"Подорож на олімп Мовознавства" гра-квест

Про матеріал

Поцікавтесь і зрозумієте,що завдання квесту допоможуть учням 4-9кл.у грі показати свої знання,уміння,навички,ерудицію,кмітливість,творчість,талант,швидкість володіння ІКТ.А основне-вони вільні у своїх діях,їм дозволено заходити у всі кімнати школи,їх підтримають і почують не тільки вчителі мови,а всі,хто в цей день знаходиться у школі.Вони вперше розкриють для себе цікаві факти про тих,хто навчається і працює в школі.Крім завдань,підібрані маршрути,відповідно до віку і можливостей учнів.



Перегляд файлу

21 ЛЮТОГО - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МОВИ

 

 

 БУДЕТЕ МАТИ ЗМОГУ  ПОКАЗАТИ  СВОЇ

 1.ЗНАННЯ

       2.УМІННЯ                                                               

            3.НАВИЧКИ

                  4.ЕРУДИЦІЮ

                         5.КМІТЛИВІСТЬ

                                 6.ТВОРЧІСТЬ

                                        7.ТАЛАНТ

                                            8.ШВИДКІСТЬ ВОЛОДІННЯ ІКТ

 

 

 

 

ОТОЖ,ЗАПРОШУЄМО УСІХ УЧНІВ 4-9кл.  ДО УЧАСТІ

                          У  КВЕСТІ

 

   ПОДОРОЖ  НА ОЛІМП «МОВОЗНАВСТВА»,

 

   ЯКИЙ ПРОЙДЕ У ПОНЕДІЛОК, 19 ЛЮТОГО 2017р.

НА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІЙ ЛІНІЙЦІ КОЖЕН КЛАС ОДЕРЖИТЬ МАРШРУТНИЙ ЛИСТ,А ТРИВАТИМЕ ПОДОРОЖ ДО КІНЦЯ УРОКІВ.

 

ЗАВДАННЯ  МОЖНА ВИКОНУВАТИ ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ВИХОВНОЇ ГОДИНИ ТА  ПЕРЕРВ.

 

ЖУРІ: УСІ ВЧИТЕЛІ ТА ПРАЦІВНИКИ ШКОЛИ

 

 

 

 

РАДА  ЛІТЕРАТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ  СТУДІЇ

                      «ЧИСТЕ  ДЖЕРЕЛО»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М А Р Ш Р У Т   (ЗАВДАННЯ №1)

 

8кл. Завдання№1 на дверях у кімнаті,де є і столи,і крісла,але учні там не навчаються,проте дуже люблять це місце

 

   9кл.№1 Завдання  у тому місці,де зберігаються усі відомості  про учнів вашого класу від дня вступу у щколу і по сьогоднішній день

 

 

     5кл. Завдання №1у вчителя,який народився після Міжнародного дня мови

 

     4кл.Завдання №1 у класі,де навчається найбільше учнів

 

 

      6кл. Завдання№1 у куточку Шани і Слави людям,якими гордиться школа і село

 

 

       7кл. Завдання№1 у найвідомішій книзі Т.Г.Шевченка(подумайте,де вона знаходиться)

ЗАВДАННЯ № 1

 

   №1   9 кл.Поставити наголос у словах

         Дочка,чотирнадцять, діалог, кілометр,завдання

 

 

 

    №1         8кл. Виправити помилки

 

Ненаписав,великдень, чий небуть, у Івана, матірю

 

 

 

     №1          5кл. Якого  члена  речення немає?(Викреслити)

 

    Підмет,присудок,додаток, займенник,обставина,означення

 

 

 

    №1         6кл. Якого члена речення немає у  реченні?(допишіть)

 

              У школі проходить квест з мови.

 

 

      №1       4кл.Прочитайте уважно! Усе правильно?

 

      Н.хто?що?

      Р.кого?чого?

      З.кого?що?

      Д.кому?чому?

      О.ким?чим?

       М.на кому?на чому?

       К.

Виберіть варіант відповіді:

 

      Так                                         ні

 

 №1 7кл .  Синоніми,антоніми,омоніми вивчає розділ науки про мову,що називається…(закінчіть думку)

Завдання №2

 

 №2  4кл.1.Визначіть рід,число,відмінок слова Поздимир,запишіть його у множині.   (відповісти усно)

 

 

 

№2    6кл.Ворота,окуляри,шашки,штани.  У чому секрет(особливість) цих слів?       (відповісти усно)

 

 

 

№2   5кл. Знайти помилку. Сонце,Маріє,Поздимир,земле,мамо.

        (відповісти усно)

 

 

№2   7кл. Хто,що,який,чий. Це займенники питальні чи відносні?

              (відповісти усно)

 

 

 

 №2  8кл.  Не знаю правильної відповіді. Це речення неозначено-особове. Так  чи   ні.(виберіть усно варіант відповіді)

 

№2  9кл.Сміються й плачуть соловї і б`ють піснями в груди…

         У реченні треба ставити:

          А) ,

             Б) ;

             В) –

             Г) :

             Д) нічого     (усна  відповідь)

 

МАРШРУТ ЗАВДАННЯ №3

 

  9кл.Завдання №3 у блозі НАТАЛІЇ ГРИГОРІВНИ.  На сторінці «Педагогічна        скарбничка»

 

 

 

   8кл.Завдання №3 у того,хто навчив вас писати перші

  букви, слова та речення

 

 

   7кл.завдання №3 у керівника гуртка «Золота палітра»

 

 

 

 6кл. Завдання №3 у того, чию працю у школі ви не завжди

   поважаєте,не розуміючи,що шкодите найперше своєму

   здоров`ю

 

 

 

  5кл.Завдання №3 на дошці класу,де колись на перерві збиралися вчителі

 

 

 

 

 

  4кл.Завдання №3 у кімнаті ,де «ходить сон коло вікон»

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ №3          

 

 

 ЦІКАВИНКИ ІЗ ЧАРІВНОЇ  СКРИНЬКИ          

 

          ЧИ   ЗНАЄМО,ХТО В ДОМІ НАШОМУ ЖИВЕ? 

 

 

 

    №3 8кл. ЗАПИШІТЬ ПРІЗВИЩА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ ОДНАКОВА КІЛЬКІСТЬ БУКВ І ЗВУКІВ

 

 

 

 

  №3   9кл. ЗАПИШІТЬ ІМЕНА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ БІЛЬШЕ ЗВУКІВ,НІЖ БУКВ

 

 

 

 №3 6кл.ЯКЕ ПРІЗВИЩЕ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНЕ СЕРЕД УСІХ УЧНІВ ШКОЛИ?(письмово)

 

 

 

 

   №3   7кл.ЯКА   БУКВА НАЙПОПУЛЯРНІША НА ПОЧАТКУ ПРІЗВИЩА УЧНІВ ШКОЛИ? (письмово)

 

 

 

 

    №3  4кл.ЗАПИСАТИ В АЛФАВІТНОМУ ПОРЯДКУ ІМЕНА УЧНІВ  СВОГО КЛАСУ  (письмово)

 

 

№3    5кл.Записати імена працівників школи,які роблять усе,щоб вам було затишно,щоб були здорові ,хоч не є вчителями. (письмово)

МАРШРУТ №4

 

 

5кл.Завдання №4 у вчителя,який ніколи  не викликає учнів до дошки на своєму уроці

 

 

8 кл.Завдання №4 у кабінеті, який найменший за розміром,але у ньому- усі важливі документи про учнів,учителів,працівників школи

 

 

6кл.Завдання №4 у вчителя,якому ви найбільше розкриваєте таємниці свого шкільного життя.Подумайте,хто він?

 

 

4кл. Завдання№4 в учителя,з яким попрощаєтесь через три місяці

 

 

 9 кл.Завдання №4 у кімнаті на столі,про яку ви щодня думаєте,переступивши поріг школи, і поспішаєте наввипередки

 

 

7кл. Завдання №4 у підручнику,який ви найчастіше відкриваєте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 ЗАВДАННЯ №5

 

         А)   Станція  « Помилка»

 

  Щоб  перейти на наступну зупинку,прочитай ще раз уважно усі повідомлення про квест.(Маєш зауваження – розкажеш  усно)

 

       Б) Зупинка «Що? Де?»

 

Завдання: відгадати ,що знаходиться у посудині, записати у коментарі і вказати клас.

Там лежить те, що по-різному називається в українській та російській мовах. З'явилось це слово в давньоіндійській мові і звучало приблизно, як «шакара».

 

Підказка: 1) означало «пісок», 2) деякі народи видобувають з тростини, а деякі – з овочів.

 

 

 

 

Картинки вставити

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: цукор – сахар.

 

 

doc
Додано
15 липня 2018
Переглядів
2460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку