноти: ввічливість, доброта, старанність. |
Підручн. Ст. 79 |
|
Підручн. Ст. 82 |
Розширення та уточнення уявлень про людські чесноти. Формування моральних якостей та позитивних рис. |
30. |
Добре і погане у поведінці. |
Підручн. Ст. 140 |
|
Підручн. Ст. 140 |
|
31. |
Правила життя людини у суспільстві. |
Підручн. Ст.82 - 85 |
|
Підручн. Ст.86 - 89 |
|
32. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|