Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників.

Про матеріал
Тема: Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників. Мета: розширити знання учнів про однорідні члени речення, зокрема про сполучниковий зв'язок між однорідними членами речення, вживання відповідних розділових знаків; виробляти вміння самостійно складати речення; розвивати спостережливість, мовлення у4чнів, інтерес до вивчення мови, виховувати старанність у навчанні. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

Урок 5

Тема: Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників.

Мета: розширити знання учнів про однорідні члени речення, зокрема про сполучниковий зв'язок між однорідними членами речення, вживання відповідних розділових знаків; виробляти вміння самостійно складати речення; розвивати спостережливість, мовлення у4чнів, інтерес до вивчення мови, виховувати старанність у навчанні.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

I.ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Він покликав на урок,

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними – і хлоп ятка.

II.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.

III АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

Як називаються слова, які належать до службових частин мови?

( Прийменники, сполучники)

1.Придумайте і запишіть спочатку прийменники( колективно): і, у, за, під, на, з.

2.Придумайте і запишіть сполучники( колективно): і, та, й, а, але.

3.Конкурс на найцікавіше речення із сполучниками.

4.Утворіть і запишіть речення з поданих слів, підкресліть однорідні члени речення.

Школи, подвір’ї, Мишко, весело, футбол, у, Іван, на, біля, і Микола, грали.

Зверніть увагу, як зв’язані в реченні однорідні члени.

4. Малюнковий диктант

На городі у бабусі ростуть  C:\Users\User\Desktop\Без названия (1).jpg, C:\Users\User\Desktop\Без названия (2).jpg C:\Users\User\Desktop\images.jpg

Улюблені дитячі іграшки - цеC:\Users\User\Desktop\images (1).jpg, ,,    це це улюблені C:\Users\User\Desktop\images (3).jpg C:\Users\User\Desktop\Без названия.png

 

На математиці учні вчились креслити  C:\Users\User\Desktop\images (4).jpg , C:\Users\User\Desktop\Без названия (1).png C:\Users\User\Desktop\Без названия (2).png

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати з реченнями, в яких є однорідні члени речення. Будемо вчитися правильно читати і записувати такі речення, вживаючи розділові знаки. Дізнаємося, що однорідні члени речення іноді поєднуються за допомогою сполучників. Будемо самі будувати речення з однорідними членами.

IV.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Рубрика «слово про слово»

Жемчужились- виблискували як перли.

2. Дослідницька робота за вправою 66.

1) Читання речень, спостереження за способами з’єднання в них однорідних членів речення

2) Читання і розучування правила с. 36

3. Виконання вправи 67.

1) Прочитайте текст, доберіть заголовок.

2) Спишіть, підкресліть однорідні члени речення в четвертому реченні. Скажіть, перед якими сполучниками в реченнях ставиться кома? Перед яким сполучником кома не ставиться, якщо він поєднує два однорідних члени?

 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА( відеоматеріал)

V.ОСМИСЛЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Творче завдання за матеріалами вправи 68.

1) Спробуй об’єднати два речення так, щоб не повторювалися слова.

2) Запишіть утворені речення, підкресли однорідні члени.

2. складіть і запишіть речення за моделями.

http://subject.com.ua/lesson/mova/4klas/4klas.files/image012.jpg

Уважно слухаючи інтонування речень, спробуйте їх записати, правильно вживаючи коми. Доцільно організувати коментування речення відразу ж після написання.

image12

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

— Розкажіть про свої враження від уроку.

— Що найбільш зацікавило вас?

  •  Що нового дізнались, чого навчились?

— Розставте відповідні розділові знаки у приказках.

• Тричі міряй а раз ріж.

• Умирать готуйся а хліб ори.

• Хліб та вода — то козацька їда.

• Хороше, та не наше.

• І стид говорить, і гріх потаїть.

— Коли так говорять?

  •  VІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ З ПОПЕРЕДНІМ ІНСТРУКТАЖЕМ.

С.36- вивчити правило, виконати вправу 69.

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
9708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку