Тема. Подільність чисел.
Мета:
прищеплювати інтерес до математики.
Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Урок-подорож.
Обладнання: Вчительська презентація до уроку
Структура уроку:
І. Організація класу.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ІV. Розв′язування задач і вправ.
V. Домашнє завдання.
VІ. Підсумок уроку.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.
Учитель. Зараз ми відправимось у незвичайну мандрівку – казкову-подорож
Подорожуючи та зупиняючись на різних станціях, ми переконаємось про необхідність та
вміння розв’язування задач на усний рахунок.
(Учні записують в зошитах число, класна робота і тему уроку.)
Епіграф уроку: Мало мати хороший розум,
головне – добре його застосувати.
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.
Збираючить у подорож ви повинні були зібратись, виконати домашнє завдання. То ж давайте перевіримо.
«Перевірка домашнього завдання»
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Перед подорожжю слід повторити правила, які знадобляться нам в дорозі.
1 Які числа діляться на 2,5 і 10?
2 Сформулювати ознаки подільності на 9 і на 3.
3 Які числа ми називаємо простими та які складеними?
4 Навести приклади.
ІV.РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (усний рахунок)
Посміхнімось один одному і подаруймо хороший настрій. Отже, ми готові відправлятись. А я буду вашим екскурсоводом.
V.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
«Зупинка «Домашня»
Подорож завершується. Кінцева наша зупинка «Домашня». Готуючись до наступної нашої зустрічі, слід виконати такі завдання:
Написати 40- трицифрових чисел та виписати з них ті числа які діляться на (таблиця)
2; 3; 4; 5; 6; 9; 10.
VІ.ПІДСУМОК УРОКУ.
Оцінювання.Подорож була вдалою. Де-хто з вас отримуєсувеніри-оцінки.
Рефлексія (усна).
Про що ж дізнались ви під час мандрівки? Чи можливо знали і ще раз переконались?
На уроці я …
Дізнався …
Зрозумів …
Навчився …
Я не вмів, а тепер умію …
На наступному уроці я хочу …
А з яким настроєм ви прибули додому? (Учні демонструють свій настрій)
«Дякую за увагу! До зустрічі!»