20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Маршрут безпеки для учнів 1 класу

Про матеріал
Інтегроване заняття з учнями 1 класу НУШ .Маршрут безпеки в кшколі,подвір'я.
Перегляд файлу

 

                                                      Маршрут безпеки

Мета Сформувати в учнів уявлення про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в школі, моделювати алгоритм поведінки під час небезпечних ситуацій. Виховувати бережне ставлення до свого здоров’я.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття  учні повинні:

  • мати уявлення про небезпечні ситуації, які можуть вникнути в школі;
  • моделювати алгоритм поведінки під час небезпечних ситуацій.

          -   аргументувати значення дисципліни для збереження здоров’я.

Обладнання  і матеріали

  • маркери, скотч;
  •  ножиці, листки паперу А3
  •  предметні картинки (із зображенням різних дій дітей під час навчання, під час перерви, під час прогулянки, в їдальні тощо).

Що підготувати заздалегідь

  •  плакат очікувань «Футбольні ворота», надписи (їдальня, коридор, клас, двір сходи на  ).

Хід уроку

Вступна частина. Робота в колі

1.Знайомство: Привітання  (в колі разом з гостями)

Вчитель Любі гості й діти!  Добрий день !

Зичу праці і пісень

А ще, друзі ,всім бажаю

Сил, натхнення на весь день

 

Учні. Добрий день!-Ми вам сказали

і у серці запалало

сонце щастя й доброти 

Зараз кожний по черзі називає свої імя передаючи естафету другу.

Я Оксана  Василівна(торкаюся учня і т.д.)

Визначення настрою до уроку

Учитель.Дітки, а давайте дізнаємося який маєте настрій до заняття.

Хто має гарний настрій ---------хлопає в долоні

Хто поганий-----------підстрибує

А давайте покращемо свій настрій.

Руханка. «Опа-опа два притопа»(під музику з рухами)

Молодці, (можемо собі похлопати)

 

Робота за партами

 2. Правила.

Вчитель: “ Сьогодні ми будемо мандрувати по країні Школярії. Але перш ніж розпочати нашу подорож, давайте згадаємо, якими правилами ми користуємося.                                                             (слайд 1)

 (Правило піднятої руки, правило толерантності)

3.Очікування . Вправа «Футбольні ворота»

-Як ви вважаєте яким буде наш урок?

Учням роздаються м’ячі, які їм потрібно розфарбувати відповідним кольором обчисливши вираз, кожне число відповідає певному кольору і прикріпити на поле під очікуваним  результатом  від уроку . (слайд 2)

Цікавий

Веселий

Сумний

Жвавий

Творчий

Захопливий

повчальний

Пізнавальний

Грайливий

Цілеспрямований

Театралізований

Очікування  гостів ( на рукавичках, записують свої очікування, виставляють)

 

МАО

Лічба мячів. Скільки мячів?Яке найменше число? Яке найбільше число?  Назвати круглі числа? Чому їх називаємо круглими числами? Полічити від 30до 40? Порахувати десятками до 100.

 

МОВ написання слова футбол, звукова модель(звуки, букви).Складання речення. (Я люблю грати у футбол)

 -А де можна грати у футбол?(на спортивному майданчику,  у спортзалі, на   футбольному полі) ,на якому перел. назв.)                  слайд 3

 -Чи потрібно дотримуватися правил під час гри?

-так.

«Карта школярії» 

Але окрім спортивного майданчика і спортзала, у нашій школярії є:

 Їдальня, коридор, сходи, клас(слайд 4), це місця у  яких може чекати на нас небезпека.

 

Стук у двері( заходить хлопчик із перевязаною рукою і синяком).

Учень. Добрий  день, шановні друзі, вибачте ,що перериваю вас, але я почув що сьогодні ви вивчаєте правила безпеки в школі, і   хочу навчитися їх, адже не знання їх привело мене до такого стану, якщо дозволите.

Учитель учні дозволимо Сашкові бути присутнім на  нашому уроці.

 - (проходить і сідає)

 

2. Практична робота. Гра «Дослідники».

А зараз ми з вами пограємо в гру «Дослідники» Будемо досліджувати небезпечні місця в школі. З названих виберемо найбільш небезпечні для нашого життя. Як ви вважаєте які це місця?

Учні-(коридор, сходи, подвіря, їдальня)

Вчитель Далі будемо працювати в групах.

(таблички з назвами місць дослідження на партах)

                                                                                      (слайд5)

 1 – а група - у коридорі, сходи

 2 - а група – на подвір’я

 3-а група- їдальня

Але ,  перед тим як розпочати роботу давайте згадаємо правила роботи в групі.

Відповіді учнів.(демонструю на  плакаті)

 

Завдання групам : кожна група досліджує своє місце і називає  виявлені там небезпеки( опрацьовують фото матеріали)

Презентація роботи

 

 

3. Міні лекція. Учні  як ви вважаєте, чи може  спортзал  приховувати небезпеку?  (Слайд 5-6 -7-8)

-(відповіді учнів)

-Так, справді спортзал приховує від нас багато небезпек .Адже  у спортзалі потрібно  дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках  фізкультури. У спортзал не можна заходити без дозволу вчителя, і спортивного взуття, Штовхати у спину учня, який біжить попереду. Підсідати під гравця, який вистрибує. Робити підніжки, чіплятися за форму.  Переносити важкі прилади без дозволу вчителя. І обовязково мити руки після уроку) Адже це ваше, життя, яке ви повинні цінувати і оберігати, бо воно дається лише один раз.

4.Робота в групах.Гра «Артисти»

 1 – а група - у коридорі, сходи

 2 - а група – на подвір’я

 3-а група- їдальня

 

А зараз давайте пограємо в гру «Артисти»

 

1.Читання вірша(завдання одній групі)

 А, як дзвоник залунає

На перерву час іти.

Мишко на партах вже стрибає,

Почина когось трясти.

То потягне за косичку,

То з перил по сходах мчить,

То розбризкає водичку

Й стрімголов кудись летить.

То він дошку розмалює,

Та вазони поскида.

Каже він, що так жартує,

Ну, не хлопець, а біда!

То книжки порозкидає,

Дітям зошити порве,

То стілець візьме зламає –

Так у школі він живе.

(Обговорення вірша)

2-(завд.для.гупи). Поведінка у їдальні.

Кожен день ви відвідуєте шкільну їдальню і мабуть помітили, як ведуть себе учні.

 Черговий: Діти, до їдальні!
Учні по черзі миють руки, раптом вбігає Сашко , розштовхуючи дітей, пробирається до умивальника. Діти витирають руки рушниками, а Сашко  просто струшує з них воду, оббризкуючи всіх навколо. Діти стають один за одним у колону, а Сашко втискується у середину.
- Чи правильно поповодились діти?
- Хто неправильно? Чому?

 Обговорення.Правила поведінки в їдальні

 3. Сценка. "На перерві."

Ця історія сталася на шкільній перерві.

На перерві хлопці по коридору  носилися як очманілі. А Данило швидше за всіх. І, звичайно ж, він налетів похапцем на вчительку, мало не збивши її з ніг. Оксана Василівна зупинила Данила , строго запитала:

- Що ти повинен сказати?

 Здрастуйте! – відповів Данило. І всі засміялися

- Чому всі сміялися, коли почули відповідь Данила? Які слова він повинен був сказати?

(Відповіді дітей: Вибачте, будь ласка та ін.)

Якої травми завдав собі і вчителю?

У вчителя боліла рука, а  у хлопчика голова

Обговорення. Правила поведінки  на перерві на коридорі.

 

Перегляд відеоролика (безпека в школі)

Обговорення.

 

5. Руханка фізкультхвилинка

6. Колективна робота

Складання правил поведінки учнів у школі у малюнках.

 

Заключна частина

1.Завершення .Рефлексія. «Цеглинка і Я»

 

1.-Чи потрібно виконувати  правила безпечної поведінки в школі?

Так---------зелена цеглинка        Ні---червона цеглинка(слайд)

 

2Найкращим відпочинком на перерві є:

а) проведення цікавих ігор   ----------жовта цеглинка

б) лазіння по дерева та кущах--------синя цеглинка(слайд)

3.Я буду так поводитись.

Учитель Ти живеш у суспільстві людському.
Без людей ти не зміг би прожить.
І хоч правил багато є в ньому,
Ти всі правила мусиш завчить.
Щоб поводитись гарно і чемно,
Та й здоров’я, й життя зберегти.
З тим, хто правила знає, приємно
Спілкуватись і разом іти.

А тепер всі вивчені правила ми повторимо у віршах і запам’ятаємо їх добре-добре та будемо їх виконувати, щоб мати зразкову поведінку та жити в безпеці.

Учень 1*

Школа — це твій рідний дім.
Будь господарем у нім.
Парти бережи і стіни
Скрізь поводь себе відмінно.

 

Учень 2.

На перерві в ігри грайся,
А не бігай, не штовхайся.
Як ведеш себе негоже —
Завжди травма бути може

 

Учень 3.

У їдальні всі їдять,
Там не бігають — сидять.
Як їси — не поспішай,
Все прожуй, тоді ковтай.

 

Учень 4.

Підвіконня , любі діти,
Не для того, щоб сидіти.
Там хай квіточки стоять.
Діти ж поруч постоять.

Учень 5

По перилах не з’їжджай.
В гру на східцях теж не грай.
Сходи — це вже небезпека
Й до біди тут недалеко.

Учень 6.

 Наполегливо учися.
У житті це знадобиться.
Вчитись ти прийшов до школи —
Не забудь про це ніколи!

 

Вчитель. Ось і повторили ми з вами всі правила поведінки шкільного життя. Від кожного з вас залежить, яка у вас буде поведінка. А від поведінки буде залежати і успішність, і ваше здоров’я. Всі ви розумні діти і я впевнена, що ви обов’язково дотримуватиметесь всіх правил, щоб шкільне життя ваше було цікавим і безпечним, бо кожен з вас себе поважає.

 

Вчитель : “Якщо ваші очікування справдились, то поставте стікери в ворота Так-Ні. (Учень який зайшов навчатись теж отримує стікер і ставить його у ворота).

2. Прощання (утворюють коло всі),співають   пісню «Школа» з рухами, довільними для учнів.

«Вітамінчик –Молодець» (чарівний мішечок з фруктами)

Але наше здоровя залежить не лише від правильної поведінки, а й від вживання овочів і фруктів(отримують фрукти з мішечка).

-На кінець можемо собі сказати  «Ми – молодці».  

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку