Положення про І шкільний конкурс «Калейдоскоп сучасних уроків - 2021»

Про матеріал
І Шкільний конкурс «Калейдоскоп сучасних уроків - 2021» проводиться з метою створення умов для вдосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів, поширення кращого педагогічного досвіду та новітніх інноваційних технологій, виявлення творчих доробків педагогічних працівників з упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні навчальних дисциплін та пошуку оптимальних форм соціалізації особистості засобами навчальних предметів; реалізації компетентнісного підходу; максимально повного забезпечення навчального процесу освітніх закладів додатковими ресурсами - наочними засобами та інформаційними матеріалами; створення умов для системного впровадження та активного використання всіма учасниками освітньої галузі у власній педагогічній діяльності інформаційних та комунікаційних технологій.
Перегляд файлу

                 СХВАЛЕНО                                            

                         Методичною радою                                  

                                                         КЗ «Гімназія-початкова школа  № 21»                                                                     

                                                               Протокол від «__»_______   2020 № ____  

                                  Голова методичної ради

                                             _____________ С.О. Іванова

 

Положення

про  І шкільний конкурс  «Калейдоскоп сучасних уроків - 2021»

 

І.Загальні положення

 

1.1. Положення ґрунтується на Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст. 24, 41), Національній доктрині розвитку освіти в Україні,  Обласній програмі розвитку освіти та інших нормативних і законодавчих актах, що регулю­ють початкову та середню освіту.

1.2. І Шкільний  конкурс «Калейдоскоп сучасних уроків - 2021»  (далі Конкурс) проводиться з метою створення умов для вдосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів, поширення кращого педагогічного досвіду та новітніх інноваційних технологій, виявлення  творчих доробків педагогічних працівників з упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні навчальних дисциплін та пошуку оптимальних форм соціалізації особистості засобами навчальних предметів; реалізації компетентнісного підходу; максимально повного забезпечення навчального процесу освітніх закладів додатковими ресурсами - наочними засобами та інформаційними матеріалами; створення умов для системного впровадження та активного використання всіма учасниками освітньої галузі у власній педагогічній діяльності інформаційних та комунікаційних технологій.

1.3. Організаторами Конкурсу є методичний кабінет та адміністрація комунального закладу «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи № 21 Маріупольської міської ради Донецької області».

1.4. Основними завданнями Конкурсу є виявлення та підтримка творчих педагогів, поширення сучасних інноваційних технологій (STEM, STEAM) в освіті.

 

ІІ. Порядок і терміни проведення Конкурсу

 

2.1. До участі в конкурсі запрошуються всі педагоги ЗЗСО.

2.2. Конкурс проводитиметься з 11 січня 2021 року  до 31 січня 2021 року 2.3.Подання матеріалів до МК не пізніше 11.01.2021 року.

2.4. Максимальна кількість робіт від одного учасника – 1.

2.5. Конкурсні матеріали, які не відповідають вимогам до оформлення  матеріалів  Конкурсу ( розділ ІІІ даного Положення), а також ті, які надійдуть несвоєчасно, розглядатися не будуть.

2.6. Матеріали, подані на Конкурс, не рецензуються та не повертаються.

 

ІІІ . Організаційний комітет Конкурсу та Журі Конкурсу

 

3.1. Для організації та проведення Конкурсу створюється Організаційний

комітет Конкурсу (далі Оргкомітет).

3.2. Оргкомітет повноважний приймати рішення з усіх питань, що виникають у зв’язку з проведенням Конкурсу.

3.3. Для оцінки розробок та визначення переможців Оргкомітет створює Журі Конкурсу (далі Журі).

3.4. Оргкомітет затверджує кількісний та персональний склад Журі.

3.5. Оргкомітет не має права втручатися в роботу Журі та впливати на оцінку робіт.

 

IV. Учасники  Конкурсу

 

4.1. До участі в Конкурсі запрошуються педагогічні працівники,

незалежно від фахової освіти, педагогічного стажу, віку.

4.2. Участь у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.

 

V. Вимоги до оформлення конкурсних матеріалів

 

5.1. На конкурс подаються такі матеріали: сценарій уроку/заняття з методичними коментарями в електронному й друкованому вигляді з титульною сторінкою (MS Word (текстова розробка уроку або заходу): формат сторінки: А4, всі поля не менше 1,5 см. Текстовий матеріал  оформлюється згідно розробленого положення (додаток 1).

5.2. До розгляду приймаються сценарії уроків з будь-яких предметів інваріантної складової навчального плану школи, розробки виховних занять.

5.3. Матеріали, представлені на Конкурс, повинні бути науково обґрунтовані, відображати актуальні напрями розвитку освіти на сучасному етапі, презентувати  STEM, STEAM  технології і методи роботи на уроці/занятті.

5.4. Матеріали Конкурсу   мають  відповідати чинній навчальній програмі та включати  власну методичну знахідку чи  інноваційну  технологію.

5.5. Учасник конкурсу надає свою авторську роботу. При запозиченні методичних, графічних елементів або ідей, автор повинен надати список використаних джерел.

5.6. На Конкурс допускаються тільки оригінальні розробки, які ще не друкувалися або не були розміщені на вебресурсах.

 

                

VІ. Критерії оцінювання конкурсних матеріалів

Для вчителів ЗЗСО:

 

  1.           Відповідність програмі.
  2.           Ступінь конкретності, чіткості й лаконічності формулювання теми, мети.
  3.           Відповідність структури уроку його меті.
  4.           Науковість і доступність у доборі змісту.
  5.           Відповідність фактичного матеріалу змісту уроку.
  6.           Оптимальність обсягу запропонованого для засвоєння навчального матеріалу.
  7.           Чергування і зміни видів діяльності в ході уроку.
  8.           Раціональність та ефективність використання STEM, STEAM технологій/елементів
  9.           Соціалізація сучасного здобувача освіти засобами навчального предмету.
  10.      Реалізація компетентнісного підходу.
  11.      Реалізація змістових ліній.
  12.      Мобілізація здобувачів освіти на рефлексію своєї діяльності.
  13.      Реалізація принципу індивідуалізації та диференціації навчання.
  14.      Наявність кінцевого результату навчальної діяльності з використанням STEM, STEAM технологій, елементів.

 

(Критерії оцінювання: «0» - вимогу не виконано, «1»- вимогу виконано частково», «2» - вимогу цілком виконано. Загальна сума балів: 30 балів + бали за використання інноваційних технологій).

 

(Критерії оцінювання: «0» - вимогу не виконано, «1»- вимогу виконано частково», «2» - вимогу цілком виконано. Загальна сума балів: 22 бали + бали за використання інноваційних технологій).

 

 

 

VІІ. Визначення та нагородження переможців

 

7.1. Переможці Конкурсу нагороджуються Дипломами І ступеню.

7.2. Результати  Конкурсу  будуть  оголошені на сайті  ЗЗСО  у грудні 2020 року.

7.3. Конкурсні роботи  учасників та переможців будуть розміщені на сторінках шкільного збірнику «Використання інноваційних технологій

 

 

 

 

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку