Мета: навчити дітей керувати емоціями, від яких залежить їх успіх взаємодії з людьми, успіх їх соціального розвитку, соціалізації. Розвивати креативне мислення, творчість. Виховувати толерантне ставлення один до одного. Обладнання: кольорові олівці, картки з завданнями, ілюстрації казкових героїв, плакат із зображенням квітки.
Вправа №5 На карточках, які я вам роздала, покажіть за допомогою стрілочок до яких наслідків може привести поведінка в стані гніву. Любу емоцію можна висловити за допомогою слів. А коли ти гніваєшся, то краще повідомити про свій стан оточуючим, а не ображати людей, які знаходяться поряд з тобою. Діти, чи доводилось вам гніватись?Чи подобається вам цей стан? Чому?Кому подобаються злі діти?Чому все-таки злість приходить?Гніватися, виявляється, також нормально, як і радіти, сумувати, цікавитися, дивуватися. Це твоя реакція на події.
Вправа на завершення«Способи підвищення настрою». Пропонується обговорити як можна підвищити собі самому настрій, постаратися придумати якомога більше таких способів (посміхнутися собі в дзеркало, спробувати розсміятися, згадати про що-небудь хороше, зробити добру справу іншому, намалювати собі картинку).