Дата народження: 29 червня 1982 р. Освіта: вища, у 2005 р. закінчила Ізмаїльський державний гуманітарний університет , м. Ізмаїл Спеціальність: Вчитель початкових класів, соціальний педагог Місце роботи: КЗ «Татарбунарcький НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів – гімназія» Посада: Соціальний педагог Стаж роботи: 13 років
2008 рік – Тренінговий курс “Програма партнерства “Скажемо СНІДу - ні” 2015 рік – Тренінговий курс “Оптимізація медичної допомоги ВІЧ+ людям” “Добровільне консультування и тестування на ВІЧ” 2018 рік – “Онлайн-курс для вчителів початкових класів” 2018 рік – Онлайн-курс “Домедична допомога” Неформальна освіта
2018 рік - Онлайн-курс “Запобігання торгівлі людьми” 2018 рік – Онлайн-курс ”Недискримінаційний підхід у навчанні” 2018 рік – Онлайн-курс “Участь батьків у організації інклюзивного навчання” 2019 рік – Онлайн-курс “Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами”
Досягнення І місце в обласному ярмарку педагогічних ідей і технологій “Інновації у соціальній роботі”; ІІІ місце в районному конкурсі “Новорічна композиція”; Номінант соціально-педагогічного проекту “Лідер інноваційних змін”; Нагороджена грамотою РВО за значні досягнення у справі навчання та виховання підростаючого покоління.
•Вивчення соціально – побутових умов сімей різних видів обліку; • Організація літнього оздоровчого відпочинку; • Організація пільгового харчування; • Акції милосердя; • Зв’язок з відділом соціального захисту населення, ССН, РЦСССМ; • Коригування банку даних і складання списку дітей за соціальним статусом.
1. Соціальна паспортизація класів; 2. Діагностика психологічного клімату в учнівському та педагогічному колективах; Проведення соціометричних досліджень; 4. Тестування учнів з метою виявлення професійних здібностей; 5. Діагностика зайнятості учнів пільгової категорії, учнів девіантної поведінки в гуртковій роботі; 6. Вивчення проблем і допомога дітям з освітніми особливими потребеми.
1. Аналіз даних соціальної паспортизації закладу освіти; 2. Складання плану заходів по роботі з дітьми різних категорій; 3. Надання допомоги дітям, які потребують піклування чи знаходяться в складних життєвих обставинах; 4. Складання програми роботи з дітьми, які є в колективах ізольованими.
1.Консультативні бесіди з вчителями – предметниками, батьками, учнями; 2. Надання консультацій батькам і класним керівникам стосовно адаптації учнів 1, 5 класів; 3. Надання консультацій учням щодо вибору професії; 4. Надання рекомендацій щодо вирішення конфліктних ситуацій; 5. Надання консультацій сім’ям пільгової категорії стосовно організації літнього відпочинку дітей.
Організація зустрічей з представниками наркологічного кабінету, лікарями; - Проведення різноманітних заходів з попередження захворюваннню на туберкульоз, ВІЛ/СНІД; - Проведення тренінгу з подолання насильства; - Проведення заходів з попередження жорстокого поводження з дітьми; Профілактика попередження булінгу.