Поль Верлен – французький поет і драматург. Особливості його творчості.

Про матеріал
Поль Верлен посідає особливе місце серед видатних французьких ліриків кінця XIX століття. Проголошений "принцом поетів" і шанований як визнаний майстер символічного напряму, він, проте, не був ні його лідером, ні теоретиком. Факти особистої біографії поета та його творчість нерозривно пов'язані. Натура пристрасна й неврівноважена, Верлен часто згинався під тягарем життєвих обставин, заплутувався в суперечностях власної долі й характеру. Але справедливо зауважив А. Франс: "Не можна застосовувати до цього поета те ж мірило, яке застосовують до людей розсудливих. Він має права, яких у нас немає, оскільки він стоїть незрівнянно вище і, разом із тим, незрівнянно нижче за нас. Це несвідома істота, і це такий поет, який зустрічається раз на століття".
Перегляд файлу

Тема уроку: Поль Верлен – французький поет і драматург. Особливості його творчості.

 

Мета уроку: ознайомити учнів з життям і творчістю Поля Верлена, дати уявлення про характерні особливості його поезії та драматургії.

 

Хід уроку:

 

  1. Вступна частина

 

  1. Привітання та мотивація до вивчення теми уроку.

 

  1. Пояснення теми уроку та мети його проведення.

 

  1. Основна частина

 

  1. Біографія Поля Верлена.
  • Дата та місце народження.
  • Сімейний стан, дитинство, освіта.
  • Початок творчості, робота журналістом.
  • Перші поетичні збірки та їх характеристика.
  • Робота над драматичними творами та їх вплив на театр.

 

  1. Особливості творчості Поля Верлена.
  • Основні теми його поезії (природа, любов, смерть, мистецтво).
  • Художні засоби, що використовує поет (метафори, порівняння, епітети, ритм, рима).
  • Індивідуальний стиль поета та його місце в літературі.

 

  1. Ознайомлення з деякими творами Поля Верлена.
  • Читання та аналіз поезій «П’яна корабель», «Різдво», «Пісня осені», «Мертва принцеса».
  • Читання уривку з драми «Кінцева гра».

 

 

  1. Заключна частина
    1. Підведення підсумків уроку.

 

  1. Відповіді на запитання учнів.

 

  1. Роздача додаткової літератури для самостійного вивчення теми.

 

  1. Побажання успіху у навчанні.

 

  1. Методичні рекомендації

 

  1. Для розуміння творчості Поля Верлена рекомендується ознайомитись з французькою літературою XIX століття та рухом символізму.

 

  1. Для більш ефективного аналізу поезій рекомендується провести порівняння творів Поля Верлена з творами інших поетів того ж періоду.

 

  1. Для закріплення матеріалу рекомендується пропонувати учням написання творчих робіт на тему «Місце творчості Поля Верлена в світовій літературі».

 

  1. Домашнє завдання

 

  1. Підготуватись до уроку з теми «Рух символізму в французькій літературі».

 

  1. Прочитати твори інших представників символізму.

 

  1. Написати твір на тему «Символіка у творчості Поля Верлена».

 

 

 

 

docx
Додано
5 березня 2023
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку