Покупки. Одяг. Підтема: Речі, які ми носимо. Мета: активізувати лексику з теми «Одяг. Речі, які ми носимо»; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення, розвивати мис

Про матеріал
Мета: активізувати лексику з теми «Одяг. Речі, які ми носимо»; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення, розвивати мис
Перегляд файлу

Дата: 25.11.2015

6-А клас

План уроку

Тема: Шкільне життя. Спорт.

Підтема: Спортивне приладдя. Спортивні ігри.

Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми,

ознайомити учнів з новими ЛО теми та відпрацювати їх вживання в усному мовленні, практикувати в аудіюванні,

продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення, тренувати у писемному мовленні,

виховувати любов до спорту.

Обладнання: підручник, зошит, словник, картки для роботи у парах та для самостійної роботи, малюнки з теми «Спорт», комп’ютер, аудіо записи.

 

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

T: - Good morning, children. I’m glad to see you. Sit down, please.

2. Повідомлення теми та мети уроку

T: - The topic of our lesson is sport games and sport equipment. Today we are going to speak about some kinds of sport and sport games and the things you need for them. You will learn new words, listen to the texts and discuss them, do exercises and practice your reading and speaking skills.

3. Перевірка домашнього завдання.

Ex. 2 p.68.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра “Complete the Sentences”.

Учитель роздає учням картки з реченнями в яких вони повинні заповнити пропуски відповідними дієсловами. Учні працюють в парах. (2-3 хв).

 

T: - Complete the sentences with the correct forms of the verbs play, do, go.

Tom __________ football every evening.

Mike and Nick _________ karate.

We ________ skating in winter.

My cousins _________ basketball at school.

You _________ judo every day.

Helen ________ aerobics.

ІІ. Основна частина уроку

1. Аудіювання.

1.1.Впр. 1 с.69.

а) Етап підготовки до аудіювання. Впр.1(а) с.69.

Учні висловлюють свої думки, погоджуюсь із поданими твердженнями чи ні.

б) Етап слухання тексту. Впр.1(б) с.69.

Учні слухають аудіо запис два рази, виконують завдання вправи.

с) Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр.1(с) с.69.

Учні самостійно виконують завдання вправи. Один з учнів читає доповнені речення.

1.2. Впр.3 с.71.

Учні уважно слухають аудіо запис тексту та самостійно виконують завдання вправи. Учень, який впорався першим починає відповідати. 

T: - Let’s have some rest.

2. Фізкультхвилинка.

3. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

3.1.На дошці записані нові слова: goggle [ ˈɡɒɡ.l̩ ], bat [ bæt ], goal [ ɡəʊl ], puck [ pʌk ], oar [ ɔːr ], helmet [ ˈhel.mət ], sneakers [ ˈsniː.kər ], stick [ stɪk ].

Учитель читає слова уголос, учні хором повторюють та записують нові слова до словників. Потім учні отримують картки, самостійно читають подані речення та визначають відповідні предмети. По закінченню роботи учні ланцюжком повідомляють відповіді. Потім 2-3 учні читають нові слова на дошці та перекладають рідною мовою.

3.2. Впр.2 с.70.

Учні самостійно виконують завдання вправи. Учні які воралися першими починають читати подані слова та називають відповідний вид спорту.

ІІІ. Заключна частина уроку

 

  1. Домашнє завдання: p.69, 70 revise new words; make a report about your favorite sport.

2. Підведення підсумків уроку та оцінювання.

 

T: – Our lesson comes to the end. Today we’ve done a lot of work. Was it interesting for you? Why? Have you learned something new?

The lesson is over.

 

Goodbye!!!

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 січня 2020
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку