МАТЕМАТИЧНА ЕСТАФЕТА
Тема: Показникові та логарифмічні рівняння
Навчальна мета: Формувати вміння та практичні навички розв’язування найпростіших показникових та логарифмічних рівнянь з використанням властивостей степенів та логарифмів.
Виховна мета. Формувати наполегливість, бажання досягнути успіху, розвивати увагу та спостережливість студентів, виховувати вміння працювати в команді.
Організація гри:
Студентам роздаються картки, на кожній з яких записане число (воно є коренем одного з рівнянь) і рівняння. Розв’язавши рівняння, студент, на картці якого є відповідь, виходить до дошки, записує відповідь і нове рівняння і т.д.
2х=27 |
125 |
|
-3 |
log9(3x+5)–log9(x+4)=0 |
6х=36 |
-7 |
|
7 |
log4(9–x)=2 |
(0,3)х=0,027 |
1/81 |
|
-2 |
log5x= –1 |
5х+2=25 |
0,2 |
|
2 |
log4x=2 |
4х=0,25 |
8 |
|
1,5 |
log7x= log75 |
log2x= log29 |
16 |
|
0 |
63х–7=36 |
log5x=3 |
6 |
|
-0,5 |
3х= |
log3x= –4 |
5 |
|
-1 |
(0,4)х=6,25 |
log2(x+8)=4 |
-0,5 |
|
3 |
4х=8 |
log6(x+2)–log6(2x–4)=0 |
3 |
|
9 |
49х=7 |
Підведення підсумків.