“ Формування пізнавальних здібностей молодших школярів шляхом використання розвивальних ігор ”Тема, над якою працюю: Актуальність теми: Гра – це і навчання, і праця, і серйозна форма виховання. ( К. Д. Ушинський.) Як ви гадаєте, що більшість дітей любить понад усе? Звісно, ігри! Чому? Це захопливо,цікаво, а може бути і пізнавально! До того ж, відповідно до особливостей психо-емоційного розвитку, для учнів молодших класів гра – спосіб пізнання навколишнього світу.
Гра дозволяє зробити навчання справді захопливим процесом! А використання іграшок під час уроку допоможе дитині швидко опанувати нову для себе інформацію у невимушеному форматі навчання. Я запропоновую своїм учням ігри з Legо, вони сприяють розвитку творчого мислення, пам'яті, логіки і зв'язного мовлення. За допомогою іграшкових цеглинок можна пояснювати основи моделювання, принцип лічби, складання слів і виразів, утворення речень тощо.
Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання. Вона забезпечує їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей та інтересів дітей. ГПД
Родинно-сімейне виховання Важливу роль у розвитку дитини молодшого шкільного віку відіграють уроки ціннісного ставлення до сімї, родини, людей. Через читання та обговорення казок, оповідань, бесіди та екскурсії разом з дітьми розглядаються такі ціннісні категорії, як добро, совість, сором, милосердя, великодушність та любов до рідних.
Своє завдання, як вихователя групи продовженого дня вбачаю не тільки в тому, щоб навчати та виховувати, а в першу чергу, в тому, щоб зберегти здоров’я дітей, створити умови для гармонійно розвиненої собистості. Тому багато уваги приділяю фізкультхвилинкам, рухливим іграм, спортивним годинам та прогулянкам на свіжому повітрі, які діти дуже полюбляють. Прогулянка - це активний відпочинок на повітрі в тісному спілкуванні з природою, людьми на вулиці, один з одним та з вихователем в інший, більш природній обстановці, що дає можливість впливати на формування у дитини загальної культури, соціального і особистого розвитку, спостерігаючи за ним у позашкільній обстановці
Враховуючи інтереси своїх вихованцев прагну викликати у них творчу самостійність та активність. Наші щоденні заняття стараюсь зробити емоційними і доступними,та головне відповідними основної мети – забезпечення активного відпочинку учнів, формування здорового і безпечного способу життя. Дякую за увагу !