Площина. Пряма. Промінь.

Про матеріал
Мета: сформувати уяву учнів про поняття «площина», «пряма», «промінь» як про уявні (абстрактні) поняття математики, які, крім цього, допомагають формувати уявлення учнів про нескінченність; навчити учнів будувати пряму і промінь, розпізнавати їх та виявляти точки, що належать чи не належать прямій (променю).
Перегляд файлу

І.Подільність чисел  Тема 1. Подільність чисел. Прості і складені числа.

Урок № 10

Тема. Подільність натуральних чисел

Мета: провести аналіз тематичної контрольної роботи № 1.

Тип уроку: корекція знань і вмінь.

Хід уроку

На думку автора, урок-аналіз тематичної контрольної роботи є найскладнішим у плані методичної розробки, бо для дійсно ефективного проведення уроку треба врахувати, по-перше, індивідуальність кожного учня, по-друге, певні вікові особливості шестикласників.

Тому пропонуємо не схему уроку, а лише засоби, які, на нашу думку, допоможуть у розв'язанні цієї проблеми і можуть бути ви­користані для проведення уроку-аналізу тематичної контрольної роботи також з інших тем.

1. Робота в групах

Перевіривши тематичну контрольну роботу і проаналізувавши по­милки, яких припустилися учні під час її виконання, вчитель, по-перше, може виділити найтиповіші помилки і на основі цього розбити клас та групи учнів, які мають приблизно однаковий «набір помилок».

Тоді є можливість диференційовано підійти до складання завдань для кожної групи і тим самим підвищити ефективність роботи кожного учня.

 

2. Використання карток-підказок

Під час вивчення матеріалу теми вчитель виготовляв картки-під каз­ки для роботи зі «слабкими» і «середніми» учнями, тому якщо, попри всю попередньо проведену роботу, учні все ж таки помиляються під час використання алгоритмів, буде доцільним знову звернутися до карток.

Також не зайвим буде звернення до конспектів учнів (див. конспект № 1-6).

 

3. Виконання завдань типу «Знайди помилку»

Під час підготовки завдань на урок для кожної групи доцільним буде не просто підбір завдань такого саме типу, які були на тематичній кон­трольній роботі (під час розв'язування яких учні просто нудьгують). Вважаємо, що краще «пробудити» цікавість учнів, а для цього скласти завдання типу «знайди помилку» (або «чи правда, що...»), які можна ви­конати усно (не містять складних обчислень).

Перевага таких завдань ще й у тому, що учні не просто шукають по­милку, а ще й намагаються її пояснити, тим самим попереджаючи подібні помилки у майбутньому.

 

4. Виконання тестових завдань з корекції знань

Одним із важливих факторів підвищення ефективності уро­ку-аналізу тематичної контрольної роботи є створення мотиваційної бази, тому, щоб заохотити учнів до співпраці, вважаємо за доцільне відповідно оцінити роботу і здобутки (якщо вони є) учнів на цьому уроці (і рахувати це під час виставлення тематичного балу).

Для того щоб мати можливість оцінити роботу учнів, пропонуємо провести на цьому уроці тестову роботу. Знову ж таки набір завдань і варіанти відповідей учитель складає, враховуючи:

  • аналіз робіт учнів (в якому завданні учні припустилися найбільшої
    кількості помилок);
  • типові помилки.

 

5. Організація роботи учнів, що впоралися з тематичною контрольною роботою

Зазвичай у будь-якому класі є учні, які виконали всі завдання тематичної контрольної роботи на найвищому рівні. Для таких учнів учитель може або підібрати індивідуальні завдання підвищеної склад­ності з вивченої теми чи логічні завдання із загальних тем, або ж таких Дітей (якщо в них є певна схильність до цього) залучити до роботи в якості консультантів для учнів інших груп.

1

С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 березня 2020
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку