МЕТА ПОРТФОЛІО Визначити динаміку значимих самоосвітніх результатів. Відслідкувати індивідуальний процес в широкому освітньому процесі. Продемонструвати власні здібності практичного застосування освітніх надбань. Підвищувати рівень методичної культури. Розвинути і постійно підтримувати мотивацію, готовність до свідомої ефективної самоосвіти.
ПРОПОНУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ: 1. Загальні відомості: Дані про мене Педагогічне кредо, Життєве кредо Автобіографія Копії дипломів 2. Науково - методична діяльність: Тема поглибленної роботи Мета поглибленної роботи Завдання поглибленної роботи 3. Корекційно-розвиваюча діяльність: Основні структурні компоненти професійної діяльності Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя-логопеда Пріоритетні завдання логопедичної корекції Розвиток дрібної моторики у дітей з мовленнєвими порушеннями. Конспекти підгрупових та індивідуальних занять Конспекти доповідей, консультацій 4. Фотоматеріали.
Загальні відомості: Освіта – повна вища, закінчила Слов’янський державний педагогічний університет, 2008 р. Спеціальність за дипломом: «Дефектологія» Кваліфікація «Логопед шкільних і дошкільних закладів» За результатами атестації 2012р. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» Педагогічний стаж 10 років. Проходження курсової перепідготовки: м. Дніпропетровськ, рік – 2018 при ДОIПП
Автобіографія Я, Бєляєва Наталя Олексіївна, народилась 11 листопада 1982 року в м. Першотравенськ, Дніпропетровської обл. в сім’ї робітників. З 1989 по 2000рр. - навчалась в Першотравенській загальноосвітній середній школі №2. З 2001 по 2003 рр. - студентка Дніпропетровського Педагогічного училища. (спеціальність за дипломом «Початкове навчання»). З 2003- 2008 рр. - студентка Слов’янського державного педагогічного університету ( спеціальність за дипломом «логопед шкільних і дошкільних закладів»). З 20011 року по теперішній час працюю у КДНЗ «Попелюшка» в групі ППР. Сімейний стан: одружена , виховую двох синів – Федь Олександра,2008р.н. і Бєляєва Івана, 2014р.н.
Основні структурні компоненти професійної діяльності: - діагностична діяльність; - складання індивідуальних корекційних навчальних планів з кожною дитиною; - надання порад і консультацій батькам і педагогам, залучення батьків до активної співпраці; - співпраця з психологом, вихователями групи ППР,муз. керівником щодо корегування педагогічного, корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення; - аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів; - участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта; - пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.
Пріоритетні завдання логопедичної корекції: - розвиток всіх видів мовленнєвої діяльності ; - формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови, зв’язного мовлення; - розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики; - вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення; - розвиток просодики (темп, ритм, тембр, сила голосу, інтонування, емоційність тощо); - розвиток психічних процесів (увага, пам'ять, мислення, уява тощо); - подолання порушень мовлення .
Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя-логопеда виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів; готовить артикуляційний уклад до постановки звуків; визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень; працює над розвитком правильного мовного дихання дітей; відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення; ставить звук (різними прийомами та методами); закріплює поставлений звук у складах; автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові; проводить диференціацію звуків; відпрацьовує граматичні форми. Форми роботи : Підгрупові логопедичні заняття. Індивідуальні логопедичні заняття.
Логопедична робота із ЗНМ При першому рівні ЗНМ: • розвиток наслідування • розвиток зорової та слухової уваги, памяті При другому рівні ЗНМ: • Розвиток звукової сторони мовлення • Розвиток складової структури • Розвиток просодики (темп, ритм, інтонація) • Розвиток граматичної будови • Накопичення словникового запасу • Розвиток фразового мовлення При третьому рівні ЗНМ: • Практичне засвоєння лексичних та граматичних засобів мовлення • Удосконалення зв'язного мовлення • Формування правильної звуковимови • Підготовка до навчання грамоти