Портфоліо вихователя ГПД

Про матеріал
Портфоліо вихователя групи подовженого дня Кулік Ірини Михайлівни .Презентація в форматі PowerPoint Presentation .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Світоч» ВРР ЗОКулік Ірина Михайлівна. Вихователь ГПД Педагогічний стаж : 14 років. Освіта : вища

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

їх успіхам творчим радіти ! Педагогічне кредо:та. Жити, щоб здорових дітей ростити

Номер слайду 6

“ Формування пізнавальних здібностей молодших школярів шляхом використання розвивальних ігор ”Тема, над якою працюю: Актуальність теми: Гра – це і навчання, і праця, і серйозна форма виховання. ( К. Д. Ушинський.) Як ви гадаєте, що більшість дітей любить понад усе? Звісно, ігри! Чому? Це захопливо,цікаво, а може бути і пізнавально! До того ж, відповідно до особливостей психо-емоційного розвитку, для учнів молодших класів гра –  спосіб пізнання навколишнього світу.

Номер слайду 7

ФУНКЦІЇ ГРИ

Номер слайду 8

Отже, ігри – це не просто забавки, їх можна використовувати як інструмент для досягнення конкретних цілей. Види ігор, в які граємо ми:

Номер слайду 9

Гра поряд з працею й навчанням – один з головних видів діяльності людини. Гра – це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння громадського досвіду, у якому складається та вдосконалюється самоврядування поведінкою. Ігрові технології навчання

Номер слайду 10

Гра дозволяє зробити навчання справді захопливим процесом! А використання іграшок під час уроку допоможе дитині швидко опанувати нову для себе інформацію у невимушеному форматі навчання. Я запропоновую своїм учням ігри з Legо, вони сприяють розвитку творчого мислення, пам'яті, логіки і зв'язного мовлення. За допомогою іграшкових цеглинок можна пояснювати основи моделювання, принцип лічби, складання слів і виразів, утворення речень тощо.

Номер слайду 11

Мат емат ичні авт орські ігри на закріплення складу числа.♦ «Порахуй та закресли клітинки»Гра – це чарівна  скринька”,  за  допомогою  якої можна  навчити  малюкачитати,  писати,  спостерігати,  доводити, розуміти,  творити.

Номер слайду 12

Математичні ігри на закріплення складу числа.♦ «Розклади яблучка по тарілкам»♦ «Склади математичні пазли»♦ «Роз`вяжи приклади, та розфарбуй картинку»

Номер слайду 13

Ігри добукварного періоду♦ «Впізнай букву на осліп» ♦ «На яку букву починається слово»♦ «Знайди зайву картинку»

Номер слайду 14

Ігри добукварного періоду♦ “Знайди потрібний склад”♦ “Чого не стало ?”♦ “Який склад з`їв буквоїд?”♦ “Склади слово”

Номер слайду 15

Настільні ігри♦ “Авторалі”♦ “Шашки”♦ “Лото”♦ “Шахи”

Номер слайду 16

Ігри з використ анням ІКТ♦ Інтерактивні вправи на сервісі Learning. Apps.org♦ Кросворди♦ Ребуси

Номер слайду 17

ТРУДОВАІГРОВАОБРАЗОТВОРЧАМОВЛЕННЄВАДОСЛІДНИЦЬКАНАВЧАЛЬНАВиди діяльності, що сприяють пізнавальному розвитку дітей

Номер слайду 18

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання. Вона забезпечує їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей та інтересів дітей. ГПД

Номер слайду 19

Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку сприяє збереженню у дітей найвищої працездатності.

Номер слайду 20

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ В ГПД:

Номер слайду 21

Національно-патріотичне виховання. Під час навчально-виховного процесу молодші школярі ознайомлюються з історією українського народу, його багатовіковою боротьбою за свої права за незалежність.

Номер слайду 22

Спортивне виховання. Потреба в русі – найважливіша потреба у розвитку дитини. Рухливі ігри – не тільки форма активного відпочинку дітей, а й засіб залучення дитини до здорового способу життя.

Номер слайду 23

Спортивне виховання

Номер слайду 24

Творчий розвиток. Надзвичайно важлива задача вихователя ГПД:домогтися того, щоб наші діти виросли не тільки свідомими і здоровимичленами суспільства, але і обов'язково, ініціативними, думаючими, здатними на творчий підхід до справи.

Номер слайду 25

Творчий розвиток. Використовуємо різноманітні техніки для розвитку творчих здібностей :♦ гудзикова терапія♦ малювання♦ оригамі♦ ліплення♦ аплікація

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Трудове виховання. Важливою в системі трудового виховання є праця з побутового самообслуговування. Учні підтримують порядок та чистоту в класах і на шкільному подвір'ї. Вони вчаться працювати й цінувати працю дорослих.

Номер слайду 28

Формування моральних цінностей Турботливе ставлення до оточуючих – найцінніша моральна якість, що виховується у дітей з раннього віку, тому проводимо бесіди на тему «Культура спілкування і поведінки»,рейди «Турбота про тих, хто поруч»та морально-етичні вправи «Боляче буває всім»

Номер слайду 29

Екологічне виховання

Номер слайду 30

Родинно-сімейне виховання Важливу роль у розвитку дитини молодшого шкільного віку відіграють уроки ціннісного ставлення до сімї, родини, людей. Через читання та обговорення казок, оповідань, бесіди та екскурсії разом з дітьми розглядаються такі ціннісні категорії, як добро, совість, сором, милосердя, великодушність та любов до рідних.

Номер слайду 31

Спортивне виховання та безпека у побуті та природіТакож загальному розвитку дітей сприяють бесіди з правил дорожнього руху та безпеки життєдіяльності.

Номер слайду 32

Своє завдання, як вихователя групи продовженого дня вбачаю не тільки в тому, щоб навчати та виховувати, а в першу чергу, в тому, щоб зберегти здоров’я дітей, створити умови для гармонійно розвиненої собистості. Тому багато уваги приділяю фізкультхвилинкам, рухливим іграм, спортивним годинам та прогулянкам на свіжому повітрі, які діти дуже полюбляють. Прогулянка - це активний відпочинок на повітрі в тісному спілкуванні з природою, людьми на вулиці, один з одним та з вихователем в інший, більш природній обстановці, що дає можливість впливати на формування у дитини загальної культури, соціального і особистого розвитку, спостерігаючи за ним у позашкільній обстановці

Номер слайду 33

Прогулянка - пошук

Номер слайду 34

Прогулянка - навчання

Номер слайду 35

Прогулянка – спостереження

Номер слайду 36

Прогулянка-дослід

Номер слайду 37

Прогулянка-розвага

Номер слайду 38

Прогулянка-екскурсія

Номер слайду 39

Прогулянка- спортивна гра

Номер слайду 40

Прогулянка-фантазія

Номер слайду 41

Враховуючи інтереси своїх вихованцев прагну викликати у них творчу самостійність та активність. Наші щоденні заняття стараюсь зробити емоційними і доступними,та головне відповідними основної мети – забезпечення активного відпочинку учнів, формування здорового і безпечного способу життя. Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Погонець Ніна
    дуже гарна презентація, творчих успіхів Вам у вашій роботі , здоров*я і радості у житті
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Кулік Ірина
Додано
25 березня 2020
Переглядів
7164
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку