29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Порівняння у творах О.Гріна як складова аутопоетичої художньої системи

Про матеріал

Дана презентація до науково- дослідницької роботи на заявлену тему. Актуальність дослідження зумовлена інтересом молодого покоління до літературної спадщини російського неоромантика О.Гріна, оскільки його твори допомагають сучасному читачеві зрозуміти себе як особистість, адже в них відстоюються такі загальнолюдські цінності, як чисте і високе кохання, віра у Прекрасне, здатність творити добро за законами Краси і Любові.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАУКОВО – ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА НА ТЕМУ: Порівняння у творах О.Гріна як складова аутопоетичої художньої системи АВТОР: Омельчук Діана УЧЕНИЦЯ 8-Б КЛАСУ ВОЛОДАРСЬК-ВОЛИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ

Номер слайду 2

Александр Грин Александр Грин -- писатель, создавший «мир из выдумки и правды, мир блистающий, мир добрый». «Александр Грин - писатель солнечный и, несмотря на трудную судьбу, счастливый, потому что через все его произведения победно проходит глубокая и светлая вера в человека, в добрые начала человеческой души, вера в любовь, дружбу, верность и осуществимость мечты, -- писала Вера Кетлинская».

Номер слайду 3

Константин Паустовский в своей статье «Жизнь Александра Грина» писал: «...Грин создал в своих книгах мир веселых и смелых людей, прекрасную землю, полную душистых зарослей и солнца,- землю, не нанесенную на карту, и удивительные события, кружащие голову, как глоток вина. Мир, в котором живут герои Грина, может показаться нереальным только человеку нищему духом. Тот, кто испытал легкое головокружение от первого же глотка соленого и теплого воздуха морских побережий, сразу почувствует подлинность гриновского пейзажа, широкое дыхание гриновских стран».

Номер слайду 4

Творчість ”ЗОЛОТИЙ ЛАНЦЮГ ”, ” СЯЮЧИЙ СВІТ”, ”ТА,ЩО БІЖИТЬ ХВИЛЯМИ”, ”ДЖЕССІ І МОРГІАНА ”КАПІТАН ДЮК”, ”ЗАГАДКОВІ ІСТОРІЇ”,”ШУКАЧ ПРИГОД””.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Мета: Наше дослідження є спробою усунути одну з прогалин у грінезнавстві, оскільки ми розглядаємо важливий аспект творчого методу видатного письменника, а саме: місце в його образній палітрі такого художнього засобу, як порівняння. Обєкт: Об'єктом нашого дослідження є відомі твори О.Гріна: романи "Сяйливий світ", "Золотий ланцюг", "Та, що біжить по хвилях" і казка-феєрія "Пурпурові вітрила".

Номер слайду 8

Предметом дослідження є власне авторські порівняння, якими послуговується письменник, створюючи уявний світ Грінландії і змальовуючи характери своїх улюблених героїв.

Номер слайду 9

Ми висуваємо такі дослідницькі завдання: 1) виокремити в творах О.Гріна ознаки його художньої системи; 2) з'ясувати, в чому полягають функціональна своєрідність грінівських порівнянь і особливості їх структури; 3) довести, що використання Гріном незвичних, парадоксальних, інколи шокуючих порівнянь не є випадковістю, а зумовлено творчою позицією письменника; 4) довести, що авторські порівняння у творах видатного російського мрійника є інструментом підсилення ліричної інтонації

Номер слайду 10

Вспоминаются широко известные слова Константина Паустовского: «Если бы Грин умер, оставив нам только одну свою поэму в прозе «Алые паруса», то и этого было бы довольно, чтобы поставить его в ряды замечательных писателей, тревожащих человеческое сердце призывом к совершенству».

Номер слайду 11

Олександр Грін (О.С.Гриневський (1880-1932) ПОРІВНЯННЯ На лексичному На морфологічному На синтаксичному

Номер слайду 12

Порівняння у грінівських творах виконують різні функції. Можемо виокремити такі функції прийому зіставлення у Гріна: передача емоційного, оцінювального та експресивного ставлення автора до героя чи персонажа ; ставлення персонажів один до одного ; ставлення читача до того, що змальовується; втілення переживань, які неможливо виразити словами ; інколи за допомогою порівнянь письменник втілює певні філософські ідеї ; виділяє лейтмотив того чи іншого твору.

Номер слайду 13

«В передаче детским голосом и не везде с буквой «р» эти песенки произво дили впечатле ние танцую щего медведя, украшен ного голубой ленточкой»

Номер слайду 14

Эгль поднял голову, уронив яхту,- так неожиданно прозвучал взволнованный голосок Ассоль. Старик с минуту раз- глядывал ее, улыбаясь и медленно про- пуская бороду в большой, жилистой горсти. Стиранное много раз ситцевое платье едва прикрывало до колен худенькие. загорелые ноги девочки. Ее темные густые волосы сбились, касаясь плеч. Каждая черта Ассоль была выра -зительна и чиста, как полет ласточки…»

Номер слайду 15

«…-Ты больна? Она не сразу ответила. Когда смысл вопроса коснулся наконец ее духовного слуха,Ассоль встрепенулась,как ветка, тронктая рукой…» «Она кивнула, держась за его пояс, с новой душой и трепетно зажмуренными глазами. Счастье сидело в ней пушистым котенком…»

Номер слайду 16

«Благодаря ей я понял одну нехитрую истину. Она в том, чтобы делать так называемые чудеса своими руками» (Грэй)

Номер слайду 17

Грінівські порівняння мають різне функціональне призначення: вони допомагають автору виразити своє емоційне та оцінювальне ставлення до зображуваного, втілити заповітну філософську ідею, виокремити тему чи лейтмотив твору і, врешті-решт, передати те, що неможливо виразити словами.

Номер слайду 18

Когда дни начинают пылиться и краски блекнуть, я беру Грина. Я раскрываю его на любой странице. Так весной протирают окна в доме. Все становится светлым, ярким, все снова таинственно волнует, как в детстве. (Д. Гранин)

ppt
Додав(-ла)
Іщук Лариса
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку