Положення про проведення предметного тижня є плануючою документацією, яку необхідно створити до проведення позакласного заходу. Дана розробка може використовуватись при проведення предметних тижнів з економіки, економічних дисциплін, та може бути взята за основу для інших предметів.
Положення
про проведення предметного тижня «Менеджменту та маркетингу"
1. Основні поняття.
1.1.Предметний тиждень - " Менеджменту та маркетингу " - це демонстраційний захід, який проводиться протягом тижня (п'яти робочих/навчальних днів, з понеділка по п'ятницю) і відображає набуті учнями знання шляхом виконання певних робіт та/або завдань.
1.2. Тиждень «Менеджменту та маркетингу» проводиться відповідно до чинного законодавства України, нормативно-правових документів в галузі освіти, а також внутрішньої організаційно-розпорядчої документації Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну.
1.3. До участі у предметному тижні можуть бути запрошені фахівці наукової, професійної та педагогічної роботи, спеціалісти в економічній і освітянській галузях, представники підприємств - замовників кадрів, громадськість.
2. Мета і завдання предметного тижня
2.1. Метою тижня економічних дисциплін є:
2.1.1. активізація творчої і пізнавальної діяльності учнів;
2.1.2. формування сталого інтересу до вивчення й дослідження економічних питань;
2.1.3. поглиблення знань з професійних предметів;
2.1.4. демонстрація учнями набутих знань, вмінь та навичок;
2.1.5. популяризація та привернення уваги до економічних дисциплін.
2.2. Основними завданнями є:
2.2.1. удосконалення методичного рівня та професійної майстерності педагогів через підготовку, організацію та проведення відкритих уроків і позакласних заходів;
2.2.2. залучення учнів у самостійну творчу діяльність, підвищення їх інтересу до досліджуваних навчальних дисциплін;
2.2.3. виявлення учнів, які володіють творчими здібностями, прагнуть до поглибленого вивчення певної навчальної дисципліни або освітньої галузі;
2.2.4. розвиток креативних здібностей учнів і підтримка обдарованої молоді;
2.2.5. збагачення педагогічного досвіду навчального закладу;
3. Структура проведення
3.1. Тиждень економічних дисциплін включає в себе наступні етапи:
3.1.1. випуск тематичних стіннівок:
3.1.1.1. індивідуальну та/або колективну роботу учнів, що відображає їх бачення своєї професії та складається в довільній формі.
3.1.1.2. виконання в друкованому/мальованому кольоровому варіанті на аркушах паперу формату А2 та А1;
3.1.2. квест «Ми гідні бути адміністраторами», який включає в себе:
3.1.2.1. групову роботу (до 6 осіб в групі), яка складається з пропозицій по вирішенню завдань та знаходженні наступного завдання/винагороди;
3.1.2.2. виконання в письмовому/друкованому варіанті на аркушах паперу формату А4;
3.1.2.3. уміння працювати в команді при вирішенні завдань;
3.1.3. тренінг, який включає в себе:
3.1.3.1. групову роботу (до 6 осіб), активну участь під час проведення тренінгу з метою формування та закріплення навичок і вмінь;
3.1.3.2. уміння працювати в команді при виконанні завдань;
3.1.4. Брейн-ринг «Діловод», яка включає в себе:
3.1.4.1. групову роботу (до 10 осіб), яка містить елементи інтелектуального змагання;
3.1.4.2. виконується в навчальній аудиторії під керівництвом викладача;
3.1.4.3. уміння працювати в команді над вирішенням завдання;
3.1.5. Екскурсія, яка включає в себе:
3.1.5.1. поглиблення знань учнів з предметів професійної підготовки;
3.1.5.2. виконується учнями в командній роботі відповідно до сценарію екскурсії;
3.1.5.3. Розширення економічних знань учнів.
3.1.6. Конкурс «Money Club для знавців грошей», який включає в себе:
3.1.6.1. Індивідуальну творчу роботу учнів;
3.1.6.2. Презентацію на знання банкнот світу та України.
3.1.6.3. Демонстрацію роликів на певну тему
3.2. Нагородження переможців відбувається в актовій залі, по завершенню демонстрації всіх робіт і завдань та визначенні переможців.
3.3. Місцями демонстрації робіт та проведення заходів передбачається в:
3.3.1. холі - демонстрація і презентація стіннівок;
3.3.2. кабінетах та приміщеннях з можливістю показу відеозапису – проведення квесту, брейн-рингу, тренінгу, Money-Club;
3.3.4. актова зала - проведення конкурсів, відзначення та нагородження переможців, урочисте завершення предметного тижня.
4. Умови участі
4.1. Участь та виконання робіт в предметному тижні є добровільною.
4.2. Допускаються роботи, які виконані у відповідності з цим Положенням, містять цільову інформацію і є доступними для детального ознайомлення.
5. Строки проведення та документація
5.1. Усі строки, визначені у цьому Положенні, обчислюються календарними днями Обчислення строків проведення відбувається в календарних днях
Загальні строки проведення включають в себе один місяць, з моменту оголошення про предметний тиждень і його закінчення.
6. Критерії оцінювання
7. Відзначення переможців (грамоти, подяки, сертифікати учасників).
8. Прикінцеві положення
8.1. Це Положення набирає чинності з дня його офіційного оголошення.
8.2. Для цілей цього Положення місця демонстрації робіт і проведення заходів можуть визначатись з урахуванням реальних можливостей їх реалізації.
Розробив викладач А.Ю. Лесик