Тема. Хто я?
Мета: сприяти саморозкриттю, самопізнанню учнів, розкриттю Я-концепції, умінню аналізувати, спілкуватися, визначати свої індивідуальні особливості.
Хід заняття:
1. Вправа «Вітання» (5 хв.)
Діти стають у коло. Кладуть руки один одному на плечі. Привітно дивляться і вітаються.
- Який у вас настрій? Якщо гарний підніміть вгору руки, якщо не дуже – одну руку, якщо поганий – руки опущені.
2. Продовження знайомства (10 хв.)
Уявіть, що склалася така ситуація: нам потрібно перевтілитися в якийсь об’єкт матеріального світу, тварину чи рослину. Подумайте і скажіть, у кого чи в що ви перевтілюєтеся. Чому?
3. Обговорення домашнього завдання (5 хв.)
За бажанням діти зачитують свої записи із щоденників.
4. Діагностика особливостей особистості (40 хв.) (Додаток А.1)
Часткова обробка дослідження дітьми (тест Айзенка)
Обговорення:
- Що звернуло вашу увагу, які запитання запам’яталися? Чому?
5. Гра «Приємно сказати...» (10 хв.)
Діти стають у тісне коло і протягують руки до його середини. По команді всі одночасно беруться за руки так, щоб у кожній руці кожного була чиясь одна рука. Не братися за руки з тими, хто стоїть поруч. По команді діти розпочинають. Коли взялись за руки, то говорять одне одному ласкаве слово.
6. Вправа «Запитання» (5 хв.)
Діти задають запитання на які хотіли б отримати відповіді.
7. Домашнє завдання (5 хв.)
8. Підсумок проведення заняття (10 хв.)
Діти стають в коло. Ведучий просить всіх посміхнутися та оплесками завершити зустріч.