Побутова година " Аплікація з різних видів круп"

Про матеріал
Побутова година на тему "Робота з природніми матеріалами. Аплікація з різних видів круп." проведена у 6-А класі комунального закладу "Сосницький навчально-реабілітаційний центр" вихователем вищої категорії Конотопець Н. М.
Перегляд файлу

Тема:   Робота з природніми матеріалами.

             Створення композиції з різних видів круп « Метелик»   

Мета: удосконалювати навички роботи з різними природними матеріалами,

            зокрема, крупами; учити  планувати послідовність виконання дій під    

            час виготовлення аплікації; розвивати мислення, мовлення, пізнаваль-

            ний інтерес, практичні уміння і навички; звертати увагу на вимову

            учнів; виховувати естетичний  смак, акуратність в роботі.

Обладнання:  папір, картон, прості олівці, ножиці, клей, ілюстрації із 

                         зображенням різних комах, метеликів, зразок аплікації ,  

                         роздрукована для кожного учня покрокова інструкція

                         виконання роботи.

 

Хід заняття:

1. Організаційна частина

 Перевірка готовності до заняття. ( Перевірити, чи все, необхідне для роботи, є на партах.)

Створення відповідного емоційного настрою.

 Привітання.

Всі сідайте, учні, тихо.

Домовляймось не шуміти,

на занятті не дрімати,

а старанно працювати.

- Який сьогодні день тижня ?

- Яке буде заняття ?

-         Пригадайте, про що ми вели мову на минулому занятті?

- Як ви думаєте, що ми будемо робити сьогодні?

 

 

2. Вступна бесіда

- Незабаром у нашій школі традиційно буде проходити виставка виробів з природних матеріалів. На минулому занятті ми з вами повторювали різноманітність цих матеріалів та способи і прийоми роботи з ними. А сьогодні більш детально зупинимося на виготовленні аплікації з різних видів круп.

- Пригадайте, які крупи ви знаєте?

- Добре, молодці.

- Скажіть, будь ласка, яка зараз пора року?

- Що відбувається в природі восени?

— Розкажіть, як звірі готуються до зими?

— Чому птахи відлітають у теплі краї?

— Чого їм не вистачає?

— Куди поділися комахи?

  • У яку пору року ми можемо бачити багато комах?

— Знайдіть у цьому ланцюжку назви комах. (Мурашка, джміль, бджола,

метелик, коник, бабка.)

  На дошці – малюнки різних комах.

-  Комахи — це такі маленькі тваринки, у яких шість ніг, а тіло має три частини: голова, груди, черевце.Комах у світі найбільше — більше, ніж усіх інших видів тварин, разом узятих. Живуть вони скрізь, хіба що крім солоної води та океанів. Комахи вміють літати, плавати, стрибати.

  • Відгадайте загадку:

На дорозі лежить квітка,

Пелюстки згортає,

Я хотів її підняти,

А вона літає. (Метелик)

— Що ви знаєте про метеликів?

(На дошці — ілюстрації метеликів.)

— З усіх комах метелики користуються найбільшою популярністю.

Навряд чи знайдеться на світі людина, що не захоплювалася б ними так само,

як захоплюються красивими квітами. Недарма в Давньому Римі вірили у те,

що метелики пішли від квітів. У світі відомо понад 140 тисяч видів

метеликів. Найбільшим денним метеликом нашого краю є махаон.

 

3. Повідомлення теми та завдань заняття.

- Отже, сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію «Метелик», використовуючи при цьому різні крупи.

4. Основна частина

а) Розгляд та аналіз зразка

- Подивіться уважно на зразок цієї аплікації і назвіть крупи, які будуть нам потрібні під час роботи.

- Яка крупа використовується для тулуба? ( голови, крилець, вусиків).

- Яка крупа використовується для оформлення основи нашої аплікації?

( Кожному учню розданий  покроковий інструктаж по виконанню аплікації  ії зображеннями. Див. додаток.)

                                           Фізкультхвилинка.

     

 б). Підбір необхідних матеріалів для роботи.

 - Перевіримо, чи все необхідне для роботи є у вас на партах.

 ( Учні називають матеріали та інструменти.)

  в) Складання плану послідовності виконання роботи.

          візьміть  цупкий картон;

          обведіть олівцем шаблон по контуру;

          домалюйте тулуб та на крильцях візерунки;

          підберіть природний матеріал для різних частин метелика;

          користуючись покроковим інструктажем,  виконайте аплікацію.

   

 г) Повторення правил техніки безпеки під час роботи.

         - Ножиці передавати кільцями вперед.

         - Клей наносити пензликом, не наливати багато.

         - Користуватися серветкою.

         - Крупу розгладжувати обережно пінцетом.

        - Під час роботи не крутитися, бути уважним.

   

  д) Практична робота .

( Надання кожному учню індивідуальної допомоги.)

5. Підсумок заняття.

- Всі добре попрацювали, молодці! Хто не закінчив роботу, можна продовжити у вільний час. А потім ми представимо ваші роботи на шкільну виставку.

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

                          

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
4 листопада 2020
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку