Положення про проведення предметного тижня

Про матеріал

Положення про проведення предметного тижня є плануючою документацією, яку необхідно створити до проведення позакласного заходу. Дана розробка може використовуватись при проведення предметних тижнів з економіки, економічних дисциплін, та може бути взята за основу для інших предметів.

Перегляд файлу

  

 

 

 

Положення

про проведення предметного тижня «Менеджменту та маркетингу"

 

1. Основні поняття.

1.1.Предметний тиждень - " Менеджменту та маркетингу " - це демонстраційний захід, який проводиться протягом тижня (п'яти робочих/навчальних днів, з понеділка по п'ятницю) і відображає набуті учнями знання шляхом виконання певних робіт та/або завдань.

1.2. Тиждень «Менеджменту та маркетингу» проводиться відповідно до чинного законодавства України, нормативно-правових документів в галузі освіти, а також внутрішньої організаційно-розпорядчої документації Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну.

1.3. До участі у предметному тижні можуть бути запрошені фахівці наукової, професійної та педагогічної роботи, спеціалісти в економічній і освітянській галузях, представники підприємств - замовників кадрів, громадськість.

 

2. Мета і завдання предметного тижня

2.1. Метою тижня економічних дисциплін є:

2.1.1. активізація творчої і пізнавальної діяльності учнів;

2.1.2. формування сталого інтересу до вивчення й дослідження економічних питань;

2.1.3. поглиблення знань з професійних предметів;

2.1.4. демонстрація учнями набутих знань, вмінь та навичок;

2.1.5. популяризація та привернення уваги до економічних дисциплін.

2.2. Основними завданнями є:

2.2.1. удосконалення методичного рівня та професійної майстерності педагогів через підготовку, організацію та проведення відкритих уроків і позакласних заходів;

2.2.2. залучення учнів у самостійну творчу діяльність, підвищення їх інтересу до досліджуваних навчальних дисциплін;

2.2.3. виявлення учнів, які володіють творчими здібностями, прагнуть до поглибленого вивчення певної навчальної дисципліни або освітньої галузі;

2.2.4. розвиток креативних здібностей учнів і підтримка обдарованої молоді;

2.2.5. збагачення педагогічного досвіду навчального закладу;

 

3. Структура проведення

3.1. Тиждень економічних дисциплін включає в себе наступні етапи:

3.1.1. випуск тематичних стіннівок:

3.1.1.1. індивідуальну та/або колективну роботу учнів, що відображає їх бачення своєї професії та складається в довільній формі.

3.1.1.2. виконання в друкованому/мальованому кольоровому варіанті на аркушах паперу формату А2 та А1;

3.1.2. квест «Ми гідні бути адміністраторами», який включає в себе:

3.1.2.1. групову роботу (до 6 осіб в групі), яка складається з пропозицій по вирішенню завдань та знаходженні наступного завдання/винагороди;

3.1.2.2. виконання в письмовому/друкованому варіанті на аркушах паперу формату А4;

3.1.2.3. уміння працювати в команді при вирішенні завдань;

3.1.3. тренінг, який включає в себе:

3.1.3.1. групову роботу (до 6 осіб), активну участь під час проведення тренінгу з метою формування та закріплення навичок і вмінь;

3.1.3.2. уміння працювати в команді при виконанні завдань;

3.1.4. Брейн-ринг «Діловод», яка включає в себе:

3.1.4.1. групову роботу (до 10 осіб), яка містить елементи інтелектуального змагання;

3.1.4.2. виконується в навчальній аудиторії під керівництвом викладача;

3.1.4.3. уміння працювати в команді над вирішенням завдання;

3.1.5. Екскурсія, яка включає в себе:

3.1.5.1. поглиблення знань учнів з предметів професійної підготовки;

3.1.5.2. виконується учнями в командній роботі відповідно до сценарію екскурсії;

3.1.5.3. Розширення економічних знань учнів.

3.1.6. Конкурс «Money Club для знавців грошей», який включає в себе:

3.1.6.1. Індивідуальну творчу роботу учнів;

3.1.6.2. Презентацію на знання банкнот світу та України.

3.1.6.3. Демонстрацію роликів на певну тему

 

3.2. Нагородження переможців відбувається в актовій залі, по завершенню демонстрації всіх робіт і завдань та визначенні переможців.

3.3. Місцями демонстрації робіт та проведення заходів передбачається в:

3.3.1. холі - демонстрація і презентація стіннівок;

3.3.2. кабінетах та приміщеннях з можливістю показу відеозапису – проведення квесту, брейн-рингу, тренінгу, Money-Club;

3.3.4. актова зала - проведення конкурсів, відзначення та нагородження переможців, урочисте завершення предметного тижня.

 

4. Умови участі

4.1. Участь та виконання робіт в предметному тижні є добровільною.

4.2. Допускаються роботи, які виконані у відповідності з цим Положенням, містять цільову інформацію і є доступними для детального ознайомлення.

 

5. Строки проведення та документація

5.1. Усі строки, визначені у цьому Положенні, обчислюються календарними днями Обчислення строків проведення відбувається в календарних днях

Загальні строки проведення включають в себе один місяць, з моменту оголошення про предметний тиждень і його закінчення.

 

6. Критерії оцінювання

7. Відзначення переможців  (грамоти, подяки, сертифікати учасників).

 

8. Прикінцеві положення

8.1. Це Положення набирає чинності з дня його офіційного оголошення.

8.2. Для цілей цього Положення місця демонстрації робіт і проведення заходів можуть визначатись з урахуванням реальних можливостей їх реалізації.

 

 

Розробив викладач                                                                                      А.Ю. Лесик

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
31 липня 2018
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку