Атестаційний матеріал учителя української мови і літератури Червоноблагодатненського закладу дошкільної, повної загальної середньої освіти Горностаївської селищної ради Херсонської області
Олєйнікової Валерії Віталіївни
Червоноблагодатненський заклад дошкільної, повної загальної середньої освіти Горностаївської селищної ради Херсонської області
Номер слайду 2
Атестаційний матеріал учителя української мови і літератури Червоноблагодатненського закладу дошкільної, повної загальної середньої освіти Горностаївської селищної ради Херсонської областіОлєйнікової Валерії Віталіївни2019 р.
Номер слайду 3
Олєйнікова Валерія Віталіївна. Дата народження: 14.12.1994. Освіта: Херсонський державний університет. Спеціальність за дипломом: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури. Посада: вчитель української мови і літератури. Педагогічний стаж: 2 роки. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст, 11 розряд. Класний керівник 7 класу
Номер слайду 4
Педагогічне кредо. Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще,То й сам сягнеш нової висоти. М. Сингаївський
Номер слайду 5
Методична проблема. Застосування інноваційних технологій на уроках української мови і літератури.
Номер слайду 6
Актуальність проблеми. Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій дозволить вирішити основне завдання сучасної освіти – навчити дітей вчитися за формулою «шукаю знання – розумію – запам’ятовую – засвоюю – застосовую – стаю компетентним випускником».
Номер слайду 7
Працюючи над проблемою впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, ставлю перед собою такі завдання:заохотити до взаємодії об’єкта (учня) і суб’єкта (вчителя) на основі організації проблемно-пошукових завдань, що спонукають до самостійного мислення;підвищити ефективність навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
Номер слайду 8
Мета. Формування всебічно розвиненої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми. Пошук оптимальних шляхів зацікавленості здобувачів освіти, спонукання їх до творчості, самостійності, підвищення розумової активності.
Номер слайду 9
Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Позакласна робота. Навчальна робота. Урокстандартний і нестандартний. Робота з обдарованими дітьми, підготовка до олімпіад,робота з батьками. Семінари. педради, самоосвіта, розробки уроків і виховних заходів
Номер слайду 10
Методи,прийоми, форми роботи, які використовую на уроках ураїнської мови. Неконтрольна робота. Казки про частини мови. Складання анкети «Частини мови». Експрес-уроки від О. Авраменка. Прийом «Зірви яблуко». Написання есе.«Я-редактор».«Хмара слів».«Незакінчене речення».«Мікрофон».«Мозковий штурм». Тестові завдання, вправи з ключем. Цікаві фізкультхвилинки.
Номер слайду 11
Методи та прийоми, які використовую на уроках ураїнської літератури. Ромашка Блума;Шість капелюшків мислення;Літературний паспорт;Ментальна картка;Кола Вена;Буктрейлери;Читання поезій під супровід мелодії;Інсценування;Випереджальне завдання «Кольорові мрії»;Сенкан;Поетичне віконце;Лист письменнику, літературному герою;Інтерв’ю. Створення проектів за творами «Я – художник».
Номер слайду 12
Новини з уроків
Номер слайду 13
Участь у заочних конкурсах МАНПерше місце - Шура Анна Сергіївна(9 клас).«Японія від періоду Нара до сьогодення». Номінація «Культурні особливості японського суспільства». Перше місце - Завізьон Софія (5 клас) Номінація «Японський фольклор. Синтоїзм та буддизм як фундамент світогляду японців». Перше місце - Шура Анна. (9 клас). «Національні меншини і протестантські релігійні громади Херсонщини». Номінація «Науково-популярна публіцистика». Чесак Антон - 3 місце, Завізьон Софія - 3 місце. «Державні символи – віддзеркалення української душі»
Номер слайду 14
Участь у Всеукраїнській олімпіаді з української мови і літератури. Шура Анна – 3 місце. Баранчук Дмитро – 4 місце. Участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика Шура Анна – 3 місце. Всеукраїнський літературний конкурс ім. Т. Г. Шевченка Шура Анна - 3 місце. Завізьон Софія – 2 місце.
Номер слайду 15
Участь у І Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури від освітнього проекту «На Урок»В інтернет-олімпіаді прийняли участь 8 здобувачів освіти. Маємо такі результати: Шура Анна – диплом ІІІ ступеня;Чесак Антон – диплом І ступеня;Оберемська Надія – диплом І ступеня;Завізьон Софія – диплом І ступеня;Бенедисюк Михайло диплом ІІІ ступеня.
Номер слайду 16
Участь у ІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури від освітнього проекту «На Урок»Чесак Антон – диплом І ступеня;Завізьон Софія – диплом І ступеня;Бенедиськ Михайло – диплом ІІ ступеня;Оберемська Надія – диплом ІІ ступеня. Шура Анна – диплом ІІ ступеня.
Номер слайду 17
Участь у ІІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з української мови та літератури від освітнього проекту «На Урок»Чесак Антон – диплом ІІІ ступеня. Манцин Антон – диплом ІІІ ступеня. Шура Анна – диплом ІІІ ступеня.
Номер слайду 18
Конкурс до Дня української писемності та мови «Слово до слова» 9 здобувачів освіти прийняли участь у конкурсі. Чесак Антон - диплом I ступеня Бенедисюк Михайло - диплом I ступеня
Номер слайду 19
Всеукраїнський конкурс «#ТГШ205: Таємниця генія Шевченка»Завізьон Софія - диплом I ступеня. Нищик Катерина - диплом II ступеня. Манцин Антон - диплом II ступеня. Чесак Антон - диплом II ступеня. Бенедисюк Михайло - диплом III ступеня
Номер слайду 20
Позаурочна діяльність. Позакласні заходи «QR-вікторина» за творчістю Т. Шевченка, «Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і п’янить…» до Дня української писемності та мови, написання Всеукраїнських диктантів національної єдності, загальношкільний флешмоб «Краща мова єднання», виготовлення літературних газет.
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Я – класний керівник!
Номер слайду 23
Мої нагороди
Номер слайду 24
Використання інноваційних методів навчання на уроках української мови і літератури дало значні результати: діти працюють із зацікавленістю;мовлення учнів стає більш змістовним, чітким, виразним, емоційним; підвищується міцність засвоєння учнями навчального матеріалу;діти активно приймають участь у конкурсах, олімпіадах.