Закріпити алгоритм побудови звукових моделей слів,вправлятися в доборі слова до заданої моделі,будувати моделі речень, формувати контрольно-оцінювальні дії.
Тема:Побудова звуковихта складових моделей слів
Мета:закріпити алгоритм побудови звукових моделей слів,вправлятися в доборі слова до заданої моделі,будувати моделі речень, формувати контрольно-оцінювальні дії.
Обладнання: картки із записами слів, фішки із звуками,алгоритм роботи із звуковими моделями.
Хід уроку:
1.Мотивація діяльності
2.Формування контрольно- оцінювальних дій щодо наявних знань (способів) Чи вмієте ви будувати звукові моделі? Перевірте роботу Маринки, Василька і Глинки.Вони будували звукові моделі слова хмара.З ким випогоджуєтесь? Чому? М.
В.
Г.
3. Формування самооцінки
Річки, озеро, море, океан.
П (правильно) К (красиво)
4.Фізкультхвилинка
5.Проводження формування контрольно-оцінювальної дії щодо наявних знань (способів)
Чи погоджуєтесь ви з Дмитриком? Виправте його помилки.Що ви порадите Дмитрикові?
Чим відрізняються побудовані моделі?
.
6.Підсумок уроку
|
Діти визначають, яка саме модель підходить до слова хмара, та аргументують, чому саме. Учні повторюють алгоритм звукового аналізу.
Школярі в парах будують модель заданого слова.Учні, які впоралися першими із заданням, записують свою модель на дошці.Діти перевіряють і визначають, чи правильно вона побудована.
Учитель називає слова по черзі так, щоб діти встигали на партах викладати моделі за допомогою фішок.Діти оцінюють себе за критерієм «впевнений, що зробив все вірно», «не дуже впевнений, що зробив все вірно», «зовсім на впевнений, що зробив все вірно»
Діти вносять уточнення в моделі та оцінюють, наскільки вірно себе оцінили.
Учитель показує малюнки, на яких зображені хмара, струмок, озеро, а також карту півкуль, де можна побачити зображення річок, морів, океанів. Учитель показує дітям малюнки, на яких зображено листок із краплинкою води та сніжинку.
Діти між собою домовляються, хто за яке речення відповідає при побудові моделі, і беруть собі відповідні фішки.Перша пара, яка впоралася із завданням, будує моделі на дошці.При обговоренні результатів дуже важливо проаналізувати, як діти виконували роботу (хто за яке речення відповідав) і як перевіряли її.Учні класупорівнюють свої результати роботи із запропонованими на дошці моделями, дають оцінку – «згідні», «незгодні», аргументують свою точку зору. Особлива увага приділяється запитанню, чим відрізняються побудовані моделі (кількуість слів). |