Подорож у Країну Здоров'я

Про матеріал
Щоденне піклування про своє здоров’я. Матеріал містить інформацію про основні складові здорового способу життя, поради щодо збереження здоров'я в цікавій ігровій формі.
Перегляд файлу

Тема: Щоденне піклування про своє здоровя.

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності, взаємодіяти зі всіма учасниками навчально-виховного процесу; предметна – розширити уявлення про щоденне піклування свого здоров’я, здоровий спосіб життя, його складові частини; здоров’язбережувальна: розвивати бажання свідомо дотримуватись здорового способу життя; виховувати старанність у виконанні основних правил збереження здоров’я, допомогти усвідомити, що здоров’я – це багатство не лише людини, але й суспільства в цілому.

Тип уроку: подорож у Країну Здоров’я.

Обладнання:  казковий герой Карлсон, ілюстрації, малюнки, плакат «Життя не в тому, щоб жити, а в тім. Щоб бути здоровим» Марціал, І ст..н.е., таблиця «Основні складові здорового способу життя».

Хід уроку

І. Етап орієнтації.

Ось урок сигнал нам дав –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

Учитель: Діти, подивіться мені в очі! Погляньмо один на одного, посміхнімося, подумки побажаємо добра, успіхів. Сподіваємося, що ми зуміємо створити на уроці ситуацію успіху. Щоб наша праця була успішною, слід дотримуватися певних правил. Давайте пригадаємо їх:

  1. Правило підведеної руки.
  2. Дружня співпраця.
  3. Уважно слухати вчителя і учнів.
  4. Активно працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Вчитель: - Діти, з чого ми починаємо кожний свій день? (з вітання).

  • Як можна привітатися?
  •     Що означає вітання «Здрастуйте?» (Бажання здоровя на довгі роки)

Зрозуміло, всім відомо,

Що приємно буть здоровим,

Тільки треба знання,

Як здоровим стати.

  •     Говорять, що здоровя – найцінніший скарб людини. Про те, як стати здоровим, як піклуватися щодня про своє здоровя, як зберегти цей скарб, ви дізнаєтесь на цьому уроці.

ІІІ. Повідомлення нових знань.

  •     З нами в подорож у країну Здоровя вирушає Карлсон. З якої він казки? Він теж хоче бути здоровим і вміти піклуватися про своє здоровя, але не знає, як. Візьмемо його із собою в подорож?
  1. Опитування (технологія «Мікрофон»)
  •     Щоб вирушити у подорож, спочатку зясуємо, що є ознаками здоровя?
  •     Що ви робите, щоб бути здоровими?
  •     Які ознаки здоровя є у вас? Після висловлювань дітей учитель узагальнює і робить висновки.
  •     Як ще можна назвати здорову людину? (щасливою).
  1. Робота над віршами.
  • Перша зупинка – «Нехворійко».
  • Уважно прослухайте вірші. Що найважливіше для людини?

Учні декламують вірші.

Хочу я усім сказати,

Що здоровя краще мати,

Аніж хворому ходити

Й світ чарівний не любити!

Нам долать нові вершини,

Ми – майбутнє України!

Щоб творити і дерзати,

То здоровя треба мати!

Як зростемо ми здорові,

Як богатирі казкові,

Буде нація здорова

І держава пречудова!

Бесіда. – Що найголовніше для людини?

  •     Чому держава зацікавлена, щоб діти були здоровими?
  •     Так, держава постійно піклується про здоровя дітей, адже вони – майбутнє України. – А як вона піклується? (Відповіді дітей) навіть в конституції України – основному законі держави, у статті 49 зазначено, що кожен громадянин України має право на охорону здоровята медичну допомогу.

ІІІ. Фізкультхвилинка.

  •   Друга зупинка – «Спортивна».
    - Настав час зайнятися спортом!

Раз – підняти руки вгору,

Два – нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

Три-чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

IV. Робота з загадками.

  • Третя зупинка – «Дружна».
  •     Продовжуємо подорож Країною Здоровя. На цій станції живуть дружні помічники здоровя. Послухайте.
  •     Коли людина дихає свіжим повітрям, їсть свіжі продукти, багато рухається, береже зір, не перевтомлюється, намагається не застуджуватись, одягається по погоді, то кажуть, що ця людина веде здоровий спосіб життя
  •     Що ж таке здоровий спосіб життя?

Здоровий спосіб життя – повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоровя.

(Таблиця. Основні складові здорового способу життя)

  1. Рухова активність, загартовування, заняття спортом.
  2. Раціональне харчування.
  3. Дотримування режиму дня.
  4. Охайність і особиста гігієна.
  5. Запобігання захворюванням і травматизму.
  6. Прогулянка на свіжому повітрі.
  7. Гарний настрій.
  8. Організація робочого місця в класі і вдома.

Обговорення ілюстрацій малюнків, на яких зображені діти, що піклуються про своє здоровя.

  • Що означає щоденно піклуватись про своє здоровя?

У це поняття входить ціла низка корисних звичок. Хочете дізнатись, які ще є дружні помічники здоровя? Відгадайте.

Для здоровя вона – плюс,

Намотай собі на вус.

Кожен день по розпорядку

Маємо робить …

   (зарядку)

  • Хто щоранку робить зарядку?

Я здоровий – красота.

Бо здоровя – запорука –

Звісне діло – …

   (чистота)

  • Які правила гігієни ви знаєте?

Щоб здоровя міцне мати,

Необхідно - …

  (активно відпочивати)

  • Як ви це розумієте?

Здоровим бути щодня допоможе…

  (режим дня)

  • Хто знає, що таке режим дня?
  • Розкажіть, як ви його дотримуєтесь?

Щоб рости і жити, треба …

  (їсти й пити)

  • Яка їжа корисна для здоров’я?
  • Які правила харчування ви знаєте?

Висновок: Щоденне дотримання цих правил в певній послідовності називається щоденним піклуванням про своє здоровя і здоровим способом життя.

  Довідкове бюро (підготовлені учні)

На приймання їжі людина приблизно витрачає 6 років життя.

V. Робота з підручником.

  • Четверта зупинка – «Дбайлива».
  • Розглянемо малюнки та порівняймо їх.

 (Робота в підручнику на с. 21-22)

Вправи для пальців рук та гімнастика для очей с. 24-26.

 VІ. Узагальнення знань.

  • Інтерактивна технологія «Сперечання».
  •      Звісно, на одному уроці неможливо поговорити про все. Ми ще неодноразово завітаємо до Країни Здоровя.
  •      Наш гість хоче перевірити себе, чи правильно він зрозумів, що саме корисно для здоровя.
  •      Перебувати на свіжому повітрі (Так)
  •      Звичка брати все до рота, куштувати на смак (Ні)
  •      Довго сидіти біля телевізора чи компютера (Ні)
  •      Миття рук перед уживанням їжі (Так)
  •      Дворазове чищення зубів (Так)
  •      Паління цигарок (Ні)
  •      Загартовування (Так)
  •      Правильне, регулярне харчування (Так)
  •      Ввечері вчасно лягати спати (Так)
  •      Не одягатися по погоді (Ні)

 

  •      Молодці! Карлсон усе зрозумів і всього навчився. А зараз йому необхідно поспішати розповісти про все своїм товаришам.

 

VI. Підсумок уроку.

  • Що є найціннішим багатством людини?
  • Що таке здоровий спосіб життя?
  • Як ви щоденно піклуєтесь про своє здоров’я?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 березня
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку