14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Подорож у країну Динозаврів.

Про матеріал
Подорож у країну динозаврів (дидактична гра для 6 класу) Мета: Сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей школярів під час вивчення теми « Множення і ділення звичайних дробів». Розвивати логічне мислення, кмітливість.Уміння швидко орієнтуватись в ситуації, розвивати увагу, спостережливість, виховувати культуру поведінки, повагу до суперника,товариськість.
Перегляд файлу

           Подорож  у країну динозаврів

                              (дидактична гра для 6 класу)

Мета:

Сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей школярів під час вивчення теми « Множення і ділення звичайних дробів». Розвивати логічне мислення, кмітливість,Уміння швидко орієнтуватись в ситуації, розвивати увагу, спостережливість, виховувати культуру поведінки, повагу до суперника,товариськість.

Обладнання:

Плакати до уроку (загадкові динозаври), дошка, крейда, папір, ручки.

                                  Хід гри

 Вступ

Ведучий: Уявіть, що ви потрапили в Загублений Світ, який знаходиться невідомо де і з якого можна вибратися, тільки пройшовши через нього. Там ви побачите те, чого в своєму житті ніколи не зустрічали. У цьому світі ростуть величезні дерева, квіти, які набирають небувалих і незрозумілих форм.

Якщо ви подивитесь під ноги, то побачите жовтувато-рожевий грунт з безліччю різноманітних слідів. Кому вони належать? Це сліди не тигрів, і навіть не слонів, а велетенських доісторичних тварин, які засиляли нашу Землю 120 млн років тому.

Завдання кожної групи- пройти  через  територію  динозаврів. Для цього потрібно розв’язати завдання,які ставить той чи інший велетень.

У нас є три групи, кожна група повинна потрапити  до загадкової істоти. Для цього ми пройдем не легкий шлях з  різними перешкодами. У цій нелегкій подорожі вам пригодиться дуже важливий багаж – це ваші знання!

На дошці  із зворотної сторони висять плакати на яких вказано шлях по якому мають пройти учасники. Правильна відповідь команд відкриває їм подальший шлях.

                          DSCN3869.JPGDSCN3925.JPG

                                                         13

I етап. Старт

Виконати множення, картка №1

IІ етап. Зростання швидкості:

На дошці написано ряд дробів, потрібно розмістити їх в порядку зростання, кожній команді .

IIІетап.Скоротній шлях:

Учні отримують картки із завданням скоротити дроби. Добуток обрахованих чисельників  вкаже на подальший шлях гравців.

Команда  яка впоралась перша,  оголошує відповідь і якщо відповідь правельна  учні отримують наступне завдання.

IV етап.Примножена швидкість:

У даному завданні,  до числа яке написане на дошці потрібно дописати своє число та перемножити дані числа.

                                                                                                    14

             V етап. Перетворення перешкод:

Учні отримують завдання - перетворити мішані числа в неправильний дріб та перемножити їх.

VІ етап. Знаходження невідомого:

Розв’язати рівняння, картка №6

VІІ етап. Остання перешкода:

На плакаті утворився приклад, учні отримують завдання його розв’язати.

Розвязавши правильно, учні дізнаються назву динозавра.

Ведучий: Поблизу боліт бродили найбільші сухопутні тварини всіх часів – динозаври.

Процарювавши на Землі 160 мільйонів років динозаври зникли з лиця землі. Научне  дослідження про динозаврів  формувалося головним  чином  на основі вивчення закаменілостей  даних істот.

Палеонтологи ( спеціалісти які вивчали древні форми життя) представляли собі чітке походження та виникнення динозаврів їх анатомію та образ життя.

DSCN3928.JPGDSCN3929.JPGDSCN3930.JPG                

Ведучий: Команда яка найшвидше подолала перешкоди, привела нас до незвичайної  істоти –

                        ТОРОЗАВРА

Зустріч із Торозавром. Вчитель перевертае плакат з загадковою істотою -  Терозавром.

Ведучий: Терозавр переводиться з латинського – « Ящер – Бик, або з греческого язика « Пористий Ящер» . Терозавр важив 8 – 9 тоню Його довжина сягала 7,5 метрів, він мав найбільшу голову поміж усіх тварин, що будь – коли мешкали на Землі,- 2,6 метра завдовжки. Попри його страшний вигляд. Він не був хижаком. Його їжа рослини.

 

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=202329084-61-72&n=21

                                 СТЕГОЗАВР

Ведучий: Стегозавр хоча й великий за розміром, але травоїдний. Цей динозавр жив у болотах та на берегах озер. Довжина його тіла – 9 метрів, задніх ніг – 3,4, а передніх – лише 1,2 метра. Його мозок був не більшим за волоський горіх. На спині та хвості стегозавра знаходилось безліч рогових пластин, щот захищали його.

Попри колосальні розміри, стегозавр мав багато ворогів, які часто дошкуляли йому, та гострі вирости на тілі захищали ящера.

 

                                                                                               16

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=444338177-11-72&n=21

 

                 СПІНОЗАВРОМ

Ведучий: Спінозаври жили на нашій планеті близько 80 мільйонів років тому. Це один із найнебезпечніших ящерів – хижаків – велика тварина довжиною до 12 метрів. На спині у нього стримів високий кістяний гребінь, що допомагав зігрітися в променях вранішнього сонця після холодної ночі. Цей гребінь дістався  ящірові, мабуть, від давніх риб, що населяли планету задовго до динозаврів.

http://im6-tub-ua.yandex.net/i?id=171030861-25-72&n=21

 Узагальнення і систематизація

                                                  17

Підсумок уроку та пояснення домашнього завдання.

Запитання до учнів:

  1.          Чи сподобався вам урок?
  2.          Чи сподобалась подорож  у країну динозаврів?
  3.          Що знадобилось сьогодні на уроці з попередніх занять?
  4.          Що було найскладнішим під час виконання завдань?
  5.          Що сподобалося найбільше?

Ось і закінчилася наша подорож. І закінчувати урок вже настала пора.

Сьогодні ви не витрачали час, тому є кандидати для нагород у    нас(Оцінювання учнів).

Домашнє завдання.

Скласти кросворд з теми „ Множення дробів”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         18   

 

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку