Кобилинська С. В.,
практичний психолог
Кирданівського ЗЗСО
І-ІІІ ступенів,
Коростенського району
Житомирської області
«Подорож семи гномів»
конспект уроку з формування пізнавальної сфери першокласників
Мета: формування пізнавальної сфери у першокласників.
завдання:
Вік: 7-8 років
Хід уроку
- Доброго дня, діти! Я рада вас бачити! (Психологічний настрій)
Діти, щоб нам з вами налаштуватися на роботу, щоб краще думалося, давайте проведемо невелику гру. Створюємо гарний настрій: «Посміхніться!»; «Скажіть один одному гарні слова».
Давайте спробуємо скласти «Азбуку хороших слів»: згадайте добрі, хороші слова на букву «В» (веселий, вихований, ввічливий, великодушний, всезнаючий, тощо)
Основна частина.
Діти, сьогодні до нас у гості прийшли семеро гномів. А чи знаєте ви, як їх звуть? Давайте з ними познайомимося:
Скромник Веселун Простак Соня Розумник Буркотун Чхун
Гноми знайшли карту скарбів. Вони просять нас про допомогу! Діти, допоможемо їм знайти заховані піратські скарби?
Тоді вирушаємо в подорож.
На шляху у нас перешкода. Що ж це таке? Правильно річка. Що б перейди через неї потрібно відгадати ці загадки:
1. До пухнастого хвоста
личить шубка їй руда.
Як рушає полювати,
не виходить зайчик з хати.
2. Тук-тук-тук, тук-тук-тук —
лине лісом перегук.
Телеграми всім завзято
відправляє з пошти …
3. Спробуй, друже, відгадати,
Що за стрій у небесах:
Чи клубки пухкої вати,
Чи то пір’я з крупних птах,
Чи біжить овець отара?
Ні, пливуть це білі …
І нарешті загадка, відповідь на яку допоможе нам перейти річку
Над глибокою рікою
Вигнув спину він дугою.
Всі по ньому їдуть,
Всі по ньому йдуть,
А з собою не беруть.
- Молодці! Ви впоралися із загадками. І ми вирушаємо далі. Нас чекає дрімучий ліс.
Кого ж ми зустріли в цьому лісі? Так, це лісоруб.
Він вирішив нам допомогти пройти ліс. Але спочатку потрібно допомогти самому лісорубові, адже він назбирав букет квітів, але поки рубав дерева, то всі квіти розгубив.
м |
а |
к |
р |
т |
с |
і |
б |
щ |
н |
к |
й |
о |
т |
р |
о |
я |
н |
д |
а |
і |
с |
н |
д |
п |
я |
ч |
а |
о |
р |
р |
т |
ю |
л |
ь |
п |
а |
н |
л |
ц |
и |
р |
о |
м |
а |
ш |
к |
а |
і |
и |
с |
а |
и |
л |
і |
л |
і |
я |
у |
с |
Давайте знайдемо в цій таблиці назви квітів, які зібрав лісоруб. Їх має бути 8.
(Мак, ірис, айстра, троянда, тюльпан, ромашка, лілія, нарцис)
Молодці! Впоралися із завданням. Ось і пройшли ми ліс дрімучий, пора прощатися з лісорубом.
Діти, нам залишилося зовсім трішки - пройти лабіринт.
Ура! Ми пройшли лабіринт, і знайшли скарби піратів.
Рефлексія
- Ось і закінчилася наша подорож. Сім гномів говорять вам спасибі.
- А тепер оцініть свою роботу на занятті, вибравши гномика відповідного настрою. До нових зустрічей!