Розробка заняття "Хто я?" (з циклу занять по соціальній адаптації учнів)

Про матеріал
Дану розробку заняття можна використовувати для роботи з дітьми з метою сприяти саморозкриттю, самопізнанню учнів, розкриттю Я-концепції, умінню аналізувати, спілкуватися, визначати свої індивідуальні особливості.
Перегляд файлу

Тема.  Хто я?

Мета: сприяти саморозкриттю, самопізнанню учнів, розкриттю Я-концепції, умінню аналізувати, спілкуватися, визначати свої індивідуальні особливості.

Хід заняття:

1.  Вправа «Вітання» (5 хв.)

Діти стають у коло. Кладуть руки один одному на плечі. Привітно дивляться і вітаються.

- Який у вас настрій? Якщо гарний підніміть вгору руки, якщо не дуже – одну руку, якщо поганий – руки опущені.

2.  Продовження знайомства (10 хв.)

Уявіть, що склалася така ситуація: нам потрібно перевтілитися в якийсь об’єкт матеріального світу, тварину чи рослину. Подумайте і скажіть, у кого чи в що ви перевтілюєтеся. Чому?

3.  Обговорення домашнього завдання (5 хв.)

  •      Чи були труднощі? Які?

За бажанням  діти зачитують свої записи із щоденників.

4.  Діагностика особливостей особистості (40 хв.)  (Додаток А.1)

  • опитувальник Г. Айзенка;
  • діагностика структури інтелекту за методиками: «Аналогії», «Числові ряди», «Візерунки».

Часткова обробка дослідження дітьми (тест Айзенка)

Обговорення:

- Що звернуло вашу увагу, які запитання запам’яталися? Чому?

5.  Гра «Приємно сказати...» (10 хв.)

Діти стають у тісне коло і протягують руки до його середини. По команді всі одночасно беруться за руки так, щоб у кожній руці кожного була чиясь одна рука. Не братися за руки з тими, хто стоїть поруч. По команді діти розпочинають. Коли взялись за руки, то говорять одне одному ласкаве слово.

6.  Вправа «Запитання» (5 хв.)

Діти задають запитання на які хотіли б отримати відповіді.

7.  Домашнє завдання (5 хв.)

  1. Подумати, що нового дізналися про себе в процесі діагностики та які особливості вашого характеру та інтелекту;
  2. Які риси характеру ви вважаєте позитивними, що хотіли б змінити в ході занять;
  3. Результати записати в щоденник.

8.  Підсумок проведення заняття (10 хв.)

  •      Що було для кожного з вас сьогодні найбільш цікавим?

Діти стають в коло.  Ведучий просить всіх посміхнутися та оплесками завершити зустріч.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 березня 2019
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку