Подорож-гра
«У світі казки чарівної»
Мета: сприяти розвитку естетичних почуттів; навчати дітей слухати;
розвивати їх пам’ять, увагу, спостережливість; формувати оцінні судження; заохочувати до корисних справ; прищеплювати любов до своєї землі; вчити відрізняти добре від поганого.
Обладнання: ілюстрації до народних казок, дитячі малюнки, виставка книг,
речі з «Бюро знахідок».
Хід подорожі-гри
Заглядає в шибку казка сивими очима
Материнська добра ласка в неї за плечима.
В.Симоненко.
Ведучий. Казка – це надзвичайний і захопливий світ пригод. Вони приваблюють усіх своєю чарівністю, незвичайністю. Вони навчають нас мудрості, чуйності, винахідливості, сміливості, доброти.
За лісами за морями Мчить додому на крилятках,
Відчиняє двері брами, Де хитресенька лисичка
А за брамами отими, Всім дарує небелички
Чарівними золотими, А розпатлана Яга
Диво – казка походжає. Всіх не любить, всіх страха
Нас гостинно припрошає Там маленька мишка сіра
До веселої господи. Ріпку витягти зуміла,
Де чарівнії жар-птиці Мир богатирі пильнують,
З квітів п’ють нектар-водицю, Все за зміями полюють.
Де Телесика гусятко Диво,диво,дивина – це чарівна
сторона.
Розминка.
1.За ілюстраціями з книжок визначте назви казок.
Дітям пропонуються ілюстрації до казок «Колобок», «Коза – дереза», «Котик та півник», «Солом’яний бичок», «Пан Коцький», «Кривенька качечка», «Сірко».
2. Поясніть, як ви розумієте прислів’я.
Вистава « Зайчикова казочка» (за твором Ю.Ярмиша) у виконанні учнів 3 класу.
Гра «Математика у казках»
Гра «Телеграми від казкових героїв»
Хто з казкових героїв міг дати такі телеграми?
Конкурс «Знавці казок»
«Бюро знахідок»
Учні витягують із мішка предмети і відгадують, із яких вони казок.
Яйце - «Курочка Ряба».
Солома - «Солом’яний бичок».
Колосок – «Колосок».
Рукавиця – «Рукавичка».
Горох – « Котигорошко».
Яблуко – « Гуси – лебеді».
Гра «Скік та скік»
Діти обирають зайчика . Взявшись за руки, рухаються по колу. Зайчик в центрі кола. Всі гравці повторюють слова і рухи за ведучим. До кого з діток зайчик зробить скік, той стає на його місце.
Зайчик дуже забруднився,
Та чомусь він не помився,
Митися ми разом будемо.
Миєм ротик, миєм вуха
Білі лапочки м’якенькі .
Зайчик гарний і чистенький.
Рушничком він шкуру витре,
Скік та скік до нас, до діток.
Казкові загадки.
А потім достигла, великою стала.
Став дід тоді всіх гукати:
На бесіду з нашим півником.
Схопила півня на обід
Й замела мітлою слід.
У якій такій квартирі?
Дуже тісно – невеличка
Ця чудова ….
Пісня «В цьому залі ми – сім’я»( з рухами).
Приспів:
В цьому залі ми - сім’я -1,2,3.
Ти і ми, і ви, і я – 1,2, 3.
Посміхнись тому, хто зліва.
Посміхнись тому, хто справа.
Приспів.
Руку дай тому, хто зліва.
Руку дай тому, хто справа.
Приспів.
Обніми того, хто зліва.
Обніми того, хто справа.
Приспів.
Розсміши того, хто зліва.
Розсміши того, хто справа.
Приспів.
Ведучий. Зустріч скінчилася наша, малята,
Веселих героїв згадали багато.
Але не сумуйте, не будем прощатись.
Давайте частіше в казках зустрічатись.
Читайте і слухайте, вивчайте і переказуйте казки. Нехай вони, як і в давні часи, невтомно мандрують світом і вчать людей, як треба по правді жити.
1