Площа трикутника (розвязування задач)

Про матеріал
Повторити формули площі трикутника, закріпити навики використовування формул до розв`язування задач, вчити застосовувати ці вміння до розв`язування задач практичного змісту, розвивати логічне мислення, виховувати в учнів свідоме ставлення до праці, потребу в самостійному здобутті знань.
Перегляд файлу

Тема уроку. Площа трикутника.

Розв`язування задач

Мета уроку Повторити формули площі  трикутника, закріпити навики використовування формул до розв`язування задач, вчити застосовувати ці вміння до розв`язування задач практичного змісту, розвивати логічне мислення, виховувати в учнів свідоме ставлення до праці, потребу в самостійному здобутті знань.

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  2. Актуалізація опорних знань
    1. Сформулювати поняття площі фігур, записати формули площі трикутника.
    2. Усні вправи. За готовими малюнками (картки на партах) обчислити площу трикутника
  3. Розв`язування  задач
    1. Розв`язання задачі (малюнки на дошці)
      1.                    Висота прямокутного трикутника, опущена на гіпотенузу, ділить її на відрізки 16 см. і 9 см. Обчислити площу трикутника.
      2.                    Бісектриса прямого кута прямокутного трикутника ділить гіпотенузу на відрізки 15 см і 20 см. Обчислити площу трикутника.
    2. Обчислити площу трикутника, якщо його сторони дорівнюють 13 см; 14 см; 15 cм.

Перед розв`язуванням задачі повідомлення про творчість філософа-математика Герона Александрійського.

  1. Знайти площу рівнобедреного трикутника, основа якого дорівнює 30 см, а периметр 80 см.
  2. Повідомлення учня про вимірювання площин в давнину
  3. Задачі практичного змісту: Зібралися сусіди і стали міркувати: При оранці вийшов клинок трикутної форми, як знайти його площу, а треба визначити  ще й скільки зерна  треба взяти, бо я знаю, що на 10 соток треба мішок. Тому треба знати всю площу. А який клинок у тебе?Трикутник прямокутний: довжина 56 м, ширина 18 м, а у мене нерівні сторони:  60 м, 40 м, 32м. Як допомогти сусідам? Обчислимо площу трикутної форми клинка.
  1. Робота в групах. Розв`язати задачі №626, №627.
  2. Підсумок уроку
  3. Домашнє завдання §14, №621, №628. Скласти і розв`язати задачу практичного  змісту 
docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
29 березня 2019
Переглядів
993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку