Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Складання й розв’язування задач на четверте пропорційне

Про матеріал

формувати вміння розв'язувати задачі на спосіб зведення до одиниці; рівняння на знаходження невідомого множника; вдосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння використовувати їх на практиці; розвивати обчислювальні навички; логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до вивчення точних наук.

Перегляд файлу

Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Складання й розв’язування задач на четверте пропорційне

Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на спосіб зведення до одиниці; рівняння на знаходження невідомого множника; вдосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння використовувати їх на практиці; розвивати обчислювальні навички; логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до вивчення точних наук.

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення (с. 36, завдання 249)

3. «Весела лічба»

 

 Мишка в полі працювала,

Зернечко пшеничне залюбки збирала.

Шість зернини вона знайшла,

Потім – ще чотири.

Поки в нірку їх несла –

Три зернини загубила.

Хто тепер з вас відповість,

Скільки мишка зерен з’їсть?                       (7)

 

2.   Білка горіхи зривала,

Спритно в корзинку складала.

Зразу 7 та ще 4.

Потім сіла, відпочила,

2 горішки з’їла.

Скільки діткам залишила?                           (9)

 

3.  Сім веселих хлопчиків

В озері купались.

Двох покликали матусі,

Скільки хлопчиків зосталось.                      (5)

4. Фронтальне опитування

1) Робота над виразами.

— Складіть вирази та знайдіть їх значення.

Різницю чисел 73 і 66 помножити на 7.

Від числа 80 відняти частку чисел 42 і 7.

Суму чисел 37 і 23 розділити на добуток 2 і 3.

2) Розв’яжіть рівняння.

1 варіант: 68 – х = 24;

2 варіант: 45 – х = 17.

3) Розв’яжіть задачу (с. 35, завдання 247).

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати задачі на спосіб зведення до одиниці, рівняння на знаходження невідомого множника, а також вдосконалюватимемо обчислювальні навички.

IV. Робота над темою уроку

1. Усні обчислення (с. 35, завдання 248)

2. Розв’язування рівнянь з коментуванням (с. 36, завдання 250)

3. Робота над задачею (с. 36, завдання 251)

 

http://svitppt.com.ua/images/24/23814/960/img14.jpg

V. Розвиток математичних знань

1. Робота над задачею (с. 36, завдання 252)

.

2. Самостійна робота (с. 36, завдання 253)

3. Завдання з логічним навантаженням (с. 36, завдання 254)

VI. Підсумок уроку

VII. Домашнє завдання

С. 36, завдання 255; 256.

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку