«Подорож семи гномів» конспект уроку з формування пізнавальної сфери першокласників

Про матеріал
Конспект уроку з розвитку пізнавальної сфери першокласників «Подорож семи гномів»
Перегляд файлу

                                                                                      Кобилинська С. В.,

                                                                                          практичний психолог

                                                                                           Кирданівського ЗЗСО

                                                                             І-ІІІ ступенів,

Коростенського району

                                                                                           Житомирської області

                                           «Подорож семи гномів»

конспект уроку з формування пізнавальної сфери першокласників

Мета: формування пізнавальної сфери у першокласників.

завдання:

  • розвиток пізнавальних інтересів і кругозору.
  • виховання інформаційної культури учнів, уважності, спостережливості, посидючості.
  • розвиток навичок самоконтролю, впевненості в своїх можливостях, згуртування, групових стосунків.

Вік: 7-8 років

Хід уроку

- Доброго дня, діти! Я рада вас бачити! (Психологічний настрій)

Діти, щоб нам з вами налаштуватися на роботу, щоб краще думалося, давайте проведемо невелику гру. Створюємо гарний настрій: «Посміхніться!»; «Скажіть один одному гарні слова».

Давайте спробуємо скласти «Азбуку хороших слів»: згадайте добрі, хороші слова на букву «В» (веселий, вихований, ввічливий, великодушний, всезнаючий, тощо)

Основна частина.

Діти, сьогодні до нас у гості  прийшли семеро гномів. А чи знаєте ви, як їх звуть?  Давайте з ними познайомимося:

https://sun9-72.userapi.com/c851236/v851236414/1c89f5/RNqfoiuvVZo.jpg 

 

 

 

 

 

 

 Скромник    Веселун     Простак       Соня        Розумник   Буркотун   Чхун      

 

 

Гноми знайшли карту скарбів. Вони просять нас про допомогу! Діти, допоможемо їм знайти заховані піратські скарби?

 Тоді вирушаємо в подорож.

http://i.mycdn.me/i?r=AzEPZsRbOZEKgBhR0XGMT1RknQLgCDSoxDbNJzqYlbpCsKaKTM5SRkZCeTgDn6uOyic 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На шляху у нас перешкода. Що ж це таке? Правильно річка. Що б перейди через неї потрібно відгадати ці загадки:

https://xn-----6kckiwadblcgjxwwirci4z.xn--p1ai/media/posts_admins/lisy/veselaya-lisichka.jpg1.  До пухнастого хвоста

    личить шубка їй руда.

    Як рушає полювати,

https://st2.depositphotos.com/7857468/12367/v/450/depositphotos_123679446-stock-illustration-woodpecker-on-the-tree.jpg    не виходить зайчик з хати.

2. Тук-тук-тук, тук-тук-тук —

     лине лісом перегук.

     Телеграми всім завзято

       відправляє з пошти …

3. Спробуй, друже, відгадати,

   Що за стрій у небесах:

    Чи клубки пухкої вати,

   Чи то пір’я з крупних птах,

   Чи біжить овець отара?

    Ні, пливуть це білі …

І нарешті загадка, відповідь на яку допоможе нам перейти річку

        Над глибокою рікою

https://clipart-best.com/img/bridge/bridge-clip-art-1.png        Вигнув спину він дугою.

        Всі по ньому їдуть,

      Всі по ньому йдуть,

       А з собою не беруть.

- Молодці! Ви впоралися із загадками. І ми вирушаємо далі. Нас чекає дрімучий ліс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кого ж ми зустріли в цьому лісі? Так, це лісоруб.

Він вирішив нам допомогти пройти ліс. Але спочатку потрібно допомогти самому лісорубові, адже він назбирав букет квітів, але поки рубав дерева, то  всі квіти розгубив.

м

а

к

р

т

с

і

б

щ

н

к

й

о

т

р

о

я

н

д

а

і

с

н

д

п

я

ч

а

о

р

р

т

ю

л

ь

п

а

н

л

ц

и

р

о

м

а

ш

к

а

і

и

с

а

и

л

і

л

і

я

у

с

 Давайте знайдемо в цій таблиці  назви квітів, які зібрав лісоруб. Їх має  бути 8.

 

 

          

https://i.pinimg.com/originals/12/43/d8/1243d884ba5166654725de4a3c452dfa.png     

 

 

 

 (Мак, ірис, айстра, троянда, тюльпан, ромашка, лілія, нарцис)

Молодці! Впоралися із завданням. Ось і пройшли ми ліс дрімучий, пора прощатися з лісорубом.

Діти, нам залишилося зовсім трішки - пройти лабіринт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ура! Ми пройшли лабіринт, і знайшли скарби піратів.

Рефлексія

- Ось і закінчилася наша подорож. Сім гномів говорять вам спасибі.

- А тепер оцініть свою роботу на занятті, вибравши гномика відповідного настрою. До нових зустрічей!

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b3230deb83ea2160aaf3bb64141bbdcb&n=13https://w7.pngwing.com/pngs/422/394/png-transparent-dwarf-painting-snow-white-grumpy-seven-dwarfs-bashful-t-shirt-dwarf-hand-vertebrate-disney-princess.png 

 

https://www.pngitem.com/pimgs/m/488-4880052_snow-white-sneezy-dwarf-png-transparent-png.png

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
11 березня
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку