Портфоліо вчителя української мови і літератури на атестацію

Про матеріал
Атестаційний матеріал учителя української мови і літератури Червоноблагодатненського закладу дошкільної, повної загальної середньої освіти Горностаївської селищної ради Херсонської області Олєйнікової Валерії Віталіївни
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Червоноблагодатненський заклад дошкільної, повної загальної середньої освіти Горностаївської селищної ради Херсонської області

Номер слайду 2

Атестаційний матеріал учителя української мови і літератури Червоноблагодатненського закладу дошкільної, повної загальної середньої освіти Горностаївської селищної ради Херсонської областіОлєйнікової Валерії Віталіївни2019 р.

Номер слайду 3

Олєйнікова Валерія Віталіївна. Дата народження: 14.12.1994. Освіта: Херсонський державний університет. Спеціальність за дипломом: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури. Посада: вчитель української мови і літератури. Педагогічний стаж: 2 роки. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст, 11 розряд. Класний керівник 7 класу

Номер слайду 4

Педагогічне кредо. Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще,То й сам сягнеш нової висоти. М. Сингаївський

Номер слайду 5

Методична проблема. Застосування інноваційних технологій на уроках української мови і літератури.

Номер слайду 6

Актуальність проблеми. Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій дозволить вирішити основне завдання сучасної освіти – навчити дітей вчитися за формулою «шукаю знання – розумію – запам’ятовую – засвоюю – застосовую – стаю компетентним випускником».

Номер слайду 7

Працюючи над проблемою впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, ставлю перед собою такі завдання:заохотити до взаємодії об’єкта (учня) і суб’єкта (вчителя) на основі організації проблемно-пошукових завдань, що спонукають до самостійного мислення;підвищити ефективність навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.

Номер слайду 8

Мета. Формування всебічно розвиненої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми. Пошук оптимальних шляхів зацікавленості здобувачів освіти, спонукання їх до творчості, самостійності, підвищення розумової активності.

Номер слайду 9

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Позакласна робота. Навчальна робота. Урокстандартний і нестандартний. Робота з обдарованими дітьми, підготовка до олімпіад,робота з батьками. Семінари. педради, самоосвіта, розробки уроків і виховних заходів

Номер слайду 10

Методи,прийоми, форми роботи, які використовую на уроках ураїнської мови. Неконтрольна робота. Казки про частини мови. Складання анкети «Частини мови». Експрес-уроки від О. Авраменка. Прийом «Зірви яблуко». Написання есе.«Я-редактор».«Хмара слів».«Незакінчене речення».«Мікрофон».«Мозковий штурм». Тестові завдання, вправи з ключем. Цікаві фізкультхвилинки.

Номер слайду 11

Методи та прийоми, які використовую на уроках ураїнської літератури. Ромашка Блума;Шість капелюшків мислення;Літературний паспорт;Ментальна картка;Кола Вена;Буктрейлери;Читання поезій під супровід мелодії;Інсценування;Випереджальне завдання «Кольорові мрії»;Сенкан;Поетичне віконце;Лист письменнику, літературному герою;Інтерв’ю. Створення проектів за творами «Я – художник».

Номер слайду 12

Новини з уроків

Номер слайду 13

Участь у заочних конкурсах МАНПерше місце - Шура Анна Сергіївна(9 клас).«Японія від періоду Нара до сьогодення». Номінація «Культурні особливості японського суспільства». Перше місце - Завізьон Софія (5 клас) Номінація «Японський фольклор. Синтоїзм та буддизм як фундамент світогляду японців». Перше місце - Шура Анна. (9 клас). «Національні меншини і протестантські релігійні громади Херсонщини». Номінація «Науково-популярна публіцистика». Чесак Антон - 3 місце, Завізьон Софія - 3 місце. «Державні символи – віддзеркалення української душі»

Номер слайду 14

Участь у Всеукраїнській олімпіаді з української мови і літератури. Шура Анна – 3 місце. Баранчук Дмитро – 4 місце. Участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика Шура Анна – 3 місце. Всеукраїнський літературний конкурс ім. Т. Г. Шевченка Шура Анна - 3 місце. Завізьон Софія – 2 місце.

Номер слайду 15

Участь у І Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури від освітнього проекту «На Урок»В інтернет-олімпіаді прийняли участь 8 здобувачів освіти. Маємо такі результати: Шура Анна – диплом ІІІ ступеня;Чесак Антон – диплом І ступеня;Оберемська Надія – диплом І ступеня;Завізьон Софія – диплом І ступеня;Бенедисюк Михайло диплом ІІІ ступеня.

Номер слайду 16

Участь у ІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури від освітнього проекту «На Урок»Чесак Антон – диплом І ступеня;Завізьон Софія – диплом І ступеня;Бенедиськ Михайло – диплом ІІ ступеня;Оберемська Надія – диплом ІІ ступеня. Шура Анна – диплом ІІ ступеня.

Номер слайду 17

Участь у ІІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури від освітнього проекту «На Урок»Чесак Антон – диплом ІІІ ступеня. Манцин Антон – диплом ІІІ ступеня. Шура Анна – диплом ІІІ ступеня.

Номер слайду 18

Конкурс до Дня української писемності та мови «Слово до слова» 9 здобувачів освіти прийняли участь у конкурсі. Чесак Антон - диплом I ступеня Бенедисюк Михайло - диплом I ступеня

Номер слайду 19

Всеукраїнський конкурс «#ТГШ205: Таємниця генія Шевченка»Завізьон Софія - диплом I ступеня. Нищик Катерина - диплом II ступеня. Манцин Антон - диплом II ступеня. Чесак Антон - диплом II ступеня. Бенедисюк Михайло - диплом III ступеня

Номер слайду 20

Позаурочна діяльність. Позакласні заходи «QR-вікторина» за творчістю Т. Шевченка, «Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і п’янить…» до Дня української писемності та мови, написання Всеукраїнських диктантів національної єдності, загальношкільний флешмоб «Краща мова єднання», виготовлення літературних газет.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Я – класний керівник!

Номер слайду 23

Мої нагороди

Номер слайду 24

Використання інноваційних методів навчання на уроках української мови і літератури дало значні результати: діти працюють із зацікавленістю;мовлення учнів стає більш змістовним, чітким, виразним, емоційним; підвищується міцність засвоєння учнями навчального матеріалу;діти активно приймають участь у конкурсах, олімпіадах.

Номер слайду 25

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Демідонт Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бабич Ірина Дмитрівна
    Після перегляду великої кількості портфоліо, всі як під копірку, дивувалася примітивності викладу. Ваша робота приємно вразила! Ви молодчинка.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
4293
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку