20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Подільність чисел. Усний рахунок 6 клас.

Про матеріал
Подільність чисел. Мета: Сформувати і закріпити в учнів уміння і навички виконувати вправи на усний рахунок; розвивати уміння аналізувати, робити висновки, знаходити власні способи розв’язання; формувати компетентності: соціальні (розвивати пізнавальну активність учнів), комунікативні (формувати власну точку зору, розвивати культуру мовлення, вміння доводити власну позицію); виховувати активність, увагу, кмітливість, самостійність; прищеплювати інтерес до математики.
Перегляд файлу

 

Тема. Подільність чисел.

 

Мета:

  • сформувати і закріпити в учнів уміння і навички виконувати вправи на усний рахунок;
  • розвивати уміння аналізувати, робити висновки, знаходити власні способи розв’язання;
  • формувати компетентності: соціальні (розвивати пізнавальну активність учнів), комунікативні (формувати власну точку зору, розвивати культуру мовлення, вміння доводити власну позицію);виховувати активність, увагу, кмітливість, самостійність;

прищеплювати інтерес до математики.

Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Урок-подорож.

 

Обладнання: Вчительська презентація до уроку 

Структура уроку:

І. Організація класу.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

ІV. Розвязування задач і вправ.

V. Домашнє завдання.

VІ. Підсумок уроку.

 

                            ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.

Учитель. Зараз ми відправимось у незвичайну мандрівку – казкову-подорож

Подорожуючи та зупиняючись на різних станціях, ми переконаємось про необхідність та

вміння розв’язування задач на усний рахунок.

(Учні записують в зошитах число, класна робота і тему уроку.)

 

Епіграф уроку: Мало мати хороший розум,

головне – добре його застосувати.

 

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.

 Збираючить у подорож ви повинні були зібратись, виконати домашнє завдання. То ж давайте перевіримо.

               «Перевірка домашнього завдання»

 

 

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

 Перед подорожжю слід повторити правила, які знадобляться нам в дорозі.

1 Які числа діляться на 2,5 і 10?

2 Сформулювати ознаки подільності на 9 і на 3.

3 Які числа ми називаємо простими та які складеними?

4 Навести приклади.

 

ІV.РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (усний рахунок)

 

Посміхнімось один одному і подаруймо хороший настрій. Отже, ми готові відправлятись. А я буду вашим екскурсоводом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 V.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

 «Зупинка «Домашня» 

 

 Подорож завершується. Кінцева наша зупинка «Домашня». Готуючись до наступної нашої зустрічі, слід виконати такі завдання:

 

Написати 40- трицифрових чисел та виписати з них ті числа які діляться на (таблиця)

2; 3; 4; 5; 6; 9; 10.

 

VІ.ПІДСУМОК УРОКУ.

Оцінювання.Подорож була вдалою. Де-хто з вас отримуєсувеніри-оцінки.

Рефлексія (усна).

Про що ж дізнались ви під час мандрівки? Чи можливо знали і ще раз переконались?

На уроці я …

Дізнався …

Зрозумів …

Навчився …

Я не вмів, а тепер умію …

На наступному уроці я хочу …

А з яким настроєм ви прибули додому? (Учні демонструють свій настрій)

 «Дякую за увагу! До зустрічі!»

 

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку