Урок - квест: Подорожуємо містом числівник
Мета: узагальнити з учнями вивчений матеріал з теми « Числівник»; сприяти виробленню в учнів уміння правильно відмінювати дані числівники; виховати у школярів уважність, старанність.
Хід: 1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
2. Мотивація
3. Репродуктивна бесіда і заповнення декларації для подорожі
Синтаксичний мікрорайон (синтаксичний розбір речення біля дошки)
У цьому році нашій школі виповнюється тридцять п'ять років.
Морфологічний мікрорайон (знайти числівник в реченні, провідміняти його)
Квартал «Російський» (у цьому кварталі всі розмовляють російською мовою, а державна мова в країні – українська. Давайте допоможемо):
В этом году мы праздновали тридцять пять лет нашей школы. Скоро мы будем отмечать шестидесятилетие нашего города. Этот город построен в тисяча девятсот пятдесят девятом году. Проздник, посвященный двести пятдесят пятой годовщине университета, будет проходить в новом клубе.
Мікрорайон Історичний (учням роздаються картки, де зібрана інформація про цікаві місця України. Випишіть числівники, вкажіть значення, будову.)
Вулиця зустрічей (цією вулицею ходять тільки задоволені, посміхаються один одному, дивлячись у вічі.
-Як ви вважаєте, що ми будемо робити на цій вулиці?
-Правильно, складати діалоги.
Скласти діалоги, вживаючи числівники на позначення часу (точного і приблизного)
Зупинка «Порядкова» (від кількісних числівників утворити порядкові)
Творчий квартал
(скласти невеличку розповідь про вихідний день, використовуючи числівники)
Фізкультхвилинка – руханка
(гурт «Мальдіви» «Якщо ти щасливий»)
Літературна площа
(А зараз ми з вами відправимось на Літературну площу, помандруємо сторінками ваших улюблених творів.
Учні представляють проекти, уривки з художніх творів з використанням числівників)
Підсумки уроку.
Домашнє завдання: побувати на вулиці Загадковій, знайти загадки з числівниками.
Література: