ПОРТФОЛІО вчителя-логопеда Бєляєвої Наталі Олексіївни

Про матеріал
Визначити динаміку значимих самоосвітніх результатів. Відслідкувати індивідуальний процес в широкому освітньому процесі. Продемонструвати власні здібності практичного застосування освітніх надбань. Підвищувати рівень методичної культури. Розвинути і постійно підтримувати мотивацію, готовність до свідомої ефективної самоосвіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунальний дошкільний навчальний заклад «Попелюшка» ПОРТФОЛІО вчителя-логопеда Бєляєвої Наталі Олексіївни

Номер слайду 2

МЕТА ПОРТФОЛІО Визначити динаміку значимих самоосвітніх результатів. Відслідкувати індивідуальний процес в широкому освітньому процесі. Продемонструвати власні здібності практичного застосування освітніх надбань. Підвищувати рівень методичної культури. Розвинути і постійно підтримувати мотивацію, готовність до свідомої ефективної самоосвіти.

Номер слайду 3

ПРОПОНУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ: 1. Загальні відомості: Дані про мене Педагогічне кредо, Життєве кредо Автобіографія Копії дипломів 2. Науково - методична діяльність: Тема поглибленної роботи Мета поглибленної роботи Завдання поглибленної роботи 3. Корекційно-розвиваюча діяльність: Основні структурні компоненти професійної діяльності Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя-логопеда Пріоритетні завдання логопедичної корекції Розвиток дрібної моторики у дітей з мовленнєвими порушеннями. Конспекти підгрупових та індивідуальних занять Конспекти доповідей, консультацій 4. Фотоматеріали.

Номер слайду 4

Педагогічне кредо: «Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими » О.Уальд Життєве кредо: «Бути самій людиною й дитиною, щоб навчити дитину »

Номер слайду 5

Загальні відомості: Освіта – повна вища, закінчила Слов’янський державний педагогічний університет, 2008 р. Спеціальність за дипломом: «Дефектологія» Кваліфікація «Логопед шкільних і дошкільних закладів» За результатами атестації 2012р. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» Педагогічний стаж 10 років. Проходження курсової перепідготовки: м. Дніпропетровськ, рік – 2018 при ДОIПП

Номер слайду 6

Автобіографія Я, Бєляєва Наталя Олексіївна, народилась 11 листопада 1982 року в м. Першотравенськ, Дніпропетровської обл. в сім’ї робітників. З 1989 по 2000рр. - навчалась в Першотравенській загальноосвітній середній школі №2. З 2001 по 2003 рр. - студентка Дніпропетровського Педагогічного училища. (спеціальність за дипломом «Початкове навчання»). З 2003- 2008 рр. - студентка Слов’янського державного педагогічного університету ( спеціальність за дипломом «логопед шкільних і дошкільних закладів»). З 20011 року по теперішній час працюю у КДНЗ «Попелюшка» в групі ППР. Сімейний стан: одружена , виховую двох синів – Федь Олександра,2008р.н. і Бєляєва Івана, 2014р.н.   

Номер слайду 7

МОЇ ДИПЛОМИ

Номер слайду 8

Брала участь у фестивалі педагогічних ідей

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Тема поглибленої роботи: “Розвиток дрібної моторики у дітей з мовними порушеннями”.

Номер слайду 11

Основні структурні компоненти професійної діяльності: - діагностична діяльність; - складання індивідуальних корекційних навчальних планів з кожною дитиною; - надання порад і консультацій батькам і педагогам, залучення батьків до активної співпраці; - співпраця з психологом, вихователями групи ППР,муз. керівником щодо корегування педагогічного, корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення; - аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів; - участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта; - пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.

Номер слайду 12

Пріоритетні завдання логопедичної корекції: - розвиток всіх видів мовленнєвої діяльності ; - формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови, зв’язного мовлення; - розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики; - вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення; - розвиток просодики (темп, ритм, тембр, сила голосу, інтонування, емоційність тощо); - розвиток психічних процесів (увага, пам'ять, мислення, уява тощо); - подолання порушень мовлення .

Номер слайду 13

Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя-логопеда виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів; готовить артикуляційний уклад до постановки звуків; визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень; працює над розвитком правильного мовного дихання дітей; відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення; ставить звук (різними прийомами та методами); закріплює поставлений звук у складах; автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові; проводить диференціацію звуків; відпрацьовує граматичні форми. Форми роботи : Підгрупові логопедичні заняття. Індивідуальні логопедичні заняття.

Номер слайду 14

Логопедична робота із ЗНМ При першому рівні ЗНМ: • розвиток наслідування • розвиток зорової та слухової уваги, памяті   При другому рівні ЗНМ: • Розвиток звукової сторони мовлення • Розвиток складової структури • Розвиток просодики (темп, ритм, інтонація) • Розвиток граматичної будови • Накопичення словникового запасу • Розвиток фразового мовлення  При третьому рівні ЗНМ: • Практичне засвоєння лексичних та граматичних засобів мовлення • Удосконалення зв'язного мовлення • Формування правильної звуковимови • Підготовка до навчання грамоти

Номер слайду 15

Дитина Сім’я психолог вихователь порозуміння підтримка увага

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Так ми працюємо:

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

ppt
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 березня 2021
Переглядів
6954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку