Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Планування з Я у світі для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Я у світі - ( 1 год/ тиждень )

за навчальним посібником: Я і Україна 2 клас,, Н.М. Бібік, Н.С. Коваль - Київ, "Форум", 2002 р..

Перегляд файлу

№ п/п

 Зміст навчального матеріалу

Завдання в класі

Дата

Завдання додому

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

Тема: «Людина серед людей» ( 3 год.)

 

 

 

 

1.

Родина. Рідня.

Підручн. Ст.51 - 52

 

Підручн. Ст. 53 - 54

Формування соціальної ролі члена родини.

Виховання : - позитивного ставлення до членів своєї родини;

  • Відповідальності до виконання обов’язків у сім’ї.

 

 

 

 

 

 

2.

Домашні обов’язки. Дозвілля сім’ї.

Підручн. Ст 55

 

Підручн. Ст.55

 

3.

Ввічливі слова.

Підручн. Ст. 67 - 68

 

Підручн. Ст.69

Збагачення емоційно – почуттєвої сфери..

 

Тема: « Наше житло» ( 4 год.)

 

 

 

 

4.

Твій дім ( квартира). Приміщення та їх призначення. Меблі.

Підручн. Ст. 57

 

Підручн. Ст.57

 

5.

Побутова техніка, її призначення.

Підручн. Ст. 70

 

Підручн. Ст. 71

Розвиток пам’яті.

Формування здатності встановлювати зв’язок між засобами та їх функціями.

Виховання працелюбності та самостійності.

6.

Прибирання помешкання.

Підручн. Ст. 58 - 59

 

Підручн. Ст. 60 - 61

 

7.

Праця батьків, професії.

 

 

 

 

 

Тема : « Людина у суспільстві» ( 3 год. )

 

 

 

 

8.

Школа. Шкільна родина.

Підручн. Ст. 7

 

 

Формування:

  • Перцептивних  уявлень;
  • Здатності встановлювати функціональні зв’язки;
  • Навичок поведінки.

9.

Шкільні приміщення.

 

 

 

 

10.

Правила поведінки у школі.

Підручн. Ст.8 - 9

 

 

 

 

Тема : «Рідний край» ( 5 год.)

 

 

 

 

11.

Місто де ми живемо. Головна вулиця міста. Заклади, установи, підприємства.

 

 

 

Розвиток пам’яті.

Формування стійких понять про правила вуличного руху.

Розвиток усного мовлення.

12.

Правила вуличного руху у місті.

Підручник. ст. 78

 

 

 

13.

Транспорт  міста ( наземний, повітряний, водний). Професії людей. Правила виходу з транспорту.

 

 

 

 

14.

Дорожні знаки. Світлофор і його сигнали. Правила поведінки у громадських місцях.

Підручн. Ст. 77

 

 

 

15.

Урок – екскурсія по місту.

 

 

 

 

 

Тема : « Батьківщина» ( 4 год.)

 

 

 

 

16.

Наша Батьківщина – Україна. Символи України.

Підручн. Ст. 98 - 101

 

Підручн. Ст. 111 - 112

Виховання до:

  • Рідного краю;
  • До мови;
  • До народу;
  • До традицій.

17.

Громадяни України. Національність – українець.

 

 

 

 

18.

Національний одяг. Національні страви.

 

 

 

 

19.

Національні свята, традиції, звичаї

 

 

 

 

 

Тема: « Народна творчість.» ( 2 год.)

 

 

 

 

20.

Пісні, вірші, легенди, казки.

Підручн. Ст. 107 - 109

 

Підручн. Ст. 110

Стимулювання інтересу до народних традицій та звичаїв, участі у проведенні свят.

21.

Народні свята.

Підручн. Ст. 125 - 127

 

Підручн. Ст. 128 - 129

 

 

Тема: «Народні ремесла та художні промисли України» ( 7год.)

 

 

 

 

22.

Ознайомлення з елементами народних ремесел

Підручн. Ст. 104 - 105

 

Підручн. Ст. 104 - 105

 

23.

Гончарство. Ковальські ремесла.

 

 

 

Розвиток:

  • Зв’язного мовлення;
  • Аналізування і описування;
  • Висловлювання найпростіших естетичних суджень.

24.

Художня обробка дерева ( різьблення, бондарство.)

 

 

 

 

25.

Гутництво – вироби зі скла.

 

 

 

 

26.

Ткацтво, килимарство.

 

 

 

 

27.

Писанкарство.

 

 

 

 

28.

Урок – екскурсія. Тема: « У світі прекрасного».

 

 

 

 

 

Тема: « Людина як особистість.» ( 4 год.)

 

 

 

 

 29.

Людські чесноти: ввічливість, доброта, старанність.

Підручн. Ст. 79

 

Підручн. Ст. 82

Розширення та уточнення уявлень про людські чесноти.

Формування моральних якостей та позитивних рис.

 30.

Добре і погане у поведінці.

Підручн. Ст. 140

 

Підручн. Ст. 140

 

31.

Правила життя людини у суспільстві.

Підручн. Ст.82 - 85

 

Підручн. Ст.86 - 89

 

32.

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку