Тема. Поняття про десятковий дріб.
Мета: підготувати учнів до тематичної контрольної роботи.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
Здійснюється під час перевірки зошитів (учитель збирає зошити з домашніми вправами).
II. Узагальнення і систематизація знань
Оскільки єдиною вимогою до знань учнів з цієї теми є розуміння алгоритмів і вміння їх застосувати до розв'язування задач, повторення знань учнів найкраще провести у вигляді розв'язування усних вправ (щоб охопити всіх учнів, можна використовувати сигнальні картки). Зрозуміло, що виконання кожного завдання супроводжується відповідними коментарями.
Усні вправи
1) 8,3; 2) 8,4; 3) 8,36; 4) 8,37.
1) у кілограмах: 742 г, 1 кг 2 г, 1 кг 120 г;
2) у метрах: 85 см, 1 м 3 см, 1 м 30 см 2 мм.
III. Розв'язування задач
Наступні задачі учні розв'язують із записом у зошити, умови цих задач учитель і учні беруть із робочих зошитів з друкованою основою з таких розділів.
IV. Домашнє завдання
Один з варіантів домашнього, завдання — тематичне оцінювання № 7 (робочі зошити з друкованою основою).