Порівняння виразу і числа. Складання й розв’язування рівнянь та задач

Про матеріал

формувати навички розв'язування задач на спосіб зведення до одиниці, складання нерівностей; удосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння використовувати їх на практиці; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пізнавальну активність, творчі здібності; виховувати уважність.

Перегляд файлу

Порівняння виразу і числа. Складання й розв’язування рівнянь та задач

Мета: формувати навички розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці, складання нерівностей; удосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння використовувати їх на практиці; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пізнавальну активність, творчі здібності; виховувати уважність.

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних Знань

1. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте вираз до задачі 255.

35 : 7 • 2 = 10 (г.)

— Зачитайте рівності, в яких були допущені помилки (завдання 256).

65 – 3 = 62                        90 – 9 = 81                 21 – 8 = 13

100 – 0 = 100          її      60 – 3 = 57                  20 – 6 : 2 = 17

2. Розв’язування «Веселих задач»

http://svitppt.com.ua/images/32/31027/770/img7.jpg

 

http://svitppt.com.ua/images/49/48196/960/img3.jpg

 

3. Складання виразів та обчислення їх значень

Ділене виражене різницею чисел 36 і 6, дільник — 6.

Ділене — 18, дільник виражений сумою чисел 2 і 4.

Ділене виражене часткою чисел 36 і 4, дільник — 3.

Ділене виражене добутком чисел 6 і 4, частка — 3.

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над розв’язуванням задач та складанням нерівностей.

IV. Робота над темою уроку

1. Складання та розв’язування рівнянь (с. 37, завдання 258)

— Чому в першому рівнянні виконуємо дію додавання?

— Чому в другому рівнянні виконуємо множення?

2. Складання задачі за таблицею (с. 37, завдання 259)

— Складіть задачу за коротким записом.

Сильніші учні розв’язують задачу виразом, усі решта — по діях.

 

http://svitppt.com.ua/images/3/2147/960/img12.jpg

 

3. Творче завдання (с. 37, завдання 257)

— Спишіть, вставляючи потрібні знаки дій.

7 • 6 = 42

63 – 7 = 56

48 : 6 = 8

7 + 6 = 13

63 : 7 = 9

48 + 6 = 54

4. Самостійна робота (с. 37, завдання 260)

— Доберіть потрібний знак: «>», «<», «=».

— Скільки нерівностей отримали?

5. Завдання з логічним навантаженням (с. 37, завдання 261)

— Накресліть коло радіусом 3 см.

— Побудуйте у ньому 2 трикутники зі спільною стороною та вершинами на колі.

VI. Підсумок уроку

— Продовжіть речення: «На уроці ми повторили...»

                                          «На уроці ми розв’язували...».

VII. Домашнє завдання

С. 37, завдання 262; 263.

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку