навчити дітей керувати емоціями, від яких залежить їх успіх взаємодії з людьми, успіх їх соціального розвитку, соціалізації. Розвивати креативне мислення, творчість. Виховувати толерантне ставлення один до одного.
Подорож у світ емоцій. Про емоції людини будем говорити Як триматись в позитиві,що треба робити? Позитивна сфера манить,обіцяє "спас" всім Тих емоцій позитивних більше,аніж сім!!!
Номер слайду 2
Мета: навчити дітей керувати емоціями, від яких залежить їх успіх взаємодії з людьми, успіх їх соціального розвитку, соціалізації. Розвивати креативне мислення, творчість. Виховувати толерантне ставлення один до одного. Обладнання: кольорові олівці, картки з завданнями, ілюстрації казкових героїв, плакат із зображенням квітки.
Номер слайду 3
Вправа №1 «Привітання»
Номер слайду 4
Вправа №2 «Квітка настрою». Завдання: Розфарбуйте пелюстки квітки, яка у вас на парті, тими кольорами, що відповідає вашому настрою на даний момент.
Номер слайду 5
Казка «Жан і Гнів»Запитання для обговорення. Як називається казка?Яким був Жан на початку казки?Чому його не любили й боялися діти?Що допомогло хлопчикові позбутися гніву?Чого навчила тебе ця казка?
Номер слайду 6
Вправа №4 «Відгадай емоцію»
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Вправа №5 На карточках, які я вам роздала, покажіть за допомогою стрілочок до яких наслідків може привести поведінка в стані гніву. Любу емоцію можна висловити за допомогою слів. А коли ти гніваєшся, то краще повідомити про свій стан оточуючим, а не ображати людей, які знаходяться поряд з тобою. Діти, чи доводилось вам гніватись?Чи подобається вам цей стан? Чому?Кому подобаються злі діти?Чому все-таки злість приходить?Гніватися, виявляється, також нормально, як і радіти, сумувати, цікавитися, дивуватися. Це твоя реакція на події.
Номер слайду 13
Вправа №6 «Покажи емоцію»
Номер слайду 14
Вправа №7 «Намалюй свою емоцію гніву» Пропонується дітям намалювати образу. Можна згадати ситуацію, в якій ви відчували почуття образи, і намалювати її. Після малюнку ми обговорюємо – кожен розповідає, що він намалював і що хоче зробити з «образою».
Номер слайду 15
Вправа №8 «Обличчя»Завдання для дітей полягає у тому, щоб визначити, яке почуття висловлює кожна маска.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Вправа на завершення«Способи підвищення настрою». Пропонується обговорити як можна підвищити собі самому настрій, постаратися придумати якомога більше таких способів (посміхнутися собі в дзеркало, спробувати розсміятися, згадати про що-небудь хороше, зробити добру справу іншому, намалювати собі картинку).