Подорож у країну здоров'ячків

Про матеріал
Мета: формувати уявлення дітей про те, що здоров'я – головна цінність людського життя. Учити розуміти, що означає бути здоровим. Уточнювати і розширювати знання «корисних» і «не корисних продуктів харчування, що є у дітей, називати їх. Розвиток у дітей мислення, уяви. Уточнити уявлення про предмети особистої гігієни. Виховувати свідоме відношення до свого здоров'я.
Перегляд файлу

 

Конспект заняття на тему:

 «Подорож до країни здоров'ячків»

(старший дошкільний вік)

Вихователь: Кущ І.Л.

 

Мета: формувати уявлення дітей про те, що здоров'я – головна цінність людського життя. Учити розуміти, що означає бути здоровим. Уточнювати і розширювати знання «корисних» і «не корисних продуктів харчування, що є у дітей, називати їх. Розвиток у дітей мислення, уяви.  Уточнити  уявлення про предмети особистої гігієни. Виховувати свідоме відношення до свого здоров'я.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ.  Ігрова ситуація.

Вихователь: Діти, на світі є чарівна країна, в ній живуть одні здоров'ячки. Вони щодня говорять всім здрастуйте і бажають один одному здоров'я .

Давайте і ми з вами привітаємося з гостями і один з одним і побажаємо всім здоров'я. (вітаються)

(Стук у двері появляється герой).

Діти погляньте , хто до нас прийшов? Це ж Незнайко.

Він запитує чи ви полюбляєте дивитися  телевізор?

Діти відповідають.

Незнайко  теж дивився передачу  про чарівну країну, де живуть здоров'ячки і загадали усім глядачам загадку: «Що на світі всіх дорожче?» , але він був не уважний і прослухав відповідь до цієї загадки. А ви знаєте відповідь?

Діти відповідають.

Вихователь:  Незнайко, я сьогодні хотіла розповісти дітям про цю країну, тому що вранці отримала запрошення від самих здоров'ячків   (демонструє листа). Пропоную усім нам піти у подорож в країну здоров'я і дізнатися правильну відповідь на загадку «Що дорожче всього на світі?». Незнайко, помандруймо з нами! Пропоную піти пішки, адже ходити  корисно для здоров'я!

Давайте вирішимо, що візьмемо з собою в дорогу? (радість, усмішку, все, що ми називаємо гарним настроєм )

(Під пісню Барбарики « Дівчата та хлопчики – солодкі як карамельки» робимо круг).

ІІІ. Основна частина.

1 . Зупинка«Чістюлькіно»

Вихователь:  Подивіться, якась скринька.

Ми можемо в неї заглянути ,тільки тоді , коли відгадаємо загадки.

Загадки:

1 . Знаємо, що це наш вірний друг,

Хоч і вислизає з рук.

А щоб ти не мав хвороби,-

Позмиває всі мікроби. (Мило)

2. Не хижак, а зуби має.

Не гризе та не кусає,

Він розчеше коси Олі,

Чуба Саші і Миколі.  (гребінець)

3 . Пластмасова спинка,

Жорстка щетинка,

Із зубною пастою дружить,

Нам вірно служить. (зубна щітка)

4 . Хто на нього дивиться, той себе бачить.  (дзеркало)

5 Я - м'якенька полотнинка, випрана дбайливо,

Не хустинка, не ганчірка,  - знаю своє діло.

Я до щічок і  до носа  притулюсь ласкаво,

Я збираю всі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, і лежати я не звик.

Вам ім'я моє знайоме, пригадайте, я…(рушник)

6 . За чистотою я слідкую, -

Хворому я, чи  бруднулі

І прочищу зразу ніс. (носовичок)

Відчиняємо скриню дивимося що в середині (мило, гребінець, зубна щітка, дзеркало, рушник, носовичок).

Вихователь: А для чого потрібні ці предмети? (щоб бути чистими)

Тільки  Незнайко не розуміє, навіщо все це потрібно?

Вихователь: ну як же, ти не знаєш?

- Діти, чому ми вмиваємося, чистимо зуби, миємо руки?

(Щоб не захворіти, щоб мікроби не потрапили в наш організм.)

У кожної дитини і людини  є потрібні їй предмети особистої гігієни.

Незнайко зрозумів, «Чистота - запорука здоров'я». І  обов'язково буде вмиватися, чистити зуби, розчісуватися, і у нього будуть свої предмети особистої гігієни.

«Хто стежить за чистотою, той рідше хворіє»

         2 Зупинка «Спортивна»

Вихователь: А ще для здоров'я треба займатися фізкультурою.

Фізкультхвилинка

Рівно стали - руки вниз.

На сусіда не дивись.

Всі піднесли руки – раз

І навшпиньки стали враз.

Покачались, покрутились,

Разом всі повеселились.

Щоб ногам роботу дати, -

Будем дружньо присідати.

Нам усе в житті вдається,

Хто здоровий, той сміється!

 

Вихователь: А ще, щоб бути здоровим, потрібно не тільки спортом займатися, а й ще вчасно відпочивати та не перевтомлюватися.

3. Зупинка «Відпочивальна».

Проводиться релаксація.

Закрийте оченята, уявіть зелений галявину, прилетів метелик, піднімає легкі крильця вгору - вдих, повільно опускає - видих.

Метелик сів вам на носик, він його лоскоче,  подув вітерець, вдихнули носиком, метелик полетів, видихнули. Який сьогодні чудовий день, проженемо ми тугу і лінь, руками потрясли, ось ми здорові і бадьорі.

Вихователь: Йдемо далі шукати відповідь на загадку.

Ой, чомусь Незнайко засумував. Що сталося?

У  Незнайка, здається, зуб болить

Ну, все зрозуміло, робимо зупинку

4 . Зупинка «Лікарня »

Вихователь: Незнайко, ти напевно погано доглядав за зубами, от вони і захворіли.

Вихователь: Діти, подивіться на одній картинці зуби білі та веселі. Як видумаєте. Чому?

Діти:  Білі зуби чистять і годують корисною їжею.

А за темними не доглядають і годують їжею, яка їх руйнує.

Вихователь: давайте ми з вами з'ясуємо, які продукти корисні для зубів, які ні. Ми пограємо в гру.

«Розбери покупки» (Корисні і не корисні)

Вихователь: діти, чому овочі, фрукти, молочні продукти корисні, а шоколад, ковбаса, чіпси - ні?

Вихователь: Послухаємо вірші про зубки.

Щоб зубки ваші не боліли,

Та ви часто не хворіли,

Замість чипсів та горішків

Їжте моркву ви хоть трішки.

А ще візьміть за привичку

Полоскати рот водичкой.

На овочі та фрукти налягайте,

Будете здорові – так і знайте!

-Діти Незнайко говорить, що від наших чудових віршів у нього  перестав боліти зуб!

Тобі  допомогли наші корисні поради -  поменше їсти солодкого ,полоскати рот після їжі, їсти моркву .

Вихователь:  А ви діти запам'ятали? Тоді йдемо далі.

5 . Зупинка «Закаляйкіно»

Вихователь: Якщо хочеш бути здоровим - загартовуйся!

Розглядають та обговорюють ілюстрації.

Вихователь: все, що ви зараз побачили , це загартовування . Ми теж з вами вміємо загартовуватися , правда?

Давайте покажемо.

Самомасаж:  Лобик потерли, щічки пом'яли, вушка покрутили, ми масаж зробили.

 

Вихователь: У країні здоров'ячків зростає корисна квітка. Вона допомагає людям бути здоровими. Розглянемо її пелюстки.

- Мити овочі і фрукти;

- Мити руки;

- Користуватися зубною щіткою, гребінцем, носовою хусткою і рушником - кожен своїм;

- Загартовуватися, робити зарядку, займатися  фізкультурою.

Вихователь: Виявляється, ми виконуємо все, що нам радить квітка здоров'я.

Діти Незнайкові  дуже  сподобалося в країні здоров'я, а вам?

Вихователь: Незнайко,  діти   тепер ви  зможете  відгадати загадку  «Що дорожче за всіх на світі?»

-Здоров'я!

Вихователь: Молодці! Правильно! Нічого на світі, немає дорожче здоров'я. Чому добре бути здоровим? (можна гуляти, у тебе гарний настрій, ти добре ростеш)

Незнайко:  Я зрозумів, спасибі вам діти за корисну подорож, побіжу розповім своїм друзям.

Діти:  До побачення!

docx
Додано
12 березня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку