Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач

Про матеріал
Розробка уроку до підручника Математика 2 клас Лишенко 2019 Урок містить цікаві логічні завдання, ігри, матемаичний диктант, основну частину з роз'яснення матеріалу, задач та прикладів
Перегляд файлу

Назва  предмету:_______________

Дата:_________________________

Тема: Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач.

Мета: ознайомити учнів із поступовим і порозрядним додаванням двоцифрових чисел, вчити складати і розв’язувати складені задачі; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати бажання допомагати одне одному.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось дзвінок сигнал подав —

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

А урок свій починаймо.

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

2.1.Гра «Мовчанка»

Доданок

34

36

19

65

78

55

Доданок

18

28

75

26

19

38

Сума

 

 

 

 

 

 

2.2.Гра «Ланцюжок»

Вправи для усного рахунку 2 клас - YouTube   Відповідь:______

  1. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Каліграфічна хвилинка.

— Запишіть числа:

1) в порядку зростання;

2) в порядку спадання.

13 43 82 19 68 81

3.2.Математичний диктант

70   49  20  10  59  5  28  60  7

  1. Вивчення нового матеріалу

4.1. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування прикладів і задач.

4.2. Поетапне вивчення порозрядного  додавання

Фізкультхвилинка.

4.3. Робота з підручником(с.40-41)

- Розв’язання прикладів

42 + 23 = (40 + 2) + (20 + 3) = (40 + 20) + (2 + 3) = 60 + 5 = 65

56 + 32 = (50 + 30) + (6 + 2) = 80 + 8 = 88  

25 + 54 = 70 + 9 = 79         

  37 + 21 = 58

 -Розв’язання задачі

- Про що йдеться в задачі?

-Скільки вирізали аплікацій для леп бука?

-Скільки марок машин??

-Скільки дорожніх знаків?

-Скільки потім додали ще знаків?

-Що запитується в задачі?

-Яку необхідно зробити дію, щоб дізнатися скільки марок було з дорожніми знаками? Решту?

-Яку дію необхідно зробити, щоб дізнатися скільки всього знаків вирізали для леп бука?

Було

Додали

Стало

15 знаків без 8 знаків

5 знаків

?

 http://8next.com/uploads/fotos/4matem/m_shd_d15r_08ds05.jpg

Вираз    (15 – 8) + 5= 12 (зн.)

Відповідь: у лепбуці стало 12 дорожніх знаків

  1. Закріплення вивченого матеріалу

5.1.  Робота над задачею 4

1) Складена задача 

На маршрути виїхало 3 трамваї і 12 тролейбусів. Автобусів виїхало на 10 більше, ніж трамваїв і тролейбусів разом. Скільки автобусів виїхало на маршрути?

Короткий запис

Трамваї — 3 штуки

Тролейбуси — 12 штук

Всього (Трамваї і тролейбуси) — ?

Автобуси — ?, на 10 штук більше, ніж трамваїв і тролейбусів разом

Схема

http://8next.com/uploads/fotos/4matem/m_shd_d03s12drs10.jpg

Вираз   (3 + 12) + 10= 25(шт..)

  1.        Завдання 6

Накресли 2 трикутники так, щоб їх спільною час­тиною був трикутник

http://8next.com/uploads/fotos/4matem/m_pp33_3.jpg

 

  1. Підсумок
  2. Домашнє завдання

Рефлексія

 

docx
Додав(-ла)
Марченко Юля
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
1337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку